به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

مانع بزرگ باشگاه نفت برای جذب بازیکن جدید

مشکل باشگاه نفت برای جذب بازیکنان جدید

خوزستان اسپورت- باشگاه نفت مسجدسلیمان جزو شش باشگاه لیگ برتری است که برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی باید از کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مجوز بگیرند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، پدیده خراسان، تراکتورسازی تبریز، نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران به دلیل پرونده‌های بدهی که دارند برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل باید از سوی کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مجوز کتبی بگیرند و در صورتیکه موفق به دریافت چنین مجوزهایی نشوند امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را در نیم فصل نخواهند داشت.

فریبرز محمودزاده مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ این خبر را تایید کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان چند بازیکن را به دلیل مصدومیت تا پایان فصل از دست داده و براساس اعلام علیرضا مرزبان نیازمند جذب نیروهای جدید در پست‌های مختلف است.

علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان روز شنبه در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: «فرشاد جانفزا و محمود قائدرحمتی مصدوم هستند و حسین دوستدار را هم به همین دلیل و به صورت طولانی مدت در اختیار نداریم. نیمکت ما واقعاً ضعیف است، اما نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم. جلسه‌ای با مدیران باشگاه داریم تا در این زمینه با آنها صحبت کنیم. با این شرایط ادامه دادن در لیگ برتر، خودکشی است. باید ساختارهای تیم تغییر کند، بتوانیم بازیکن بگیریم و تیم را تقویت کنیم. ما نمی‌توانیم اردو برگزار کنیم، چون برگزاری اردو هزینه دارد.»

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها