به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

خوش‌ذات: بازیکنان استقلال از مشکلات مالی ناراحتند

خوش‌ذات: بازیکنان استقلال از مشکلات مالی ناراحتند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: بازیکنان‌مان به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت مطالباتشان بسیار ناراحت هستند و به همین خاطر تمرین نمی‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی‌ خوش‌ذات در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان استقلال اهواز، اعتصاب کرده‌اند، گفت: بله چند روز است این مشکل وجود دارد و بازیکنان خواهان دریافت حق و حقوق خود هستند. بازیکنان می‌گویند بحث مسائل مالی را دارند و فقط یک بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده است. تا به اینجای کار هم آنها در حداقل‌ها و ایاب و ذهاب دچار مشکل بودند. بازیکنان می‌گویند فوتبال تنها شغل‌شان است. باشگاه به دنبال راه حلی برای اتمام این مسئله است. عزیزان حاضر در باشگاه در حال رایزنی برای حل این مشکل هستند.

وی در مورد اینکه اعتصاب بازیکنان چندمین روز خود را پشت سر می‌گذارد، خاطرنشان کرد:‌ بازیکنان دو روز است که تمرین نکردند. باید دید شرایط در ادامه چطور  می‌شود.

سرمربی استقلال اهواز در مورد اینکه آیا امیدی برای حل این مشکل وجود دارد،‌گفت: امیدوار هستیم شرایطی به وجود بیاید که باشگاه بتواند این مشکل را حل کند. در 6--5 هفته گذشته که در اینجا بودم تیم به نحوی تنها مانده است. تیم نیاز به حمایت استانی شهری دارد تا به شرایط سابق بازگردد. وضعیت اقتصادی همه باشگاه‌ها بد است و باید کمک کرد تا وضعیت بهبود پیدا کند اما استقلال اهواز از لحاظ پشتیبانی تنها است. در استان تیم را حمایت نمی‌کنند. تیم ما واقعا تنها است. به خاطر حجم عظیمی که طرفدار تیم هستند باید کمک کنند. مسئولان باید پا پیش بگذارند. مشکلات تیم وحشتناک شده و بازیکنان دیگر کار را رها کردند. مسئولان باید  کمک کنند تا به نحوی این تیم که علاقمندان زیادی دارد کارش را ادامه دهد.

وی در مورد اینکه استقلال اهواز در جدول شرایط خوبی ندارد و اگر فکر نشود امکان سقوط این تیم وجود دارد، گفت: جدول به شکلی است که ما با 3 پیروزی بالا می‌رویم. شرایط جدول به شکلی است که یک تیم سه بازی خانگی پشت هم دارد. فاصله تیم‌ها بسیار کم است.

خوش‌ذات در ادامه تأکید کرد: ما خیلی امیدوار به کسب 3 امتیاز بازی با فولاد نوین بودیم اما رای این بازی به ضرر ما اعلام شد. این رای قبل از بازی ما با مس نوین کرمان، تیم ما را از لحاظ روحی دچار مشکل کرد. هنوز در شوک این رای هستیم. خود من به شخصه از این مسئله متعجب هستم که چرا همه مشکلات را گردن من و استقلال اهواز انداختند. چرا ناظر به این موضوع اشاره نکرده که بازی با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد. تاخیر بازی به خاطر عدم حضور یگان ویژه در آن دربی سنگین بوده است. با یک تماس تلفنی که  مسئولان برقرار کننده نظم خودشان را به ورزشگاه می‌رسانند نمی‌توان این بازی به این سنگینی را برگزار کرد. متاسفانه در بازی هم اتفاقی که نباید می‌افتاد رخ داد. در این سال‌ها یک بار هم اخراج نشدم. دقیقه 65 بعد از اعتراض کوچکی داشتم داور من را اخراج کرد و روی سکو رفتم. متاسفانه روی سکوها به من حمله شد و درگیری از آنجا شد. در این شرایط همه تقصیرات را گردن ما انداختند. دنبال پیگیری اعتراضمان در کمیته استیناف هستیم. با همه توان این موضوع را پیگیری می‌کنیم. این رای ضربه بزرگی به ما بود. ما این فصل بازیکنان زیادی از دست دادیم و در دفاع خالی هستیم. بازیکنان ما به شکل سریالی جدا شدند. امیدوار هستیم مسئولان کمک کنند تا کارمان را ادامه دهیم و بحث بازی با فولاد نوین در کمیته استیناف به خیر بگذرد.

شایان ذکر است که بازی استقلال اهواز و فولاد نوین که به دلیل درگیری هواداران نیمه کاره ماند با رای کمیته انضباطی سه بر صفر به سود فولاد نوین اعلام شد و علی خوش ذات هم از سوی کمیته انضباطی 4 جلسه محروم شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
1
اقای خوش ذات بزرگوارحق باشماست، ماطرفداران دهه ی شصتی استقلال اهوازیم آنقدر تقاضای مساعدت ازاستاندار ومدیر ورزش استان ودیگر مدیران نمودیم اماکمک نکردن، غیرت وتعصب قاعده ایست خودجوش، نمیشود با التماس غیرت را ب خون بعضی مسولین تزریق کردک قدر این تیم اصیل رابدانند وکمک کنند، ظاهرا ماهم خیلی ازقافله عقب ایم ک دراین روزگار بد انتظار مساعدت ازعده ای را داریم.. والله ارحم الراحمین
حسن شیوخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
1
بدون پول و امکانات وضع از این بدتر هم میشه آقای خوشزات. تعصب شما و چندتا بازیکن و عده ای هوادار کافی نیست.
با این وضع استقلال اهواز هشتاد سال دیگه هم به تراکتور و سایپا و ذوب و... نمیرسه که نمیرسه.......
هوادار استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
1
خدا قوت آقای خوش ذات نمیدانم چرا مسولین از استقلال اهواز حمایت نمی کنند
جاسمی
|
United States of America
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
1
به شرفم هروقت آقای معین از استقلال رفت تیم درست میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها