به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

سرجیو: مربی‌ای نیستم که برای ماندن التماس کنم

سرجیو: مربی‌ای نیستم که برای ماندن التماس کنم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر تیم به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند و در لیگ نیز 16 امتیازی باشد، من به خانه‌ام می‌روم.

 به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: یک بازی خیلی مهم فردا داریم که در تاریخ صنعت نفت خواهد ماند. سال گذشته تیم نفت موفق شده بود به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند و می‌خواهیم دوباره به جمع 4 تیم برویم. نیازمند این هستیم که فردا بازی خوبی داشته باشیم و پیروز شویم. باید هرچه در توان داریم انجام دهیم تا تیم خوب سایپا را ببریم. برای این کار آماده هستیم و برای جنگ و پیروزی به میدان خواهیم رفت.

وی راجع به شکست سه - صفر صنعت نفت مقایل استقلال در هفته گذشته لیگ برتر، گفت: این بازی را دوباره نگاه کردم همانطور که همه بازی‌ها را دوباره نگاه می‌کنم. نقاط قوت و ضعف‌مان را در این بازی شناسایی کردیم. در این بازی هم نکات  خوب داشتیم و هم بد. همیشه در تیم من مسئول اتفاقات بد خواهم بود. همیشه  مسئولیت اشتباهات تیم را قبول می‌کنم. در این بازی چشم در چشم با استقلال جنگیدیم. در لحظاتی  که خوب بازی می‌کردیم ولی اشتباهاتی داشتیم که بازی را به حریف تقدیم کردیم . نیمه اول 2 بر صفر استقلال جلو افتاد اما در این نیمه استقلال به جز گل‌ها موقعیت نداشت. مسئولت اشتباهات با من است  چراکه می‌توانستیم بسته‌تر مقابل استقلال بازی کنیم اما عملکردی که مقابل نساجی داشتیم من را مجاب کرد که چشم در چشم مقابل استقلال بازی کنیم.  تمام مسئولیت این شکست گردن من است.  من از آن دسته مربیانی نیستم که وقتی نتیجه نمی‌گیرند همه از جمله دروازه‌‌بان و بازیکن را سرزنش کنم و خودم مسئولیت باخت را قبول نکنم.

سرمربی صنعت نفت درخصوص اینکه آیا بهتر نیست یک مربی ایرانی برای مشورت دادن روی نیمکت بنشیدند، تصریح کرد: مشکل ما این نیست که دستیار ایرانی می‌خواهیم یا نه. من خیلی خوب می‌توانم با بازیکنان ارتباط برقرار کنم. به این فکر هم هستم که ممکن است یک دستیار جدید داشته باشم یا نداشته باشم. موضوع ساده‌ای است گاهی عده‌ای هستند که فقط سیاهی‌ها را می‌ببیند ولی من دوست دارم هم سفید و هم سیاه را ببینم. همانطور که می‌دانید از آن دسته مربیانی نیستم که بیایم اینجا و شکایت کنم. می‌خواهم همه چیز را شفاف با شما در میان بگذارم. برای آخرین بار اعلام می‌کنم که فراموش نکنید چطور فصل را آغاز کردیم. بدون بازیکن و با شرایط دلار که برای کشور به وجود آمد؛ همجنین بازیکنانی که از قبل گفتند می‌مانند اما با تحت تاثیر قرار گرفتن از افرادی اینجا نماندند.

سرجیو عنوان کرد: ما فقط 6 بازیکن می‌توانستیم از لیگ برتر به خدمت بگیریم. فکر می‌کردیم شیمبا، آگوستو سزار و مسعود ابراهیم‌‌زاده می‌مانند و 6 بازیکن دیگر هم جذب می‌کنیم. در این صورت قطعاً  کار راحت‌تری داشتم ولی واقعیت این است که بازیکنان ما همین‌ها هستند و من همیشه از آنها حمایت می‌کنم. تاکنون هیچ‌کس ندیده که من بخواهم برای بودن در اینجا گدایی کنم. سخت کار و فقط به صنعت نفت فکر می‌کنم.

وی افزود: واقعاً خسته شده‌ام از این شرایط  و باید به اطلاع شما برسانم هستند کسانی که سازماندهی می‌کنند تا علیه تیم شعار بدهند  و کار را خراب کنند. می‌خواهم به هواداران اعلام کنند که این تیم صنعت نفت آبادان است؛ پس به ورزشگاه بیایید و از بازیکنان حمایت کنید تا دوباره این تیم به جمع 4 تیم برتر جام حذفی راه پیدا کند.

‌سرجیو خاطرنشان کرد: تیم صنعت نفت بزرگ‌تر از عیسی‌زاده یا سرجیو است، بنابراین بازیکنان را حمایت کنید تا فردا نتیجه خوبی بگیریم. اصلاً  برای من مهم نیست هر وقت من را نخواستند پولی که تا الان کار کرده‌ام را بدهند و می‌روم. من از آن دسته مربیانی نیستم که التماس کنم و بمانم. تا جایی که کار کرده‌ام پولم را بدهید و نگران بقیه‌اش نباشید. با این حال اما فردا کمک کنید به من تا بتوانیم در این دو بازی پیروز باشیم. کسی نمی‌گوید که عیسی‌زاده یا سرجیو در نیمه نهایی هستند و همه می‌گویند که صنعت نفت به نیمه نهایی راه یافته است. اگر تیم به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند و در لیگ نیز 16 امتیازی باشد، من به خانه‌ام می‌روم.

وی اضافه کرد: نمی‌خواهم پولی که کار نکرده‌ام را بگیرم. الان زمان حمایت از تیم است و الان باید بچه‌ها حمایت شوند. در تعطیلات می‌شود بازیکن آورد و نیم فصل بهتری را آغاز کرد اما الان از بازیکنانی که دارید حمایت کنید. شاید عده‌ای دوست نداشته باشند تیم به نیمه نهایی صعود کند و می‌خواهند بگویند که فقط ما توانستیم این کار را انجام دهیم. اگر هواداری بخواهد فردا فحاشی و بی احترامی کند احمق خواهد بود چون اینها بازیکنان و مربیان کنونی تیم هستند. هواداران برای ما خیلی مهم هستند و حتی اگر بعد از بازی با سایپا با من خوب نباشند، من مشکلی نخواهم داشت. من به همه احترام می‌گذارم اما خواهش می‌کنم همه فردا بیایند و از صنعت نفت آبادان حمایت کنند.

سرمربی صنعت نفت درباره اینکه آیا بازی‌های سایپا آنالیز شده‌‌اند، گفت:  قطعاً بازی فردا، بازی‌مان مقابل این تیم در لیگ برتر را تحت تاثیر قرار خواهد داد. چون در بازی بعد تیمی که برنده باشد با قدرت و تمرکز بیشتر بازی خواهد کرد ولی همانطور که می‌دانید دو بازی با رویکرد کاملاً متفاوت خواهد بود. دو بار مستقیم بازی سایپا را تماشا کرده‌ام. بازی جام حذفی آنها مقابل استقلال را از نزدیک دید‌م و بعد از آن بازی آنها مقابل استقلال خوزستان را هم دیدم. همچنین  بعد از آن  فیلم بازی های دیگر این تیم را هم دیده‌ام. یک فوروارد دارند که ممکن است با وجود آن برای بازی مستقیم تلاش کنند. همچنین یک ملی‌پوش دارند (مهدی ترابی)  که در بازی رودررو بسیار خوب کار می‌کند. به این تیم احترام می‌گذاریم اما نه به معنی اینکه از آنها بترسیم. به تیمم ایمان دارم  و می‌خواهم پیروز شویم.

وی عنوان کرد: حسین بغلانی دو روز است که کسالت دارد و امروز هم استراحت کرده و در بازی فردا به میدان نخواهد رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
2
حق با شماس اقای سرجیو اسم صنعت نفت بزرگتر از اسم افرادست. همه باهم باید از تیممون حمایت کنیم افراد میان و میرن اسم صنعت نفت باقی میماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
1
1
شنیدم افرادی دارند برای نفت حاشیه ایجاد می کنند تا سرمربی را اخراج کنند
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
2
قطعا صنعت نفت بزرگترو جاویدان است ما وسایپاتقریبا یک جوربازی میکنیم وقدرتمان برابر است فقط اونا مربی دارن که مبدونه چه وقت دخالت کنه وجو داوری را بسمت تیمش عوض کنه ومثل شما بله قربان گو نیست فردا به همت هواداران میبریم ودل خوزستان را شاد میکنیم احمق انهایی هستن که فکر میکنند میتونند هواداران را بازی بدن. درود بر بازیکن با شرف و هواداران بزرگ صنعت امیدواریم شما با خاطره خوب از ابادان بری
ابی
|
France
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
1
به امید برد تیم نفت آبادان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
1
تیم به ما هواداران احتیاج داره انشالله ورزشگاه پر باشد وفقط تیم ابادان تشویق کنیم تیم نیاز حمایت داره حمایت همه جانبه انشالله کسانی که میروند ورزشگاه تیم خوب تشویق کنند نه اینکه بشینند نگاه کنند به امید موفقیت برای صنعت انشالله یا علی مدد
Radin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
1
1
اقای سرجیو شما باید برای مربی گری در لیگ دو ایران التماس کنی.هرجا بودی بیش از یک برد کسب نکردی.شما اخرین بازی که تو این شهری هفته ایندس وبعد بسلامت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها