به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

نفت 1 – پیکان 0؛ روزهای خوب نفت مسجدسلیمان

نفت 1 – پیکان 0؛ روزهای خوب نفت مسجدسلیمان

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته چهاردهم لیگ هجدهم – استادیوم شهید بهنام محمدی
جمعه 9 آذرماه 97 – ساعت 15:15
نفت مسجدسلیمان 1 – پیکان تهران 0
گل: پیمان میری (6)
داور: جواد رحیم‌زاده
کمک داوران: محمدعلی پورمتقی و حسین مرادی
اخطار: صادق صادقی (نفت)
تماشاگر: پنج هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، حسین دوستدار، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، سید محمد حسینی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی، حکیم نصاری، اکبر آفاقی (61- عباس عسکری)، اسماعیل شریفات (1+90- میلاد خدایی‌اصل) و پیمان میری (63- میلاد میداودی)
سرمربی: علیرضا مرزبان

پیکان تهران: وحید شیخ ویسی، علی حمودی، سجاد مشکل‌پور، حجت حق‌وردی، آرمان قاسمی، مگنو باتیستا، ابوالفضل ابراهیمی (52- سعید واسعی)، سامان نریمان جهان، مهدی مومنی (59- محمد قاضی)، فراز امامعلی (65- شاهین ثاقبی) و عیسی آل‌کثیر
سرمربی: مجید جلالی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران با پیروزی یک – صفر میزبان خاتمه یافت.

نفت مسجدسلیمان بعد از برد روحیه بخش هفته گذشته با روحیه‌ای بالا مقابل تیم بحران زده‌ی پیکان قرار گرفت تا در این بازی خانگی با حمایت هوادارانش صاحب پیروزی شود. پیکان بازی را با یک مهاجم آغاز کرد و عیسی آل‌کثیر در شرایطی که محمد قاضی نیمکت نشین شده بود، به‌عنوان تنها مهاجم تیم میهمان انجام وظیفه می‌کرد.

زردپوشان نفت که برخلاف پیکان با آرایش تهاجمی بازی را آغاز کرده و با حضور مثلث متشکل از اکبر آفاقی، اسماعیل شریفات و پیمان میری در صدد عبور از خط دفاعی حریف بودند، خیلی زود به هدف‌شان رسیدند و پیمان میری ضربه پنالتی نفتی‌ها را پس از دفع وحید شیخ‌ویسی در برگشت تبدیل به گل کرد تا شادی در دقیقه 6 به سکوهای ورزشگاه شهید بهنام محمدی بیاید.

شاگردان مرزبان در ادامه نیمه اول با گردش توپ در میانه زمین به میدانداری پرداختند و پیکانی‌ها در صدد پاسخ دادن به تک گل خورده بودند، اما حملات تیم پیکان زهر چندانی نداشت و فقط دو ارسال خطرناک به دهانه دروازه نفت مسجدسلیمان داشتند که حبیب فرعباسی با جاگیری‌های مناسب مانع از زدن ضربه نهایی توسط یاران پیکان شد.

در نیمه دوم، تیم پیکان چهره‌ای تهاجمی‌تر پیدا کرد و با اضافه کردن محمد قاضی و سعید واسعی در پی رسیدن به گل تساوی بود. نفتی‌ها نیز ضمن کنترل فشار بازیکنان پیکان، چشم به ضدحملات دوخته بودند و علیرضا مرزبان با وارد کردن عباس عسکری و میلاد میداودی به خط حمله نفت سعی در حفظ فشار روی خط دفاعی پیکان داشت.

زردپوشان نفت در دقیقه 58 شانس زدن گل دوم را یافتند اما ضربه اکبر آفاقی دقت لازم را نداشت و پس از برخورد به مدافع پیکان به کرنر رفت. متعاقب آن نیز شوت زمینی سعید واسعی در دستان حبیب فرعباسی دروازه‌بان نفت جای گرفت. پس از آن هم وحید شیخ‌ویسی در دقایق 64 و 66 با واکنش‌های مناسب مانع از به ثمر رسیدن دو ضربه متوالی اسماعیل شریفات شد.

پیکانی‌ها در دقیقه 83 تا مرز زدن گل تساوی پیش رفتند که ضربه سر خطرناک عیسی آل‌کثیر با فاصله‌ای بسیار اندک از کنار دروازه نفت مسجدسلیمان به خارج رفت. مهاجم خوزستانی پیکان در آخرین لحظات مسابقه فرصت دیگری را از دست داد تا این جدال حساس با پیروزی یک – صفر نفت مسجدسلیمان تمام شود.

شاگردان علیرضا مرزبان با این پیروزی 14 امتیازی شده و از منطقه سقوط جدول دورتر شدند.

شرح گل
1-0 (نفت): در پی حرکت اکبر آفاقی و ارسال زمینی این بازیکن، توپ به دست مدافع پیکان برخورد کرد و داور میدان که به صحنه نزدیک بود نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه پنالتی کم‌جان پیمان میری توسط وحید شیخ‌ویسی دفع شد، اما توپ برگشتی را پیمان میری با شوت زمینی پای چپ درون دروازه پیکان جای داد تا گل اول میزبان رقم بخورد.

در حاشیه
* بازی در هوای مطبوع پاییزی به انجام رسید و همه چیز برای انجام یک بازی خوب مهیا بود.
* یوسف وکیا مدافع راست تیم نفت مسجدسلیمان تنها بازیکن محروم این مسابقه بود. ضمن اینکه فرشاد جانفزا و محمود قائدرحمتی هم دو بازیکن مصدوم نفتی‌ها بودند.
* تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان از ابتدای مسابقه به تشویق تیم میزبان پرداختند.
* حکیم نصاری و اسماعیل شریفات پیش از آغاز مسابقه سمت مجید جلالی رفتند و از مربی سابق‌شان برای حضور در میدان رخصت گرفتند.
* حبیب فرعباسی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان در صحنه‌ای از نیمه اول توپ را به منظور ورود تیم پزشکی به بیرون از محوطه بازی شوت کرد و توپ مستقیما به گروه تصویربرداری صداوسیمای خوزستان برخورد کرد.
* پس از ورود میلاد میداودی به زمین مسابقه، حکیم نصاری بازوبند کاپیتانی نفت مسجدسلیمان را به میداودی سپرد.
* در صحنه‌ای از نیمه دوم که داور مسابقه خطای حجت حق‌وردی مدافع پیکان را در میانه‌های میدان اعلام کرد، مجید جلالی سرمربی پیکان به این تصمیم داور شدیدا معترض شد.
* آرمان قاسمی در دقایق پایانی ضربه‌ای با دست به صورت صادق صادقی بازیکن نفت وارد کرد که باعث ایجاد درگیری بین بازیکنان دوتیم شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
تبریک تبریک تیم نفت چند هفتست عالی نتیجه گرفته دمشون گرم
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
ماشاالله بر شیران زاگروس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
با سلام بنده طرفدار فولاد هستم ‌از اینکه امروز تیم خوب نفت مسجد سلیمان پیروز شد بسیار خرسندم ‌امیدوارم روند خوب این تیم ادامه پیدا کند و باعث خشنودی کلیه مردم مظلوم خوزستان بشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
بازی مقابل سپاهان با اینکه نفت باخت گفتم تیم نسبت به ابتدای فصل بهتر شده و بهتر خواهد شد به نظرم حواشی را از تیم دور کنند نفت می تواند تک رقمی شود به هواداران پرشور نفت تبریک می گویم
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
دمتون گرم بچه های نفت ایول دارین
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
قابل توجه هواداران صنعت نفت. مسجد سلیمان نه بازیکن معروف ونه مربیه خارجی داره ولی خیلی بهتر نتیجه گرفته باید این مربی سریع اخراج بشه افرین بر بچه های مسجد سلیمان و مربی خوبشون
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
نیمه دوم از ترس خوردن گل مساوی با استرس بازی کردند و نزدیک بود گل هم بخورند . اگر جلوی ذوب آهن شجاعانه و باهوش بازی کنند میتونند باز هم امتیاز بگیرند.تبریک به مسجد سلیمانی ها
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
ایووول ب این تیم عالیی
با هر برد تیم خوزستانی خوشحال میشم چون واقعا اوضاع خرابه
ان شاالله همه تیمامون تو لیگ بمونن و خوب نتیجه بگیرن با اینکه مدیر و دلسوز نداریم ولی با قدرت هوادار و حمایتش ب کوری هر کی بدخواه این استانه موفق میشیم
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
تبریک من هم خوشحال شدم خیلی هم خوشحال مخصوصا از تساوی بیرون خونه تیم محبوبم استقلال خوزستان افرین بر غیرت و مردانگی کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم
انشالله با حفظ سهمیه استان موجب سرور و شادی هم استانی های عزیزمان بشویم
دریا
|
Germany
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
مبارک تمام خوزستانیها که امروزه از دست فولاد و نفت آبادان دارند دق میکنند. امیدوارم مسجدسلیمان شهراولین ها در انتها سهمیه هم بگیره در غیراینصورت تک رقمی و جزء ۶ تیم اول بشه البته اگر تقویت یشه و مشکلات مالی شون حل بشه.
خوزستان مهد فوتبال ایران
|
Germany
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
0
با سلام خدمت همه هوادارن فوتبال خوزستان انشاله که همین روند ادامه داشته باشه و نیم فصل تیم های خوزستانی تقویت بشن تا خدایی نکرده از سهمیه لیگ برتریمون کم نشه اقای مسول حمایت مالی بیشتر از عکس گرفتن با بازیکنان کمک حال تیم های مظلوم خوزستان میشه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
0
خدارو هزار مرتبه شکر که این بازی هم با برد شیران زاگرس به پایان رسید
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
0
آقا رضا به نظر شما کولیبالی و شریفات و نصاری و میداوودی شاخص نیستن؟
صنعت نفت فقط بازیکن شاخص کرار رو داره و بعد از سایپا جوان ترین تیم لیگه به گواه آمار
با این جوان ها وقتی تو لیگ فقط دو باخت داریم پس بد نیستیم و جای پیشرفت داریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها