به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

گنجی‌پور: با استعفای مهابادی موافقت نشده است

گنجی‌پور: با استعفای مهابادی موافقت نشده است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل شهرداری ماهشهر می‌گوید وجود یک سری تماشاگرنما نمی‌گذارد مربی کارش را در باشگاه انجام دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، داریوش گنجی‌پور درباره استعفای شب گذشته داوود مهابادی، اظهارکرد: مهابادی مشکلات مالی را دلیل این استعفا مطرح کرد اما عمده دلیل این استعفا به خاطر ناهوادارنی بوده که معلوم الحال هستند و در ماهشهر هر مربی که می‌آید او را اذیت می‌کنند و آن مربی اگر با خواسته‌های آن‌ها کنار نیاید او را آذار می‌دهند. اینکه آن دنبال چه چیزی هستند و چه راهی را دنبال می‌کنند نمی‌دانم اما در کل این آدم‌های معلوم الحال سر تمرین می‌آیند و به بازیکنان گیر می‌دهند و به آن‌ها می‌گویند که تو چرا اینطور فوتبال بازی می‌کنی و نمی‌گذارند مربی کارش را انجام دهد.

او ادامه داد: با هیات مدیره تا الان نشست نداشتیم ولی چند گزینه برای جانشینی آقای مهابادی در نظر داریم. بیشتر گزینه‌های بومی مد نظرمان است. البته این را باید بگویم که هنوز با استعفای آقای مهابادی موافقت نشده است ولی تا هفته آینده تمام شرایط برای این مساله مشخص می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
زمانی هم که سید موسوی مربی خوب سابق فولاد نوین رفت همین عده که دنبال پول بودن با ایجاد حاشیه های وحشتناک به این مربی بومی و بسیار لایق ضربه زدن و همش هم بخاطر باج بود که موسوی باج نداد ولی بعضی مربیای معلوم الحال باج میدن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها