به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیری: انتظار نداشتیم به بوستانی توهین کنند

پیری: انتظار نداشتیم به بوستانی توهین کنند

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: کریم بوستانی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است و سال ها با قلعه نویی کار کرده است؛ انتظار نداشتیم که برخی از اعضای کادر فنی تیم سپاهان به بوستانی توهین کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، یعقوب پیری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص بازی استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان اظهار داشت: در یک صحنه داور به سود حریف یک ضربه کاشته گرفت و بازیکن حریف از روی زرنگی توپ را وارد دروازه ما کرد. این در حالی است که بازی باید با سوت داور آغاز می‌شد و ما نسبت به این موضوع واکنش دادیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد بیرون کشیدن تیم از زمین بازی را داشتید گفت: خیر این گونه نیست، ناراحتی من به بازی‌های قبل برمی‌گردد، مگر ظرفیت تیم استقلال خوزستان چقدر است که در هر بازی حق ما را ضایع می‌کنند. در دقیقه 82 بازیکن ما را سرنگون کردند اما داور از گرفتن پنالتی صرف نظر کرد.

سرپرست تیم استقلال خوزستان ادامه داد: اگر کارشناسان داوری و حتی رییس کمیته داوران اعلام کند که استقلال خوزستان در این بازی متضرر شده است آیا چیزی به ما خواهد رسید؟ اما از آن سو من یا بازیکنان تیم را محروم یا جریمه نقدی می‌کنند. اگر سپاهان قهرمان نیم‌فصل شد به خاطر این بی عدالتی بود که در بازی امروز شاهد بودیم.

وی با بیان این‌که در مقابل سپاهان به لحاظ فوتبالی باید برنده بازی می‌شدیم و می‌توانستیم سه بر یک پیروز میدان شویم افزود: به تیم سپاهان تبریک می‌گویم و امیدوارم در فوتبال هرکس به حقش برسد، نه این که چون صدای ما به جایی نمی‌رسد حق ما را پایمال کنند.

پیری افزود: هر جا که کار کنم نسبت به تیمم تعصب دارم، زمانی در سپاهان بودم و به خاطر همین تیم به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری، محروم شدم. اکنون تمام تیم‌های لیگ مثل ذوب آهن، پدیده، فولاد، سپاهان، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نسبت به قضاوت داوری شاکی هستند لذا انتظار می‌رود که در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها تصمیم جدی در این خصوص اتخاذ شود.

وی ادامه داد: از هواداران، اداره کل، مسئولان هیات فوتبال و عوامل نیروی انتظامی تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم با رفع مشکلات در نیم فصل تیم را تقویت کنیم و در لیگ ماندگار شویم.

یعقوب پیری در پاسخ به این پرسش که چرا پس از اخراج توسط داور همچنان کنار نیمکت تیم خود باقی ماندید، افزود: فشار زیادی روی من بود و شاید هر کس جای من بود این کار را می‌کرد چون به راحتی حق مان را در خانه خوردند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
1
خیلی مردی به خدا !!!
خدا به همرات
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها