به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرجیو: می‌توان با سایپا جنگید و سه امتیاز را گرفت

سرجیو: می‌توان با سایپا جنگید و سه امتیاز را گرفت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در هفته گذشته با بازیکنان صحبت کردیم و به آنها نشان دادیم می‌توان مقابل سایپا مبارزه کرد و به سه امتیاز بازی رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی سختی داریم و حریف ما، سایپا تیم بسیار خوبی است. خودمان را برای یک دیدار سخت آماده کرده‌ایم. فکر می‌کنم هفته گذشته بازی خوبی مقابل این تیم ارائه کردیم و دو ضربه ایستگاهی و یک پنالتی، تفاوت سایپا و صنعت نفت را در این مسابقه رقم زد. هر چند یک پنالتی را هم از دست دادیم و شکست 3 بر یک،‌ نشان‌دهنده حقیقت بازی نبود. در هفته گذشته با بازیکنان صحبت کردیم و به آنها نشان دادیم می‌توان مقابل سایپا مبارزه کرد و به سه امتیاز بازی رسید.

وی درباره مصدومان تیمش برای مسابقه فردا گفت: کرار جاسم و اکبر ایمانی به خاطر دریافت چهار و سه کارت زرد، از این بازی محروم هستند و مصطفی احمدی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. حسین ساکی هم امروز آثاری از سرماخوردگی و آنفولانزا داشت و استراحت کرد. سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند.

شایان ذکر است، علی دایی هم قرار بود در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و سایپا حضور یابد و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد. پس از برگزاری نشست خبری سرجیو گفته شد که دایی با تأخیر به کنفرانس خبری می‌رسد. با این وجود خبرنگاران آبادانی پس از حدود 20 دقیقه انتظار، منتظر سرمربی سایپا نماندند و محل برگزاری کنفرانس خبری را ترک کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
1
سلام خب معلومه میشه البته اگه شما بخاین و دفاعی کار نکنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها