به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

عکس/تک اشتباه چهره اول مصاف استقلالی‌ها

عکس/خروج

خوزستان اسپورت- خروج عجولانه‌ی فرزین گروسیان، تنها اشتباه فاحش مرد اول بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران در بازی یکشنبه شب اهواز بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، در مسابقه‌ای که استقلال خوزستان با یک گل مغلوب استقلال تهران شد، فرزین گروسیان دروازه‌بان تیم میزبان چندین موقعیت گلزنی تیم حریف را بی‌ثمر گذاشت و به‌عنوان چهره اول این مسابقه معرفی شد.

تک اشتباه فرزین گروسیان در دقیقه 29 مسابقه اتفاق افتاد که خروج عجولانه‌ای به خارج از محوطه جریمه داشت. در این صحنه روح‌الله باقری مهاجم استقلال تهران بعد از دریبل گروسیان گل پیروزی بخش تیم میهمان را ثبت کند.

در این صحنه، دو مدافع استقلال خوزستان که فضای خالی پشت دروازه‌بان را پوشش داده بودند، نتوانستند مانع از گلزنی روح‌الله باقری شوند و لغزندگی زمین کار دست آن‌ها داد تا این توپ به راحتی وارد دروازه شود.

لحظه به ثبت رسیدن تک گل پیروزی بخش استقلال تهران برابر استقلال خوزستان را در ادامه می‌بینید.

عکس/خروج


عکس/خروج


عکس/خروج


عکس/خروج


عکس/خروج

نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
0
واقعا متاسفم برای مردم استانم و شهرم،، و اینکه چرا واقعا چرا مگه خودمون ۴تیم نداریم لیگ برتر،، مگه خوزستان استقلال نداره،،یا فولاد و نفت و .... نداره،،آخه چرا نباید مثل آبادان مسجدسلیمان، تبریز ،اصفهان، رشت، مازندران، یا کرمان و ....باشیم،، فوتبال دیگه یک کشور، طرفدار یک یا دو تیم نیست، بخاطر همینه که هیچوقت پیشرفت نمیکنیم،همه برای یکی نمیشه،، لطفا بیایم فوتبالو از این دوقطبی بودن در بیاریم، بسه دیگه خدایی، فقط ایرانه که اینجوره، آخه قرمز و آبیه پایتخت ،چه صنمی به من باغملکی و یا شمایه اهوازی و .... داره، بیاین برای خودمون زندگی کنیم، برای تیم شهرمون تعصب بزاریم، برای فوتبالیست هم زبان و اسم شهرمون تعصب بزاریم، برای آینده بچه هامون تعصب بزاریم، اگه یک درصد حتی یک درصد امید پیشرفت فوتبالی برای خود، فرزند، فامیل و .... داشته باشیم، فقط تو استان خودمون میتونیم همچین کاری را انجام بدیم، پس لطفا به خودتون بیایید و ببینید کشورهای دیگر برای چه فوتبال و شهرشان پیشرفت میکند؟ برای اینکه از شهر و تیم شهرشون همه حمایت میکنند، در برابر هر تیمی،هر شهر یک یا دو تیم دارد در آن کشورها، و همه ی آن شهر برای یکی از این دو تیم میمیرند و زنده میشوند، من باغملکی را چه به تیم تهرانی ,,؟ وقتی تیم شهرم مسجدسلیمان، آبادان یا اهواز رقیب این تیمها هستند، و امسال باید خیلی هوای فوتبال استانمون را داشته باشیم چون وضعیت خیلی خطری است، و استقلال و نفت مسجد حتی نفت آبادان احساس خطر میکنند،، پس لطفا ب جای قرمز آبیهایی ک به جز خوزستان هیچ شهر لیگ برتری تعصبشان را نمیگیرد،، بیایید از خودمان ک نیمی از لیگ برتر را تشکیل داده ایم حمایت کنیم،، امیدوارم،ک خودمانی باشیم، نه برای غریبه های تهرانی،، ک اگر بازیکنان آنها مارا در خیابان هم ببینند، جواب سلاممان را هم نمیدهند،، پس بیاییم حمایت کنیم از بازیکن و نام شهر و استانی ک چسبیده به نام تیم این بازیکن همشهری هم نژاد و هم زبان و هم جوش خودمان است،، تهرانی ها و پایتخت نشینان را فراموش کنیم،، هر شهر برای یکی ،ما برای چهار تیممان در لیگ برتر جان و با تمام وجود سنگ تمام میگذاریم،، امیدوارم ک دیگر تکرار نشود و حداقل کمتر شود.
مدیر لطفا خواهشا بالا غیرتا بچاپ حتما و اینکه میخام این متن را با اجازه شما به مدت یک هفته هر روز برای تمامی پست ها و اخبارتان کامنت بگذارم ،، ممنون میشم،، یا حق