به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

رحیمی: ماندن استقلال در لیگ دست خودمان است

رحیمی: ماندن استقلال در لیگ دست خودمان است!

خوزستان اسپورت- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با بیان این که ماندن مان در لیگ دست خودمان است، گفت: استقلال خوزستان بازیکنان جوان، با انگیزه و آینده داری دارد و برای ماندن در لیگ ناامید نیستم زیرا در فوتبال امتیازات بسیاری رد و بدل می شود و ما نیز اول کار هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد رحیمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که هنوز قسط اول بدهی ساکونی پرداخت نشده است و در حال انجام این کار هستیم، اظهارکرد: با پرداخت قسط اول بدهی این بازیکن خارجی، شش امتیاز کسر شده استقلال خوزستان برنخواهد گشت ولی امید داریم که حداقل محرومیت ما از پنجره نقل و انتقالات رفع شود.

وی همچنین با بیان این که استقلال خوزستان در دو هفته اخیر عملکرد بدی نداشته است، گفت: در این دو هفته بازی های سختی را برابر استقلال تهران و سایپا انجام دادیم و در دیدار با سایپا اگر دقت بیشتری داشتیم، حتی می توانستیم با پیروزی زمین را ترک کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: در دو بازی اخیر نیز آقای بوستانی به همراه ایمان مبعلی بسیار به تیم کمک کرده اند و نتایج بد نبوده است. اگرچه از تیم شش امتیاز کسر شده است ولی بازیکنان انگیزه لازم را دارند و آن چه اکنون به آن نیاز داریم، کمک مسوولان خوزستان است زیرا اکنون استقلال خوزستان نسبت به سه نماینده دیگر خوزستان در لیگ برتر از نظر مالی در شرایط خوبی قرار ندارد.

وی افزود: به هر حال فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از نظر مالی شرایط بدی ندارند و امیدواریم که استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان در این وضعیت نیز به تیم کمک کنند و ان شاءالله شرایط بهتری برای استقلال خوزستان رقم می خورد. باتوجه به انگیزه و سطح خوبی که بازیکنان می بینم، دورنمایی خوبی برای تیم رقم خواهد خورد.

رحیمی همچنین گفت: امروز نیز جلسه ای خواهیم داشت و در مورد پرداخت قسط اول بدهی ساوکوی، راهکار برای خروج از وضعیت فعلی، تقویت کادرفنی و بازیکنان و همچنین پرداختی به بازیکنان صحبت می کنیم و ان شاءالله به نتیجه خوبی برسیم.

وی عنوان کرد: استقلال خوزستان بازیکنان جوان، با انگیزه و آینده داری دارد و ما ناامید نیستم زیرا در فوتبال امتیازات بسیاری رد و بدل می‌شود و اول کار هستیم. به هر حال ماندن در لیگ دست خودمان است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
1
بجنبین تا دیر نشده سهمیه اهواز نباید کم بشه اگر شد دیگه به بازگشت امیدی نیست
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
1
اقای رحیمی انسان به امید زنده است
اصلا نگران نباش اگر به جوانان اعتماد کنید قطعا نتیجه خواهید گرفت فقط سال اول حضور در لیگ یک نیم فصل دوم را در نظر بگیر ببیتد نسبت به نیم فصل اول بیش از ده تقییر داشت و همه بازیکنان نامی و بزرگ از تیم جدا شدند با اینکه بیش از سی و پنچ درصد قرارداد را گرفته بودند ولی نیم فصل دوم به اتکای بازیکنانتیم امید بیشترین امتیازات ممکن را کسب کردیم
انشالله موفق بلشید
هلیچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
سلام ای کاش قبل از کسر ۶ امتیاز قسط اول رو پرداخت میکردید ولی بازم دیر نشده و انشاءالله با اتکای به بازیکنان جوان و بومی تیم در لیگ برتر ماندگار شه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها