به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

بوستانی: مقابل سپاهان جسورانه بازی می‌کنیم

بوستانی: مقابل سپاهان جسورانه بازی می‌کنیم

خوزستان اسپورت- کریم بوستانی، سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: سپاهان سرتر از تیم‌های دیگر است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، کریم بوستانی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: جا دارد به خاطر درگذشت مرحوم دانایی‌فرد تسلیت عرض کنم. با تیم بزرگی به نام سپاهان بازی داریم. این تیم از هر لحاظ از تیم‌های دیگر سرتر است و قلعه نویی را روی نیمکت دارد. قلعه نویی در هر تیمی رفته تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: با اینکه می‌دانیم کار سختی داریم، اما مقابل تیم خوب سپاهان جسورانه بازی خواهیم کرد. برای بازی فردا برنامه داریم و دیدار سپاهان مقابل پرسپولیس را هم آنالیز و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی‌ کرده‌ایم. سپاهان به فکر قهرمانی است و ما به فکر ماندن در لیگ. با این حال امتیاز گرفتن از این تیم سخت، اما شدنی است. از ایمان مبعلی هم تشکر می‌کنم، او در کنار من صادقانه کار می‌کند و در استان محبوب و برند است. از هواداران‌مان می‌خواهیم فردا ما را یاری کنند و ما را تنها نگذارند و از نماینده استان حمایت کنند تا بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. اگر شش امتیاز کسر شده به ما برگردد کار ما در ادامه راحت‌تر خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در واکنش به طرح این موضوع که فیفا در صدور آرای خود با هیچ باشگاهی شوخی ندارد و آیا امکان دارد شش امتیاز کسر شده از استقلال خوزستان به این تیم بازگردد؟ گفت: بله شدنی است،‌ اگر ما رضایت بازیکن شاکی را بگیریم امتیاز ما می‌تواند برگردد. دیروز نامه‌ای دیدم که حتی می‌توانیم جریمه را به صورت اقساط هم پرداخت کنیم. مدیر باشگاه و مدیر کل ورزش و جوانان هم تلاش می‌کنند تا این مشکل را برطرف کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
هلیچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
سلام بله درست است آقای بوستانی تنها راه شکست سپاهان بازی هجومی و رو به جلو است انشاءالله با حمایت هواداران پیروز شوید امیدوارم امروز هواداران حمایت کنن جوری نباشه که تماشاگران اصفهان از اهواز بیشتر باشن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها