به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

دایی: بازی با صنعت نفت بازی مرگ و زندگی است

دایی: بازی در آبادان بازی مرگ و زندگی است

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص دیدار جام حذفی برابر نفت آبادان گفت: فردا برای ما بازی مرگ و زندگی است.

به گزارشخوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، محمد دایی که به جای علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا برابر صنعت نفت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال شرکت  کرده بود اظهار داشت: از اینکه علی‌آقا نتوانست به خاطر کسالت حضور داشته باشد عذرخواهی می‌کنم. فردا بازی سختی داریم، بازی مرگ و زندگی‌مان است. جام حذفی با لیگ فرق می‌کند و یک بازی است که یا جهنمی می‌شوید یا بهشتی، ما به اینجا آمدیم که برنده باشیم. امیدواریم در بازی فردا نتیجه لازم را بگیریم.

وی ادامه داد: دوست داریم از طریق جام حذفی بتوانیم سهمیه کسب کنیم. تیم خوبی داریم ولی متاسفانه چند هفته است به خاطر مصدومیت‌ها تیم ما نیم‌بند است و تیم کاملی در اختیار نداشتیم. با این حال همه بچه‌های ما برای بازی فردا انگیزه دارند.

دایی افزود: مدافع خارجی ما محروم است. عبدالله ناصری و رضا اسدی مصدومان ما هستند و به بازی فردا نمی‌رسند. ترابی هم با ما تمرین کرده و آماده است و مطمئنا 2 بازی آخری که با ما هست بهترین بازی‌هایش را انجام خواهد داد.

مربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه موافق برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر هست؟ گفت: صددرصد موافق هستم ولی به این شرط که بتوانند زیرساخت لازم را فراهم کنند. آن سالی که با نفت اینجا بازی کردیم زمین ورزشگاه کیفیت لازم را نداشت. مطمئنا خرمشهر و آبادان به مملکت ما خیلی خدمت کردند و بهترین جایی که فینال جام حذفی برگزار شود همین جا هست. ولی فدراسیون فوتبال باید کمک و زیرساخت‌ها را فراهم کند تا یک بازی خوب برگزار شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها