به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز برکنار شد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز از سوی مالک این باشگاه برکنار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اینکه تیم فوتبال استقلال اهواز نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم را با مشکلات زیادی پشت سر گذاشت، محسن قلندرنژاد مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز طی نامه‌ای از سوی مالک این باشگاه برکنار شد.

در نامه برکناری مدیرعامل استقلال اهواز آمده است: «باتوجه به عدم انجام تعهدات جنابعالی در امور اجرایی و نابسامانی حال حاضر تیم به طریقی که بازیکنان اقدام به ترک خوابگاه و عدم انجام تمرینات نموده‌اند و تیم در حالت سقوط قرار گرفته است، لذا بدینوسیله اعلام می‌دارم که جنابعالی از این تاریخ هیچ گونه سمتی در باشگاه نخواهید داشت. امید است در سایر امور زندگی موفق باشید.»

گفتنی است که تیم قدیمی و پرطرفدار استقلال اهواز، به واسطه‌ی مشکلات مالی و جدایی زودهنگام چند بازیکن، نتوانست نتایج دلخواه هوادارانش را بگیرد و با خاتمه‌ی دور رفت بازی‌ها در رده دهم جدول جای گرفت. سیاوش بختیاری‌زاده، داریوش هرمزی و علی خوش‌ذات سه مربی خوب خوزستانی بودند که در طول نیم‌فصل نخست وظیفه هدایت آبی‌پوشان را به عهده داشتند، اما مشکلاتی که ذکر شد، عرصه را برای آن‌ها تنگ کرد و شاید تعطیلات میان فصل فرصت مناسبی برای بازسازی اسکلت بندی استقلال اهواز و جذب نفرات موردنیاز آن‌ها برای دور برگشت باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Papua New Guinea
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
1
خوزستان اسپورت.. اسپرت لطفاً با آقای جهانداری یک مصاحبه مفصل انجام دهید..
متاسفانه همه هوادران اصیل استقلال اهواز نه از مالکیت و نه از مدیریت تیم راضی نیستند.. مالکیت تیم های ورزشی بل اخص یک تیم فوتبال باید تمام سخت افزار و نرم افزارها برای تیم مهیا کنند.
دقیقاً مثل زمان حضور برادران شفیع زاده تمام ابزارها را مهیا کردن ولی متأسفانه به مذاق خیلی خوش نیامد.
منظور من از خیلی این از مسئولین بگیر تا بعضی از هوادران..
امیدوارم مشکلات تیم محبوب و دوست داشتنی استقلال اهواز هرچه زودتر حل بشوند
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
1
وقتی ک بادست مبارک خودمان، شیر یا همان سلطان جنگل رو کشتیم باید هم دیگران ادعای ریاست کنند.. هیبدی ها، طهماسبی وشفیع زاده ها وبزرگان استقلال اهواز رو فراری دادیم، حالا منتظر آبادی استقلال دست قلندر وسمندری ایم.... عجب روایت مسخره ایست... اقای استاندارعزیز ورزشکار نبودی درست، ورزش دوست ک باید باشید. واقعا بهت نگفتن ک این تیم قدیمی است و حداقل ب جنازه اش رحم کنید ..
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
1
سلام الان مالک باشه کیه ؟
خود مالک برای رفع مشکلات مالی چکار کرده ؟
تعهدات مدیر عامل چی بود که به انها عمل نکرد ؟
معمولا مدیر عامل منسوب هیت مدیره است و هیت مدیره حق دارند که مدیرعامل را عوض کنند و باید صورتجلسه تنظیم بشه ایا مالک جز هیت مدیره است ؟
والله خیلی سخته قدیمی ترین تیم استان و اهواز الان این خال و روز را داشته باشه
کمی ملاحظه و نظر مثبت مسولان ذی ربط می تونه قسمتی از مشکلات تیم را حل کنه
اما راهکار مهم تزریق منابع مالی از,سوی مالک و سهامداران است
و دولت باید با اتخاذ روش هایی مردم را ترغیب به سرمایه گذاری در بخش ورزش که مستقیما به سلامت روح و روان جامعه منجرمیشه انجام بده
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
1
با عرضه سلام و خسته نباشید.... واقعا باید تاسف خورد به حاله استانی كه وضعیت قدیمی ترین و محبوبتیرین تیم استانش این باشد؟؟ خدایی مسئولین استان خوزستان چه بلایی بر سره تیمه محبوب و با اصالت استقلال اهواز اوردید كه به جنازه این تیمه ریشه دار هم رحم نمیکنید؟؟؟ با تمام احترامی كه برا همه تیم های استان خوزستان قاییل هستم باید بگویم از نظره محبوبیت تا ابد هیچ تیمی در خوزستان جای استقلال اصیل و مردمی اهواز رو نخواهد گرفت و ما هواداران این تیم،،، فقط باید با خاطرات این تیمه مردمی و محبوب در دهه هفتاد و هشتاد زندگی کنیم....با تشکر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها