به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

تماس‌های مشکوک با برخی بازیکنان کارون خرمشهر

تماس‌های مشکوک با برخی بازیکنان کارون خرمشهر

خوزستان اسپورت- تماس‌های مشکوک با برخی از بازیکنان تیم کارون اروند خرمشهر باعث شده تا مسئولان این باشگاه بخواهند دست به دامن کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر که به تازگی هومن افاضلی سرمربی جدید را بالای سر خود می‌بیند این روزها در تدارک حضوری مناسب در لیگ دسته اول است و در همین رابطه روز شنبه در شهر شیراز به مصاف قشقایی خواهد رفت.

این در حالی است که این تیم این روزها دچار بحران عجیبی شده و برخی تماس‌های تلفنی از سوی برخی افراد که پیش از این در این تیم حضور داشتند باعث شده تا تمرکز بازیکنان کارون اروند خرمشهر به هم بخورد.

این تماس‌های مشکوک از سوی برخی افراد که سابقه کار در ای باشگاه را دارند با بازیکنان انجام شده و به این بازیکنان گفته می‌شود که تیم کارون اروند پولی برای هزینه کردن ندارد و مسئولان باشگاه به شما دروغ می‌گویند! در پی این تماس‌های تلفنی مدارکی در اختیار مسئولان باشگاه خرمشهری قرار گرفته و آنها قصد دارند این فایل‌های صوتی را به زودی به کمیته اخلاق ارائه دهند تا با مسبب یا مسببان آن برخورد قاطع صورت گیرد.

در چند وقت اخیر 7 بازیکن تیم کارون اروند خرمشهر از این تیم جدا شدند و برخی بازیکنان هم به دلایلی نظیر مصدومیت شرایط مناسبی برای بازی ندارند و این در حالی است که این تیم خرمشهری تا پایان هفته سیزدهم با 13 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
1
بزار برن بابا اگه خوب بودن تیم حال و هواش اینجور نبود اینا بازیکن نیستن که حرص از دست دادنشون رو بخورید همه غیر بومی هستن خوزستان پر از بازیکن فقط چشم بصیرت میخواد
هلیچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
سلام با این بازیکنان کاپلو هم بیارن نتیجه نمیگیره انگار از فلکه اوردنشون تیم احتیاج به بازیکن تعصبی داره اینا همون بهتر که برن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها