به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
فولادنوین اهواز؛ نزدیک‌ترین تیم استان به منطقه صعود

نگاهی به عملکرد تیم‌های خوزستانی در لیگ 2

نگاهی به عملکرد تیم‌های خوزستانی در لیگ 2

خوزستان اسپورت- تیم فولادنوین اهواز نزدیک‌ترین تیم خوزستانی به منطقه صعود لیگ دسته دوم است.

به گزارش خوزستان اسپورت، پرونده نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران بسته شده و تیم‌های حاضر در این دوره با استفاده از تعطیلات میان فصل برای حضور در مرحله برگشت بازی‌ها با جذب بازیکنان جدید آماده می‌شوند.

این دوره از بازی‌ها با شرکت 26 تیم در دو گروه 13 تیمی پیگیری می‌شود؛ تیم‌های نخست هر گروه مستقیما به لیگ یک صعود می‌کند و تیم برنده‌ی بازی پلی‌اف هم سومین سهمیه راه‌یابی به لیگ یک را کسب خواهد کرد. فوتبال خوزستان دارای چهار نماینده در فصل جاری است؛ تیم‌های فولادنوین و استقلال اهواز در گروه الف و تیم‌های استقلال رامشیر و نفت امیدیه در گروه ب مشغول رقابت با حریفان هستند.

نگاهی به عملکرد تیم‌های خوزستانی در لیگ 2

فولادنوین اهواز نزدیک به منطقه صعود
فولادنوین اهواز موفق‌ترین نماینده‌ی استان در نیم‌فصل نخست این بازی‌ها بوده است. فولادنوین تنها 5 امتیاز با تیم اول گروه الف فاصله دارد و چه بسا اگر مصدومیت‌های چند بازیکن اصلی و قضاوت‌های ضعیف داوران در بازی‌های خارج از خانه گریبان این تیم را نمی‌گرفت، سرخ‌پوشان فولادی صدر جدول را از آن خود می‌کردند. فولادنوین با هدایت حسن هوری بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و این مربی خوزستانی در اولین تجربه سرمربیگری‌اش توانسته ضمن حفظ تیمش در نزدیکی منطقه صعود، به چند بازیکن جوان فرصت بازی و نشان دادن استعدادهایشان را بدهد.

نگاهی به عملکرد تیم‌های خوزستانی در لیگ 2

استقلال اهواز درگیر مشکلات تکراری
تیم قدیمی و پرطرفدار استقلال اهواز، به واسطه‌ی مشکلات مالی و جدایی زودهنگام چند بازیکن، نتوانست نتایج دلخواه هوادارانش را بگیرد و با خاتمه‌ی دور رفت بازی‌ها در رده دهم جدول جای گرفت. سیاوش بختیاری‌زاده، داریوش هرمزی و علی خوش‌ذات سه مربی خوب خوزستانی بودند که در طول نیم‌فصل نخست وظیفه هدایت آبی‌پوشان را به عهده داشتند، اما مشکلاتی که ذکر شد، عرصه را برای آن‌ها تنگ کرد و شاید تعطیلات میان فصل فرصت مناسبی برای بازسازی اسکلت بندی استقلال اهواز و جذب نفرات موردنیاز آن‌ها برای دور برگشت باشد.

نگاهی به عملکرد تیم‌های خوزستانی در لیگ 2

استقلال رامشیر تیم کم‌پول و پرتماشاگر
در گروه ب این مسابقات، تیم استقلال رامشیر نیم‌فصل اول را با نتایج نسبتا مقبولی پشت سر گذاشته است. آبی‌پوشان رامشیری که مثل تیم همنام اهوازی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، در کمرکش جدول رده‌بندی این گروه ایستاده‌اند. بازی‌های خانگی شاگردان عباس میرسالاری با استقبال زیاد هواداران این تیم همراه بوده و سکوهای استادیوم تختی رامشیر پشتوانه روحی مناسبی برای استقلالی‌های این شهر ایجاد کرده است. تیم استقلال رامشیر هم در نیم‌فصل نیاز به تقویت و جذب بازیکنان جدید خواهد داشت.

نگاهی به عملکرد تیم‌های خوزستانی در لیگ 2

نفت امیدیه پایین‌تر از سطح انتظارات
تیم نفت امیدیه هم که نسبت به سایر نمایندگان استان سابقه بیشتری در لیگ دسته دوم دارد و سال‌هاست انتظار صعود به لیگ یک را می‌کشد، در این فصل پایین‌تر از حد انتظارات نتیجه گرفته است. کاهش بودجه و جدایی کادرفنی و تعدادی از بازیکنان در ابتدای فصل باعث شد تا زردپوشان نفت اکثر هفته‌های نیم‌فصل نخست را در نیمه پایین جدول گروه ب سپری کنند. نفت امیدیه که با هدایت حسن کرمی در این دوره از بازی‌ها به میدان می‌رود، به همان اندازه که شانس جبران فاصله امتیازات و رسیدن به بالای جدول را خواهد داشت، خطر نزول به رده‌های انتهایی جدول را هم احساس می‌کند و نفتی‌ها باید مراقب باشند تا در نیم‌فصل دوم دچار لغزش نشوند.

جداول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور فصل 97-98 تا خاتمه‌ی نیم‌فصل نخست را در ادامه مرور کنید.

نگاهی به عملکرد تیم‌های خوزستانی در لیگ 2

نگاهی به عملکرد تیم‌های خوزستانی در لیگ 2

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها