به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس/آمار خیره کننده مرزبان با نفت مسجدسلیمان

عکس/آمار خیره کننده نفت با علیرضا مرزبان

خوزستان اسپورت- زردپوشان نفت مسجدسلیمان در 4 هفته اخیر لیگ برتر فوتبال عملکردی قابل توجه داشته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، نفت مسجدسلیمان که از 10 بازی ابتدایی‌اش در لیگ هجدهم فقط 4 امتیاز گرفته بود، در یک ماه اخیر عملکردی خیره کننده داشته و از 4 مسابقه 10 امتیاز به دست آورده است.

شاگردان علیرضا مرزبان تا هفته دهم جزو اصلی‌ترین گزینه‌های سقوط محسوب می‌شدند، اما پوست اندازی زردپوشان نفتی از ابتدای ثلث دوم لیگ، آن‌ها را از قعر جدول به رده دهم رسانده است تا کابوس سقوط از اردوی این تیم دور شود.

استارت موفقیت نفتی‌ها از ورزشگاه غدیر اهواز با مغلوب کردن استقلال خوزستان زده شد. آن‌ها پس از یک تساوی خانگی مقابل صنعت نفت آبادان، سه امتیاز بازی سرنوشت‌ساز مقابل سپیدورد رشت در ورزشگاه سردار جنگل را به جیب زدند و روز گذشته هم با مغلوب کردن پیکان نخستین برد خانگی این فصل را جشن گرفتند.

علیرضا مرزبان مربی موفق نفتی‌ها که این تیم را از قعر جدول به رده دهم رسانده است، بعد از پیروزی مقابل پیکان در کنفرانس خبری هشدار داد که اگر مشکلات مالی تیم نفت مسجدسلیمان برطرف نشود، این تیم دچار شرایط بحرانی می‌شود.

اکنون که زردپوشان نفت با نتایج قابل توجه نگاه‌ها را به خود جلب کرده‌اند، وظیفه مسئولان است که در این شرایط حساس به یاری تیم محبوب مسجدسلیمانی‌ها بشتابند.

عکس/آمار خیره کننده نفت با علیرضا مرزبان

نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
داود
|
Netherlands
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
1
این رو باید به اقای ویسی بگین که رفت آرش افشین و امثال اینا رو جمع کرد و خیلی خوشحال بود که یه امتیاز از بازی با پرسپولیس گرفته.
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
1
نفت ویسی کجا .. نفت مرزبان کجا