به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

بی‌خبری استقلال خوزستان از پیشنهاد تیم قطری

بی‌خبری استقلال خوزستان از پیشنهاد باشگاه قطری

خوزستان اسپورت- باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد درخواست کتبی و رسمی از جانب باشگاه‌های قطری برای جذب وحید خشتان دریافت نکرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر پیشنهاد یک باشگاه قطری به وحید خشتان مهاجم تیم استقلال خوزستان در فضای مجازی و برخی از رسانه‌های ورزشی منتشر شد اما باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید هیچ درخواستی از جانب باشگاه‌های قطری دریافت نکرده است.

محمد رحیمی عضر هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در مصاحبه با ایسنا در خصوص انتشار چنین خبری گفت: «به خشتان گفته‌ایم که پیشنهادات موجود را به صورت کتبی به ما اعلام کند و هنوز هیچ نامه کتبی از سوی باشگاهی در این زمینه به دست ما نرسیده است. ما مخالف پیشرفت بازیکنان نیستیم و اگر از تیم‌های خوب و خارجی پیشنهاد داشته باشند، حتما توجه می‌کنیم، حتی اگر پنجره نقل و انتقالات برای ما باز نشود. به هر حال اگر تیمی در راستای موفقیت بازیکنان ما وجود داشته باشد، حتما موافقت می‌کنیم، البته باید منافع مالی استقلال خوزستان هم باید در نظر گرفته شود.»

وحید خشتان که فصل گذشته در تیم دسته دومی نفت و گاز گچساران توپ می‌زد، در ابتدای این فصل به تیم لیگ برتری استقلال خوزستان پیوست و نام خود را در جمع گلزنان ایرانی لیگ برتر مطرح کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان علاوه بر کسر شدن شش امتیاز محکوم به محرومیت از جذب بازیکن در یک پنجره نقل‌وانتقالاتی شده است و مسئولان این باشگاه در تلاشند که شاید توانند مجوز جذب بازیکنان جدید در نقل‌وانتقالات زمستانی را دریافت کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
1
آره دیگه آقای محمدی حتی اگه پنجره هم بسته باشه ب فکر بازیکن هستید... آره جون خودتون... شما فقط پول رو میشناسید و ب فکر تیم نیستید.
اگر بودید الان وضع تیم این نبود..
خوزستان فقیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
1
خدا ازتون نگذره .... شما حرمت مردم خوزستان ندارید...
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
1
بااین حرفا کلاه سرخودتان میذارین نه سره مردم.. طرفدارای فوتبال خوزستان ادب دارند ک تا الآنش ساکتن .پس خواهشا فکر نکنید مردم نمی فهمند.. شما نه ب فکر تیم هستید، نه ب پیشرفت بازیکن.... ب فکرجیب مبارکتان و سقوط تیم.... فقط...
هلیچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
1
سلام ببخشید ها پنجره نقل و انتقالات برای تیم بسته شده خشتان هم بره اونوقت کی برای استقلال خوزستان بازی کنه این یعنی با دست خودتون تیم رو به لیگ یک فرستادن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها