به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

عکس/خوزستان سرزمین محبوب مربی آلمانی

عکس/سرزمین محبوب شفر

خوزستان اسپورت- سرمربی استقلال تهران در سفرهایش به استان خوزستان آمار صددرصد پیروزی را به جای گذاشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازی در شب بارانی ورزشگاه غدیر اهواز فرصت مناسبی بود تا نوار ناکامی‌های آبی‌پوشان پایتخت را قطع کند و 3 امتیاز شیرین از تیم بحران زده‌ی استقلال خوزستان برای سرمربی آلمانی استقلال به ارمغان بیاورد.

7 بازی و 7 پیروزی در یک‌سال اخیر حاصل سفرهای وینفرد شفر و تیم استقلال به استان خوزستان بوده است؛ آماری که خوزستان را تبدیل به سرزمین محبوب مرد سپیدموی نیمکت استقلال کرده است.

اولین سفر این مربی آلمانی به سواحل کارون با پیروزی 3 بر صفر مقابل استقلال خوزستان در دی‌ماه 96 همراه بود. حذف نفت آبادان در بهمن ماه 96 که با اشتباهات داوری علیرضا فغانی همراه بود، دومین پیروزی وینفرد شفر در خوزستان محسوب می‌شد که استقلال را به فینال جام حذفی رساند. آخرین سفر سال 96 به خوزستان پیروزی بزرگ دیگری برای مرد ژرمن به همراه داشت و استقلال این بار در استادیوم غدیر با نتیجه 4 بر یک فولاد خوزستان را شکست داد.

سال 97 نیز برای وینفرد شفر و استقلال تهران در خوزستان خوش‌‍‌یمن بود و اردیبهشت امسال در ورزشگاه خرمشهر با غلبه بر تیم خونه به خونه بابل قهرمانی جام حذفی را جشن گرفتند تا فصل گذشته را با یک جام قهرمانی به پایان برسانند.

خوزستان در پاییز 97 برای وینفرد شفر محبوب‌تر از گذشته شد. استقلالی‌ها در دو بازی متوالی برابر نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به برتری دست یافتند. برد اول با یک گل در اوقات اضافی و در چارچوب جام حذفی رقم خورد و برد دوم نیز مسابقه معوقه‌ای از هفته ششم لیگ برتر بود که وضعیت استقلال در جدول لیگ را بهبود بخشید.

به گزارش خوزستان اسپورت، وینفرد شفر در هفتمین سفر به خوزستان، در شب بارانی ورزشگاه غدیر اهواز، سه امتیاز از تیم بحران زده‌ی استقلال خوزستان سوغات گرفت تا بعد از چند هفته ناکامی نفس راحتی بکشد و در کنفرانس خبری پایان بازی از حضور در این ورزشگاه ابراز خرسندی کند.

عکس/سرزمین محبوب شفر

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
اندیمشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
1
خاک بر سرمان با این تیمهای استان...
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
1
واقعا متاسفم برای مردم استانم و شهرم،، و اینکه چرا واقعا چرا مگه خودمون ۴تیم نداریم لیگ برتر،، مگه خوزستان استقلال نداره،،یا فولاد و نفت و .... نداره،،آخه چرا نباید مثل آبادان مسجدسلیمان، تبریز ،اصفهان، رشت، مازندران، یا کرمان و ....باشیم،، فوتبال دیگه یک کشور، طرفدار یک یا دو تیم نیست، بخاطر همینه که هیچوقت پیشرفت نمیکنیم،همه برای یکی نمیشه،، لطفا بیایم فوتبالو از این دوقطبی بودن در بیاریم، بسه دیگه خدایی، فقط ایرانه که اینجوره، آخه قرمز و آبیه پایتخت ،چه صنمی به من باغملکی و یا شمایه اهوازی و .... داره، بیاین برای خودمون زندگی کنیم، برای تیم شهرمون تعصب بزاریم، برای فوتبالیست هم زبان و اسم شهرمون تعصب بزاریم، برای آینده بچه هامون تعصب بزاریم، اگه یک درصد حتی یک درصد امید پیشرفت فوتبالی برای خود، فرزند، فامیل و .... داشته باشیم، فقط تو استان خودمون میتونیم همچین کاری را انجام بدیم، پس لطفا به خودتون بیایید و ببینید کشورهای دیگر برای چه فوتبال و شهرشان پیشرفت میکند؟ برای اینکه از شهر و تیم شهرشون همه حمایت میکنند، در برابر هر تیمی،هر شهر یک یا دو تیم دارد در آن کشورها، و همه ی آن شهر برای یکی از این دو تیم میمیرند و زنده میشوند، من باغملکی را چه به تیم تهرانی ,,؟ وقتی تیم شهرم مسجدسلیمان، آبادان یا اهواز رقیب این تیمها هستند، و امسال باید خیلی هوای فوتبال استانمون را داشته باشیم چون وضعیت خیلی خطری است، و استقلال و نفت مسجد حتی نفت آبادان احساس خطر میکنند،، پس لطفا ب جای قرمز آبیهایی ک به جز خوزستان هیچ شهر لیگ برتری تعصبشان را نمیگیرد،، بیایید از خودمان ک نیمی از لیگ برتر را تشکیل داده ایم حمایت کنیم،، امیدوارم،ک خودمانی باشیم، نه برای غریبه های تهرانی،، ک اگر بازیکنان آنها مارا در خیابان هم ببینند، جواب سلاممان را هم نمیدهند،، پس بیاییم حمایت کنیم از بازیکن و نام شهر و استانی ک چسبیده به نام تیم این بازیکن همشهری هم نژاد و هم زبان و هم جوش خودمان است،، تهرانی ها و پایتخت نشینان را فراموش کنیم،، هر شهر برای یکی ،ما برای چهار تیممان در لیگ برتر جان و با تمام وجود سنگ تمام میگذاریم،، امیدوارم ک دیگر تکرار نشود و حداقل کمتر شود.
مدیر لطفا خواهشا بالا غیرتا بچاپ حتما و اینکه میخام این متن را با اجازه شما به مدت یک هفته هر روز برای تمامی پست ها و اخبارتان کامنت بگذارم ،، ممنون میشم،، یا حق
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
0
لطفا متن رااصلاح کنید،،،همه شهرهای خوزستان نوکر شفر نیستند،،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
البته خوزستان بجز آبادان . اینو عالمو آدم میدونن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
بله آقای ناشناس شما که میگی خوزستان بجز آبادان امروز همچیز رو دیدیم صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران بله واقعا" آبادان جداست چون 3 تا گل میخوره ولی بقیه تیمهای خوزستانی مثل نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان و فولاد خوزستان اگر ببازند حداقل با یه گل میبازند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها