به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

زبیدی: انگیزه زیادی برای شکست تراکتورسازی داریم

زبیدی: انگیزه زیادی برای شکست تراکتورسازی داریم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که آنها انگیزه زیادی برای شکست دادن تراکتورسازی در آخرین بازی‌شان در نیم‌فصل اول لیگ برتر دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی زبیدی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد شرایط این روزهای فولاد خوزستان بعد از حضور افشین قطبی در این تیم گفت: در تیم ما همه چیز خوب پیش می‌رود و بازیکنان با انگیزه و روحیه بالایی تمرین می‌کنند. ما در این هفته با تراکتورسازی بازی داریم و هدف کادر فنی و بازیکنان این است که بتوانیم در این بازی به برد برسیم تا نیم‌فصل اول را با اتفاقی خوب به پایان برسانیم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه افزود: این بازی برای همه ما مهم است و انگیزه زیادی داریم تا تراکتورسازی را شکست بدهیم. البته می‌دانیم که در تبریز بازی سختی در پیش داریم، ولی مسئله مهم این است که بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا در این بازی به برد برسیم. در این چند روز هم خیلی خوب تمرین کردیم و مطمئناً این هفته هم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار خواهیم کرد تا با آمادگی کامل به مصاف حریف برویم.

وی همچنین تصریح کرد: باشگاه فولاد همه امکانات لازم را برای موفقیت دارد و اتفاق مهم نیز آماده شدن ورزشگاه فولاد آره‌ناست. ما مستحق قرار گرفتن در رده دهم جدول نیستیم و می‌خواهیم این روند را در نیم‌فصل دوم تغییر دهیم. مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم فولاد آره‌نا پُر از تماشاگر می‌شود و هواداران را خوشحال خواهیم کرد.

زبیدی در پایان اظهار داشت: تا اینجا شرمنده هواداران هستیم که نتوانستیم خوشحال‌شان کنیم. ما باید در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم تا محبت هواداران فولاد را هم جبران کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
2
خوب زبیدی عزیز ی نکته ای وجود داره ک شما از اون دوران اعتماد به نفس دور شدی. قبلا دریبل های فوق العاده و استارت های هدف دار میزدی. بازیکنی مثل شما باید نفوذ های سریع و شوت های ناگهانی بزنه چون استیل شما طوری ک بهتر میتونی از بین بازیکنان فرار کنی و تسلط ب زمین و زاویه ها بیشتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
1
مهدی زبیدی و آرش افشین بازیکنان خوبی بودند ولی مصدومیت های پی در پی فوتبالشان را نابودکرد حیف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
0
زبیدی بدرد فولاد نمیخوره بازیش امسال در حد لیگ یک هست بابا بخدا از جوانان واکادمی فولاد استفاده کنن بهتر از یک مشت مصدوم دور هم جمع شدند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها