به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

فتاحی: نیم‌فصل دوم لیگ 15 بهمن آغاز می‌شود

نیم‌فصل دوم لیگ 15 بهمن ماه آغاز می‌شود

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: نیم فصل دوم لیگ برتر 15 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید فتاحی در گفت و گو با فارس در مورد زمان آغاز لیگ برتر گفت: نیم فصل دوم از تاریخ 15 بهمن ماه آغاز می‌شود. البته بازی تیم سایپا مقابل داماش گیلانیان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی قبل از شروع نیم فصل برگزار می‌شود زیرا سایپا و ذوب آهن در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هستند و همانطور که فصل گذشته با پرسپولیس و استقلال همکاری کردیم تا این دو تیم در لیگ قهرمانان حضوری مقتدرانه داشته باشند در این فصل هم نهایت همکاری و مساعدت را با سایپا و ذوب آهن انجام خواهیم داد تا این دو تیم هم از مرحله پلی آف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. برای فوتبال کشورمان خیلی خوب است که بتوانیم 4 تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

وی افزود: دیدار  معوقه پرسپولیس با سپیدرود رشت در مرحله یک هشتم جام حذفی هم در فواصل مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

فتاحی در مورد اعتراض تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به تقویم فشرده مسابقات بخصوص در مرحله یک هشتم مسابقات گفت: از ابتدای فصل تمامی این موارد را به باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده بودیم. حتی این موارد را به طور کتبی به باشگاه‌ها اعلام کردیم. البته ایران به همراه کشورهای غرب آسیا پیشنهاد جدا سازی تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب و شرق آسیا را به AFC ارایه کرده است. دنبال این مساله هستیم که تصور می‌کنم این اتفاق در فصل 2021 و 2022 رخ بدهد. در این فصل هم در تلاش هستیم که مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا به جای اواخر خرداد در شهریور ماه یعنی قبل از مرحله یک چهارم نهایی در شهریور ماه برگزار شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
آقای فتاحی اینکه بدتر میشود.... قبلا که قرارشد پیشنهاد دهید همزمان بالیگ اروپا شروع شود .....تاکی غرب آسیا باید اسیر شرق آسیا باشد... تاکی لیگ یک فصل قهرمانان آسیا باید برای ما طی دوسال انجام شود... تاج که گفت ۲۰۲۱ زبان ماه شروع میشود فقط فینال شهریورماه باشرق انجام میشود..... مضافا یک هشتم سالهای قبل هفته اول خرداد بازی برگشت بود امسال بدتر وبدتر شد تیرماه تمام میشود یعنی ۵هفته بعداز تعطیلی لیگ ایران..... آقای فتاحی. کمی کمی کمی لیاقت به خرج دهید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها