به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

مهابادی: تساوی مقابل فجرسپاسی عادلانه بود

مهابادی: تساوی مقابل فجرسپاسی عادلانه بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت:از بازیکنانم کاملاً راضی هستم و فکر می‌کنم تساوی در این بازی عادلانه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، داود مهابادی در خصوص تساوی بدون گل بین تیم‌های فجرسپاسی شیراز و شهرداری ماهشهر در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور گفت: همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی خیلی سنگین و پرفشاری را شاهد بودیم. البته تیم فجر در این بازی دوندگی بالایی از خود نشان داد و بازیکنان هر دو تیم نسبتاً بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه گفت: به دلیل فشردگی بازی‌ها از همان ابتدای این بازی هر دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند تنها مشکلی که در این بازی وجود داشت کیفیت نامناسب چمن استادیوم «پارسه شیراز» بود که همین موضوع کار را برای بازیکنان ما سخت کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: همانطور که گفتم کیفیت چمن بازی نامناسب بود که می‌توان یکی از دلایل بی‌کیفیتی چمن را فصل زمستان دانست. اما نمی‌توان از زحمات کامیاب مدیر ورزش جوانان فارس و هیأت فوتبال این استان برای زحماتی که برای اصلاح کردن این ورزشگاه‌ کشیدند غافل شد.

وی افزود: در این بازی هر دو تیم موقعیت‌های آنچنانی نداشتند به جز یکی دو موقعیت گلزنی وجود داشت اما تیم ما می‌توانست در دقایق پایانی به گل برتری دست پیدا کند که متأسفانه بازیکنانم نتوانستند از این موقعیت به خوبی استفاده کنند. در اینجا من از بازیکنانم کاملاً راضی هستم و فکر می‌کنم تساوی در این بازی عادلانه بود.

مهابادی در پاسخ به سؤالی که با توجه به اتمام نیم‌فصل اول و لیگ دسته اول ۹۷-۹۸ آیا کیفیت داوری نسبت به فصل قبل بهتر شده یا خیر گفت:  عملکرد داوری در طول نیم‌فصل متوسط بوده البته قضاوت داوران نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در پایان گفت: جا دارد از هواداران واقعی تیم که همیشه در سرما و گرما ما را همراهی می‌کنند تشکر ویژه‌ای داشته باشم و با حضور همه جانبه خود همچنان تیم را حمایت  کرده و در مقابل عده‌ای تماشاگرنما که خودشان می‌دانند چه کسانی هستند و سعی دارند به تیم ضربه بزنند تیم را مورد حمایت خود قرار دهند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها