به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

صحبت نصیرشلال درباره مدالی که طلا می‌شود

صحبت نصیرشلال درباره مدالی که طلا می‌شود

خوزستان اسپورت- نایب قهرمان خوزستانی وزنه برداری المپیک لندن می گوید، اینکه مدالش به طلا تبدیل می شود، حس خوشحالی دارد اما قطعا این مدال شیرینی روز اول را نخواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نواب نصیرشلال درباره اینکه پس از تایید نهایی مثبت بودن تست دوپینگ حریفش در المپیک لندن مدالش از نقره به طلا تبدیل خواهد شد، بیان کرد: اینکه مدالم به طلا تبدیل می شود خوشحالی دارد اما فکر می‌کنم بعد از گذشت یک مدت طولانی شیرینی روز اول را ندارد به هر حال اتفاق خوب دیگری است. البته من برای تروختی وزنه بردار اوکراین ناراحت شدم چون از راه ورزش امرار معاش می‌کند و قطعا برایش اتفاق خوبی نخواهد بود.

او با اشاره به اینکه دومرتبه تست دوپینگ‌ها در المپیک لندن بررسی شد و وزنه برداران ایران منفی شدند، گفت: بچه‌های ما واقعا خوب و پاک بودند. جا دارد از کوروش باقری تشکر کنم زحمت این تیم آن سالها گردن او بود. جدا از آن اتفاقات و اختلاف نظرهایی که بعدا به وجود آمد، نمی توان زحماتی که آقای باقری کشید را نادیده گرفت.

نصیرشلال در مورد اینکه با تایید طلای او نتیجه وزنه برداری تاریخی خواهد گرفت، تاکید کرد: به هر حال درست است یک مقداری با تاخیر این نتایج تکمیل می‌شود اما فکر می‌کنم نتیجه تاریخی باشد و در هیچ رشته‌ای تاکنون این چنین نتیجه‌ای در المپیک به دست نیامده است.

وزنه بردار ایران در مورد اینکه مدتی خبری از او نبود، گفت: مدتی از جو ورزش فاصله گرفته‌ام البته اخبار وزنه برداری را دنبال می‌کنم به هر حال وزنه برداری از گوشت و پوستمان است.

او در پاسخ به این پرسش که امکان دارد دوباره به وزنه برداری در قالب مربی یا حتی ورزشکار برگردد، تصریح کرد: ورزشکار که نه. من تمرین می‌کنم اما فقط برای سلامتی وآمادگی جسمانی است. به کار در وزنه برداری علاقه دارم اما در هر شرایطی هم کار نمی‌کنم. اگر شرایط مناسب باشد علاقه دارم به وزنه برداری کمک کنم و مثمر ثمر باشم.

نصیرشلال ادامه داد: من به کار کردن در وزنه برداری علاقه دارم و تا حدی هم تسلط دارم، همیشه با بچه‌ها هم ارتباط خوبی برقرار کرده‌ام اما در هر شرایطی یا به هر قیمتی کار نمی‌کنم. باید جو آرامی باشد و از کادرفنی حمایت شود.  به نظرم مربی تیم ملی نقش مدیر میانی دارد و باید حمایت دو طرف دیگر خود یعنی فدراسیون و تیم ملی را داشته باشد. امیدوارم که آقای برخواه از طرف  فدراسیون و بچه ها حمایت شود تا بهترین نتایج را در کنار او کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که حضور کیانوش رستمی و سهراب مرادی را در یک وزن و رقابتی که برای رفتن به المپیک دارند را چطور می‌بییند، تصریح کرد: فکر می‌کنم اتفاق خوبی باشد چون وقتی دونفر در یک وزن باشند از لحاظ انگیزه و ذهنی بهم کمک می‌کنند تا در شرایط نرمال خودشان را رو به بالا نگه دارند و خوب تمرین کنند. از این رو به نظرم اتفاق خوبی است که هر دو در یک وزن هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
نویدد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
1
مبارک خودش و همه‌ی هم‌وطنا 3> 3> 3>
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها