به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

بازیکنان استقلال خوزستان شارژ مالی شدند

بازیکنان استقلال خوزستان شارژ مالی شدند

خوزستان اسپورت- قسط دوم مبالغ قراردادهای بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان به حساب‌های آن‌ها واریز شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه استقلال خوزستان که در ابتدای فصل 20 درصد از مبالغ قراردادهای بازیکنان این تیم را پرداخت کرده بود، با پرداخت 30 درصد دیگر میزان دریافتی بازیکنان را به 50 درصد رساند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خوزستان در قراردادهای ابتدای فصل بعضی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان بندی را گنجانده بود که بموجب آن چنانچه باشگاه تا نیم‌فصل لیگ برتر میزان پرداختی به این بازیکنان را به 50 درصد نرساند، بازیکن می‌تواند قراردادش را بصورت یک‌طرفه فسخ کند و راهی تیم‌های دیگر شود.

همین امر سبب شده بود که طی روزهای گذشته بحث‌هایی در خصوص جدایی چند بازیکن استقلال خوزستان پیش بیاید و با توجه به اینکه این باشگاه از جذب بازیکن هم محروم است با خطر بزرگی مواجه بود.

بدین ترتیب، با رسیدن میزان دریافتی بازیکنان استقلال خوزستان به 50 درصد، هیچ‌کدام از بازیکنان تحت قرارداد این باشگاه نمی‌توانند بدون دریافت رضایتنامه از مدیریت باشگاه استقلال خوزستان با سایر تیم‌ها مذاکره یا قرارداد امضا کنند و هر بازیکنی از استقلال خوزستان که برای نیم‌فصل دوم مورد تأیید کادر فنی باشد موظف است طبق قراردادش برای این تیم آبی‌پوش جنوبی توپ بزند.

باشگاه استقلال خوزستان پس از حصول اطمینان از حفظ تمامی بازیکنان طرف قرارداد این باشگاه، در صدد پرداخت قسط نخست طلب دیوید ساکونی بازیکن برزیلی است تا از تنبیهات بعدی فیفا جلوگیری کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
1
1
حیفه این تیم حیف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
0
باز خداروشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
0
کاشکی قسط اول دیوید ساکونی بازیکن برزیلی سابق استقلال خوزستان پرداخت شود تا در نیم فصل دوم هم شاهد بازیهای قشنگ و دیدنی همانند بازی آنها در آخرین هفته نیم فصل اول مقابل سپاهان میلیاردی باشیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها