به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

آرای کمیته انضباطی در خصوص تیم‌های خوزستانی

آرای کمیته انضباطی در خصوص تیم‌های خوزستانی

خوزستان اسپورت- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدیدی در خصوص تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی صادر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تیم‌های لیگبرتری و دسته اولی امروز اعلام شد و تعدادی از تیم‌های خوزستانی نیز شامل جرایم و محرومیت‌هایی شدند.

آرای مربوط به تیم‌های خوزستانی که امروز از سوی کمیته انضباطی صادر شده است را در ادامه مرور کنید.

* دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان برگزار و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داوران رخ داد. به همین خاطر این تیم به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* وحید حمدی‌نژاد, بازیکن تیم استقلال خوزستان که از سوی کمیته انضباطی با سه جلسه محرومیت و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود، پس از پرداخت جریمه نقدی و گذراندن دو جلسه محرومیت، درخواست بخشش یا تعلیق از کمیته انضباطی را داشت که این کمیته پس از بررسی، یک جلسه محرومیت این بازیکن را به مدت شش ماه از تاریخ 97/9/7 با تعلیق مواجه کرده و وی می‌تواند تیم خود را همراهی کند. چنانچه او در مسابقات بعدی مرتکب هرگونه تخلفی شود علاوه بر تنبیه از قرار تعلیق صادره رفع اثر و محرومیت اجرا خواهد شد.

*دیدار تیم‌های اروند خرمشهر و مس کرمان برگزار و از سوی محمدرضا مولایی، مربی تیم کارون اروند خرمشهر تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که اخراج شد و همچنین خودداری از اجرای دستور داور و تکرار تخلف در نیمه دوم که سبب تحریک تماشاگران شد، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* لطیف معرفاوی، مربی تیم کارون اروند خرمشهر به دلیل اعتراض به داور و اهانت به وی که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر به خاطر حضور در زمین مسابقه در نیمه دوم و استقرار در نیمکت تیم و اعتراض به داور و اهانت با حرکات تهدیدآمیز و تحریک تماشاگران، به دو جلسه از حضور در استادیوم و محل برگزاری مسابقات تیم و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* تیم کارون اروند خرمشهر به دلیل پرتاب سنگ و بطری آب از سوی تماشاگرانش به سوی داور و زمین مسابقه باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها