به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

نامداری: سعی می‌کنم مدافعان را غافلگیر کنم

نامداری: سعی می‌کنم مدافعان را غافلگیر کنم

خوزستان اسپورت- وحید نامدارى مهاجم باشگاه استقلال خوزستان و تیم فوتبال امید معتقد است اردنى‌ها در بازى روز گذشته با خوش‌شانسى موفق به کسب تساوى مقابل شاگردان کرانچار شده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، وحید نامدارى که زننده تنها گل ایران برابر اردن بود با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ما در بازى روز گذشته عملکرد بسیار خوبى داشت و کادر فنى از عملکرد بازیکنان راضى بود. با این وجود فکر مى‌کنم اردنى‌ها بسیار خوش‌شانس بودند. بارها برابر این تیم صاحب موقعیت شدیم، یک بار ضربه من به تیرک دروازه خورد و در ریباند براى بار دوم تیرک را لرزاندیم. همچنین چند صحنه مشکوک به پنالتى اتفاق افتاد، اما در نهایت تیم میزبان با خوش‌شانسى از شکست گریخت.

نامدارى که در دومین بازى پیاپى باز هم با ضربه سر موفق به گلزنى با پیراهن تیم امید شد در این خصوص گفت: روى ارسال‌ها تمرینات خوبى داریم. من سعى مى‌کنم با جاگیرى مناسب مدافعان حریف را روى کرنرها غافلگیر کنم و خوشبختانه در این کار تا امروز موفق بودم. امیدوارم روند تیم ما همچنان حفظ شود و با انجام بازى‌هاى تدارکاتى به هماهنگى بیشترى برسیم تا در مسابقه رسمى هم بتوانیم نتایج خوبى بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
اگه روی شوت هم کمی کار کنی بد نیست
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
بازیکن اینده داریه فولاد نباید از دست بده این بازیکنو واسه فصل بعد.قرار داد ۵ ساله ببنده با این بازیکنای جوون.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها