به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

استقلال 1 – سپاهان 1؛ تساوی در بازی جنجالی

استقلال 1 – سپاهان 1؛ تساوی در بازی جنجالی

خوزستان اسپورت
هفته پانزدهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
شنبه 24 آذرماه 97 – ساعت: 15
استقلال خوزستان 1 – سپاهان اصفهان 1
گل‌ها: میثم کریمی (36- پنالتی) برای استقلال – ساسان انصاری (24) برای سپاهان
داور: سعید رحیمی مقدم
کمک داوران: آرمان اسعدی و هادی طوسی
اخطار: وحید حمدی‌نژاد، ایوب کلانتری، میثم شامکوندزاده، میثم کریمی، یونس دلفی، امیرحسین باقرپور (استقلال) – ساسان انصاری، خالد شفیعی، عزت‌الله پورقاز (سپاهان)
تماشاگر: دو هزار نفر

استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، مهرداد پورابوالقاسم، میثم شا‌مکوندزاده، احمد آل‌نعمه، وحید حمدی‌نژاد، میثم کریمی، ایوب کلانتری، وحید نامداری، محمد شریفی (77- امیرحسین باقرپور)، یونس دلفی (90- مجتبی رمضانی) و رضا درویشی (3+90- سعید زارع)
سرمربی: کریم بوستانی

سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، ابوالحسن جعفری (68- محمد ایرانپوریان)، سعید آقایی (49- خالد شفیعی)، سیاوش یزدانی، عزت‌ الله پورقاز، مهدی کیانی، ساسان انصاری، محمد کریمی، ولادیمیر کومان (82- رضا دهقانی)، مهرداد محمدی و سجاد شهباززاده
سرمربی: امیر قلعه نویی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان با تساوی یک – یک خاتمه یافت.

سپاهان اصفهان برای ماندن در کورس قهرمانی و استقلال خوزستان با انگیزه کنده شدن از قعر جدول نیاز به امتیازات کامل این بازی داشتند. دوتیم در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که وحید خشتان و کی‌روش استنلی بهترین گلزنان دوتیم غایبین مسابقه بودند و سایر بازیکنان باید جای خالی گلزنان تیم‌هایشان را پر می‌کردند.

نیمه اول بازی استقلال خوزستان و سپاهان تا زمان به ثمر رسیدن گل جنجالی تیم سپاهان بدون حادثه خاصی پیش می‌رفت، اما گل دقیقه 24 ساسان انصاری که اعتراض شدید استقلالی‌ها را به همراه داشت، ابتدا بازی را به سمت جنجال و توقف چند دقیقه‌ای پیش برد و در ادامه با ازسرگیری مسابقه، آبی‌پوشان استقلال خوزستان سراسر حمله شدند.

گل بحث‌برانگیز سپاهان با پنالتی اعلام شده به سود استقلال خوزستان در دقیقه 36 پاسخ داده شد و تیم میهمان نیز نسبت به ضربه پنالتی و گل حریف اعتراض داشت. آبی‌پوشان جنوبی با زدن گل مساوی شارژ روحی شدند و تا آستانه‌ی زدن گل برتری در نیمه اول پیش رفتند اما شانس با سپاهان یار بود و شوت محکم رضا درویشی به تیر عمودی دروازه سپاهان برخورد کرد و به میدان بازگشت تا نیمه اول با تساوی یک – یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم، بازی جسورانه‌ی استقلال خوزستان برابر تیم مدعی قهرمانی سپاهان و حملات متقابل تیم میهمان بر التهاب بازی افزوده بود و هر آن احتمال فرو ریختن دروازه‌ی هرکدام از تیم‌ها وجود داشت.

فرزین گروسیان در دقیقه 63 یک موقعیت گلزنی عالی سپاهان را از سجاد شهباززاده گرفت و در آن سوی میدان یونس دلفی در دقیقه 84 نتوانست از فاصله سه قدمی دروازه سپاهان را باز کند و ضربه وی از بالای دروازه خالی زردپوشان اصفهانی به خارج رفت. در دقیقه 86 هم یونس دلفی با فشار دست مدافع سپاهان درون محوطه‌ی جریمه تیم میهمان سرنگون شد، اما داور مسابقه بجای اعلام ضربه پنالتی خطای تمارش دلفی را گرفت و به این بازیکن کارت زرد نشان داد تا باز هم فریاد اعتراض استقلالی‌ها بلند شود.

این مسابقه که با تصمیمات بحث برانگیز داوری همراه بود، در نهایت به تساوی یک – یک انجامید تا سپاهان با تفاضل گل صدرنشین نیم‌فصل شود و استقلال خوزستان هم با شش امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.

شرح گل‌ها
0-1 (سپاهان): سپاهان در پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در شرایطی که فاصله دیوار دفاعی آبی‌پوشان هنوز از سوی داور میدان تعیین نشده بود، ساسان انصاری با ضربه‌ای آرام توپ را به درون دروازه استقلال خوزستان فرستاد و داور هم این گل بحث‌برانگیز را پذیرفت تا موجب اعتراض شدید استقلالی‌ها شود.

1-1 (استقلال): یونس دلفی مهاجم استقلال خوزستان در پی برخورد با ابوالحسن جعفری درون محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. این پنالتی را میثم کریمی به ضربه‌ای زمینی تبدیل به گل تساوی کرد.

در حاشیه
* گروهی از هواداران تیم سپاهان در سمت راست جایگاه ویژه ورزشگاه غدیر اهواز مستقر شده و به تشویق تیم‌شان پرداختند.
* کادر فنی و سرپرستی تیم استقلال خوزستان قبل از آغاز مسابقه به سمت نیمکت سپاهان رفتند و به آن‌ها خوشامد گفتند.
* در دقیقه 24 مسابقه بازیکنان تیم سپاهان موفق به باز کردن دروازه حریف شدند و این گل با اعتراض شدید اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان مواجه شد. بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند که در این صحنه هنوز چیدمان خط دفاعی آنها صورت نگرفته بود و مهاجم سپاهان بدون سوت داور به سمت دروازه ضربه زده است. بعد از این گل یعقوب پیری و نیمکت‌نشینان به شدت به تصمیم داور اعتراض کرده که قاضی مسابقه پیری را از زمین اخراج کرد.
* دقایقی بعد داور به سود تیم استقلال خوزستان پنالتی اعلام کرد که این پنالتی نیز با اعتراض سپاهانی‌ها همراه بود.
* در پی اعتراض هواداران سپاهانی به پنالتی استقلال خوزستان، بین هواداران دوتیم درگیری ایجاد شد که بعد از دقایقی غائله خاتمه پیدا کرد.
* ایمان مبعلی که به‌خاطر مصدومیت این بازی را از دست داده بود، روی نیمکت استقلال حضور داشت و در مسائل فنی به کریم بوستانی کمک می‌کرد.
* یونس دلفی که بخاطر از دست دادن موقعیت گلزنی ناراحت بود، در دقیقه 90 با چشمانی اشک‌آلود از میدان خارج شد و مجتبی رمضانی جای وی را در ترکیب آبی‌پوشان گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
برای چی گل نمیزنید؟ آخه این همه فرصت رو چجوری میشه گل نکرد؟ چقدر بیخیالید شما، دروازه خالی رو چرا گل نکردید دیگه. سبک بازیتون خوبه ولی خداوکیلی جدی تر ضربه آخر رو بزنید. دروازه خالی دقیقه ۸۲ که دلفی زد توی آسمون دیگه تلویزیونو خاموش کردم البته آه یزدی تیم رو گرفته
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
با احترام به سپاهان حق استقلال سه امتیاز بود. یکی به تیر دروازه و دوتا موقعیت صددرصد خراب کردیم حیف شد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
ماشالله عالی بود واقعا از,سه بازی سخت دو امتیاز عالی بود و باخت به استقلال تهران هم با یک گل نوید روزهای خوبی برای استقلال خوزستان در نیم فصل دوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
سپاهان فاسدترین و مافیاترین تیم کشور
همه قهرمانیاشو هم همینجوری بدست اورده یا داور یا فدراسیون پشتشه
ی خوزستانی
|
United States of America
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
اقای دلفی زود بدو برو هلند تا دیر نشده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
دوست ناشناس استقلال و پرسپولیس را هم اضافه کنید دومی که سر جریان طارمی و جعل قرارداد مشخص کرد چه حمایت هایی ازش می شود
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
انصافاً دم بچه های اس.خوزستان گرم، چقدر خوب فوتبال بازی کردن... ای کاش کمی تجربه هم داشتن ک این همه فرصت رو هدر نمیدادن... حداقل باید ۴_۱ می‌بردن ولی نشد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
یا خدا عجب بازی کرد استقلال.اگه همه بازیها اینطور باشه که میره وسط جدول.حیف داوری نزاشت امروز ببریم.چطور خطای دقایق اخر رو دلفی وپنالتی نگرفت.چقدر فرصت گل داشتیم.اگه خشتان بود گل میزد حتما.هیچ تیمی ایقدر سپاهان واذیت نکرده بود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
درود به غیرت بازیکنان استقلال بادست خالی سپاهان را در خانه متوقف کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
نتیجه بد نبود چند توپ خراب کردن باقرپور دوتاپاس عالی داد حیف نامداری دلفی مبتدیانه خرابشون کردن
جاسم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
انصافا استقلال خیلی خوب بازی کرد خیلی بد شانسن با این شیوه بازه میتونن توی لیگ برتر بمونن .
در ضمن دوستانی که تیم سپاهان فاسد مینامن نباید این حرف بزنن اگر سپاهان نباشه که تمام جامها را میدادن به تیمهای تهرانی قضاوت نکنیم بهتره راجب تیم خودمون بگیم به امید موفقیت تمام تیمهای خوزستانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
ناشناس عزیزی که ساعت ۱۷:۱۵ نظر دادی، فرمایشات شما کاملا درسته
منم دوباره به حرف قبلیم یه چیزی اضافه کنم، میخواید کل تاریخ تیم سپاهان رو بشناسید و براتون ثابت بشه یک تیم تا چه حد میتونه مافیایی باشه، کافیه فقط و فقط و فقط به پذیرفته شدن همین گل عجیب و غریبش که در این بازی به ثمر رسیده نگاه کنه کامل بهش ثابت میشه که با چه تیمی رو به روهه. موندم واقعا برای طرفداراش این بردها که از روی نامردیه، لذت داره؟!!!! چجور لذت میبرن از این بردها و قهرمانیهای پوشالی که حقشون نیست؟!
خوزستان اسپورت چاپش کن که شدیدا عصبی ام اینا نمیفهمن تنها دلخوشیمون فوتباله و شده کل زندگیمون...
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
اگر قبل از دیدن مسابقه میگفتم به نتیجه مساوی راضیم دروغ نگفتم اما با دیدن بازی انتظارم از تیم بالا رفت و افسوس خوردم چرا بازی رو نبردیم..ای شیرمردان میتونیم بمونیم تو لیگ برتر
هلیچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
سلام اگه نیم فصل دوم هم اینطور بازی کنن باور کنید در لیگ میمانیم بازی امروز نشون داد با حمایت هواداران و تعصبی بازی کردن جوانان حتی میشه تیم قدرتمندی مثل سپاهان رو هم متوقف و یا حتی شکست داد
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
1
واقعیت این است که بازیکنی که از سه قدمی گل نزنه جایی در تیم های اروپایی نداره ؛ اروپا جای گلزن های بزرگ است که در شرایط سخت و اسنثنایی هم گل می زنند چه رسد به سه قدمی دروازه ؛ یادتون هست اون گل با ضربه فنی و زیبا که بیرانوند از پرتغال در جام جهانی از ریکاردو کوارشما خورد در چه شرایط سختی بود .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها