به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

قطبی: با تغییرات خیلی کم به نتیجه بزرگی رسیدیم

قطبی: با تغییرات اندک به نتیجه بزرگی رسیدیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد با تغییرات خیلی کم زمینه‌ساز پیروزی تیمش در خانه تراکتورسازی شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، افشین قطبی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:  بازی هیجان خاصی داشت. این اولین تجربه‌ام در فولاد بود و برای نخستین بار در این ورزشگاه‌ها حضور داشتم. این یکی از بهترین خاطره‌های من بود، چرا که دیدم هواداران تراکتورسازی تا چه اندازه شور و هیجان را به ورزشگاه آوردند.

وی افزود: در نیمه اول چه در فاز دفاعی و چه هجومی، خوب بودیم. بعد از گل می‌توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم و به گل دوم در نیمه نخست برسیم. در این زمان کم، بازی خوبی انجام دادیم و این موضوع نشان داد که عملکردمان خوب بوده است. در نیمه دوم، می‌خواستیم به گل برسیم و همان چیزی که می‌خواستیم، انجام دادیم. یک گل برتری مقابل تراکتورسازی کافی نبود و به همین دلیل برای زدن گل دوم تلاش می‌کردیم. تراکتوری‌‌ها هم خوب بازی کردند و فشار زیادی روی تیم ما آوردند تا بازی را به تساوی بکشانند، اما بازیکنانم با جان و دل بازی کردند و توانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

قطبی همچنین خاطر نشان کرد: این برد را به هواداران فولاد تقدیم می‌کنم که سال سختی داشته‌اند و امیدوارم در آینده نیز نتایج خوبی بگیریم و آنها را خوشحال کنیم. برای تراکتورسازی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که در این مدت چه کار کرده است که فولاد هماهنگ‌تر بازی می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم بازیکنان خوبی دارم که ذهن‌شان باز بود. در این مدت سعی کردیم همه را یکدست کنیم و این موضوع با کمک کادر فنی و همه اعضای فنی عملی شد. ما با تغییرات خیلی کم به نتیجه خیلی بزرگی رسیدیم.

قطبی ادامه داد: ذهن و قلب بازیکنان باز بود، اما نمی‌توانستیم تغییرات زیادی داشته باشیم. تراکتورسازی تیمی است که اگر به آنها فضا بدهید، بازیکنانش به خوبی از آن استفاده می‌کنند. بازیکنانی چون مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی بازیکنان خوبی هستند. در نیمه اول توانستیم دریچه فضاها را ببندیم و اجازه ندادیم هافبک‌ها به فورواردهای‌شان نزدیک شوند. فوتبال بازی جزئیات است و اختلاف بین انسان‌ها کم است و اگر دقت کنیم می‌توانیم این جزئیات را بفهمیم. این پیروزی را به بازیکنانم، کادر فنی و هواداران تقدیم می‌کنم. من به آنها فقط لبخند زدم و تشویق‌شان کردم.

وی در خصوص حضور محمد تقوی در تیم تراکتورسازی تصریح کرد: به او تبریک می‌گویم که پنج بازی تا قبل از این دیدار را بدون شکست سپری کرده بود. فکر نکنید مربیگری در تراکتورسازی ساده است، چون اینجا انتظارات زیاد است. برخی مواقع تیم می‌برد و همه می‌گویند بازیکنان بسیار خوب بودند، اما وقتی تیم ببازد از مربی انتقاد می‌کنند. فکر نمی‌کنم اختلافی بین مربیان باشد، اختلاف بین تیم بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که چه نمره‌ای به تیمش می‌دهد، گفت: در همه مسیر به این تیم نمره 20 می‌دهم. یک تیم نمی‌تواند پس از 13 روز تمرین که چند جلسه برای بدنسازی بود، این‌طور کار کند. من از کار کردن با بازیکنانم لذت بردم.

وی در مورد وقت تلف کردن دروازه‌بان فولاد که از داور نیز کارت زرد دریافت کرد، گفت: هواداران فوتبال من را می‌شناسند و دوست دارم همیشه حمله کنیم، اما واقعیت فوتبال این است که نتایج اهمیت زیادی دارد. فشار روی بازی زیاد بود و دروازه‌بان‌مان می‌خواست جلوی فشار را بگیرد. داور در نیمه دوم هم پنج دقیقه وقت اضافه گرفت. من شرایط بدتر از این را دیده‌ بودم. اگر این شرایط شما را اذیت کرده، عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در رابطه با اینکه حفظ بازی بعد از گل و عقب‌نشینی تاکتیک تیمش بوده است یا نه، گفت: تیمی در حضور این هوادار، جلو بیفتد، طبیعی است عقب بنشیند. 30 دقیقه آخر بازی چیزی نبود که می‌خواستیم. شاید بهترین تیم دنیا نیز در این شرایط بخواهد عقب‌نشینی کند. شک ندارم این برد اعتمادبه‌نفس بیشتری به بازیکنان و امیدواری زیادی به هواداران خواهد داد.

قطبی در رابطه با برنامه‌اش برای نقل‌وانتقالات خاطر نشان کرد: ما باید وضعیت‌مان را بررسی کرده و با مدیران صحبت کنیم که چطور شرایط تیم را بهتر کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
1
افشین خان مرسی ولی این گزارشگر و خبرنگارهای تبریز چه حالی داشتند گزارشگر که داشت سکته می زد مشخص هست که تیمی که جلو هست آن هم در خارج از خانه عقب نشینی می کند
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
1
ایول امپراطور،ایشالله امپراطوری جدیدت را در خوزستان تکمیل کنی،و شک نداریم خواهی کرد
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
1
فولاد باورنكردني بازي كرد. ايشالله فردا اس خوزستان شاديمونو تكميل كنه.
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
درود بر سرمربی فولاد چقد خوشحال شدم دست درد نکنه قطبی عزیز مرد بزرگ
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
امیدواریم که اژدهای هفت سر خوزستان با امپراطوری شما از خواب بیدار شود و همه رقبا را ببلعد.این برد حاصل تفکرات مثبت شما بود ما جلوی پرسپولیس به کمتر از برد راضی نیستیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
تبریک به فولادی ها نیم فصل دوم همه منتظر فولاد قدرتمند و بزرگ هستن گزارشگر تبریزی بازی رو یکطرفه گزارش کرد
اندیمشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
صدای فوران آتش فشان آسیا می آید.......
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
شخصیت یک تیم توسط دو گزینه شکل میگیرد یکی انتخاب سرمربی جنتلمن که واقعا‌" اعتماد به نفس بالائی باید داشته باشد و دوم حضور پررنگ هواداران که واقعا" از بازیکنانشان برد بخواهند . وجود این دو گزینه اصلا" نمیگذارد که بازیکنان به باخت عادت کنند و همیشه این بازیکنان میدانند که باید به سرمربی ، هواداران و باشگاه جواب پس دهند . متاسفانه این دو گزینه چند سالیست در فولاد وجود ندارند و بازیکنانش بعد از باخت حتی در بازیهای خانگی و در مقابل تیمهای معمولی خیلی راحت به خانه میرفتند و بدون هیچگونه ناراحتی در مصاحبه ها شرکت میکردن و باختشان را توجیه میکردند مگر در این چند روز که قطبی سرمربی فولاد شد داروئی به بازیکنان فولاد تزریق کرد که امروز در مقابل تراکتور و در قلب هوادارانش شاهد این چنین بازی قشنگی از آنها باشیم طبعا" نه ، ولی این بازیکنان یقین دارند که قطبی، مثل پورموسوی نیست که بخاطر حفظ پستش مجبور است با بازیکن کنار بیاید و یا اینکه از بازیکن بترسد این بازیکنان میدانند که سرمربی حرفه ای که با دلالی نیامده اگر تصمیم بگیرد هیچکس نمیتواند بر تصمیمش تاثیر بگذارد و میدانند با واسطه کردن فلان و فلانی نمیتوانند او را از تصمیمش منصرف کنند و میدانند که اگر این هوادار به ورزشگاه بیاید با بازیکن بی غیرت شوخی ندارند .
انشاالله با شروع نیم فصل دوم بعد از انتخاب بهترین سرمربی و افتتاح بهترین ورزشگاه شاهد پر شور ترین هواداران فولاد در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه قدیمی کشور باشیم
عشق فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
قرار ما یزله روی سکوهای فولاد اره نا.همه باهم فولاد رو به اوج برسونیم.
هلیچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
مرسی آقای قطبی فولاد دیروز خیلی قشنگ بازی کرد در حد آسیا امیدوارم با حضور شما فولاد واقعی رو ببینیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها