به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

یزدی: استقلال خوزستان حاشیه‌های زیادی دارد

یزدی: استقلال خوزستان حاشیه‌های زیادی دارد

خوزستان اسپورت- سرمربی سابق استقلال خوزستان گفت: این تیم حاشیه‌های بسیاری زیادی دارد که من تمایل ندارم با صحبت کردن در این باره به آن دامن بزنم.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تیم ملی و شرایط آن اظهار داشت: باتوجه به این که کی‌روش هفت هشت سالی از حضورش در ایران می‌گذرد و معمولا همه خواسته‌هایش اجرایی شده است، انتظاری به جز قهرمانی از او نداریم و این تیم باید قهرمان شود تا بتوان گفت در جام ملتها نتیجه گرفته است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: در این دوره جام ملتها تیم های ایران، استرالیا، ژاپن و کره مدعیان اصلی قهرمانی هستند. اما از تیم‌های عربستان، عراق، امارات و قطر هم نمی‌توان به راحتی گذشت. بعید است قهرمان، تیمی به جز اینهایی باشد که ذکر کردم.

وی افزود: تیم ملی ایران ثبات خوبی از نظر کادر فنی و بازیکن در سالهای اخیر داشته و تغییرات فنی هم با شیب ملایمی ایجاد شده است. همه خواسته های کی‌روش هم عملی شده و ایشون هم مربی بزرگی هستند که انگیزه و تجربه فراوانی دارند. پس شرایط برای قهرمانی آماده است و تنها قهرمانی به منزله موفقیت این تیم محسوب می شود.

سرمربی پیشین استقلال خوزستان در خصوص علل و نحوه جدایی اش از این تیم بیان داشت: استقلال خوزستان حواشی زیادی دارد و من دوست ندارم با صحبت کردن در این خصوص به حواشی آن دامن بزنم. من مربی این تیم بودم و نباید بعد از جدایی‌ام از آن برایش عامل حاشیه شوم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
خیلی مردی کاش دوباره برش گردونن تیم،اگ بیاد احتمال ماندنمون تو لیگ برتر خیلی بالاست
ناشناس
|
Papua New Guinea
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
داریوش خان یزدی بخدا سالاری... امیدوارم به تیم برگردی.. فوتبال خوزستان به امثال تو نیاز داره..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
امیدواریم که رفتن شما آقای یزدی عزیز گزینه سقوط استقلال خوزستان به لیگ آزادگان نشود و انشاءالله که بازیهای دیدنی این تیم در نیم فصل دوم بهتر و دیدنی تر همراه با کسب امتیاز در تمام پانزده بازی باقی مانده لیگ جاری باشد اصلا" نمیشه بازیهای دیدنی این تیم مثل مثلا" بازی با تراکتور پر مهره و مدعی قهرمانی در آخرین بازی نیم فصل اول را فراموش کرد تمام مردم خوزستان و حتی کسانی که خوزستانی نیستن ولی فوتبال را بدون تعصب و برای لذت بردن آن را پیگیر میکنند از صمیم قلب برای ماندن این تیم در لیگ برتر آرزو میکنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها