به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

گنجی‌پور: مهابادی باید در تیم شهرداری بماند

گنجی‌پور: مهابادی باید در تیم شهرداری بماند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر پس از انتخاب داود مهابادی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز، گفت که این مربی با باشگاه شهرداری قرارداد دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، داریوش گنجی‌پور مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر درباره انتخاب داود مهابادی، سرمربی مستعفی این تیم به عنوان سرمربی جدید فجرسپاسی شیراز گفت: امروز (یکشنبه) جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه برگزار شد و همه اعضاء با هم متفق‌القول بودند که مهابادی باید در تیم شهرداری بماند. قرار است جلسه‌ای با او داشته باشیم و تصمیم نهایی را در این خصوص بگیریم.

وی ادامه داد: مهابادی کناره‌گیری خود را در فضای مجازی اعلام کرده بود و استعفای کتبی به باشگاه ارائه نکرد. مهابادی با باشگاه شهرداری ماهشهر قرارداد دارد و تا قراردادش را فسخ نکند، نمی‌تواند قرارداد جدیدی ببندد. ما از عملکرد مهابادی راضی بودیم و مشکلی با او نداریم. انتظار داریم که این مربی به تیم بازگردد. مگر اینکه واقعاً نخواهد به تیم برگردد که باید این را به باشگاه اعلام کند تا تصمیم نهایی را بگیریم.

داود مهابادی هفته گذشته به خاطر مشکلات مالی باشگاه شهرداری ماهشهر و نیز حاشیه‌های ایجاد شده توسط تماشاگران این تیم، از هدایت تیم شهرداری کناره‌گیری کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
1
آخه مهابادی هم مربیه بدرد چی میخوره
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
1
باشگاه اینجور میگه و درست هم میگه چون مهابادی ظاهرا با اینکار میخواد پول خوبی از باشگاه به جیب بزنه اگه استعفای کتبی بده دست باشگاه بازتره ایشون خیلی زرنگ تشریف دارن که خواسته بدون استعفای کتبی بره بعد بگه اخراجم کردین پولمو کامل بدین ولی مدیرعامل اینجا کار درستی کرده و کاش پول باشگاه حیف و میل نشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها