به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
تعداد نظرات: ۹ نظر

بوستانی: کاش تا نیم‌فصل به یزدی فرصت می‌دادند

بوستانی: کاش تا نیم‌فصل به یزدی فرصت می‌دادند

خوزستان اسپورت- کریم بوستانی، سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خوزستان از عملکرد تیمش در دیدار مقابل استقلال ابراز رضایت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، کریم بوستانی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل استقلال اظهار داشت: نسبت به بازی قبلی‌مان بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول هم عملکردمان خوب بود. استقلال تهران فقط چند موقعیت داشت، در حالی که ما هم موقعیت داشتیم. بازیکنان ما امروز تلاش کردند، آن هم مقابل تیم استقلال که تیمی پر مهره است.

سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد: در نیمه اول خوب بودیم، اما بازهم اشتباهات فردی داشتیم. امروز اشتباهات فردی‌مان بیشتر بود، اما بازیکنان ما واقعاً تلاش کردند و در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خوردیم. در این شرایط کارمان خیلی سخت است، آن هم جایی که 6 امتیاز از ما کسر شده است. این مسئله روی مسائل روحی و روانی بازیکنان تأثیر می‌گذارد. با این حال مسئولان باشگاه به دنبال این هستند که کسر 6 امتیاز را پیگیری کرده و آن را برگردانند. تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بتوانیم سهمیه استان را حفظ کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم را تقویت خواهند کرد یا نه، گفت: باید منتظر باشیم تا پنجره‌مان باز شود و بازیکن بگیریم. نقطه ضعف‌هایی داریم که باید آنها را تقویت کنیم. اگر بازیکن بگیریم، می‌توانیم سهمیه را حفظ کنیم و اگر احیاناً 6 امتیاز ما برنگردد و پنجره باز نشود، باید سعی کنیم با همت و تلاش بچه‌ها سهمیه را در لیگ برتر حفظ کنیم.

بوستانی در پاسخ به این سؤال که آیا با این شرایط استقلال خوزستان می‌تواند در لیگ برتر بماند یا نه، تصریح کرد: ما از طرف فیفا محروم شدیم. با این حال باید مسئولان تلاش کنند و ببینند آیا راهی هست یا نه. اگر نشود باید تلاش کنیم و با همت بازیکنان با تجربه خود سهمیه را حفظ کنیم.

وی در خصوص برکناری داریوش یزدی اظهار داشت: آقای یزدی برای تیم خیلی زحمت کشیده بود. با تلاش آقای یزدی توانستیم 10 امتیاز کسب کنیم و به نتایج خوبی برسیم و او از مربی‌های خوب استان است. از نظر فنی هم سطح بالایی دارد. من نمی‌گویم که تصمیم باشگاه اشتباه بوده است، اما اگر قصد داشتند یزدی را برکنار کنند، باید در نیم فصل این کار را انجام می‌دادند. بازهم می‌گویم که کسب 10 امتیاز تلاش‌های آقای یزدی بوده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
2
استاد بوستانی چرا باید به یزدی فرصت میدادند؟
یزدی مربی با دانش، اخلاق مدار و بی حاشیه س. نه اهل دلالی نه رشوه به لیدرها میده نه بازیکن درپیت به اصطلاح برزیلی با قیمت میلیاردی به تیم تحمیل میکنه.
لیگ ایران دنبال همچین مربیانی نیست. اینجا مربی باید اهل زدوبند باشه تا بهش فرصت بدهند ولسلام
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
2
هنوز دیر نشده برای مسئولین استقلال .یزدی برگردونند وسلام
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
2
بعد از بازی با ذوب آهن به استقلال خوزستان امیدوار شده بودم.یزدی مربی بازیکن سازیه از مسوولین تقاضا دارم ایشون رو سرمربی تیم امید و تیم های پایه نفت آبادان کنن.تو تیمهای پایه فوق العادس. آینده خیلی خیلی روشنی تو مربیگری داره.ولی بعضی مربی ها حیفه از بازیکن سازی دست بکشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
1
یزدی مربی پاک و با دانشی هست و باختهای سنگین مقابل تیم های میلیاردی دلیل بر ضعف آقای یزدی نبود
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
1
واقعا متاسفم برای مردم استانم و شهرم،، و اینکه چرا واقعا چرا مگه خودمون ۴تیم نداریم لیگ برتر،، مگه خوزستان استقلال نداره،،یا فولاد و نفت و .... نداره،،آخه چرا نباید مثل آبادان مسجدسلیمان، تبریز ،اصفهان، رشت، مازندران، یا کرمان و ....باشیم،، فوتبال دیگه یک کشور، طرفدار یک یا دو تیم نیست، بخاطر همینه که هیچوقت پیشرفت نمیکنیم،همه برای یکی نمیشه،، لطفا بیایم فوتبالو از این دوقطبی بودن در بیاریم، بسه دیگه خدایی، فقط ایرانه که اینجوره، آخه قرمز و آبیه پایتخت ،چه صنمی به من باغملکی و یا شمایه اهوازی و .... داره، بیاین برای خودمون زندگی کنیم، برای تیم شهرمون تعصب بزاریم، برای فوتبالیست هم زبان و اسم شهرمون تعصب بزاریم، برای آینده بچه هامون تعصب بزاریم، اگه یک درصد حتی یک درصد امید پیشرفت فوتبالی برای خود، فرزند، فامیل و .... داشته باشیم، فقط تو استان خودمون میتونیم همچین کاری را انجام بدیم، پس لطفا به خودتون بیایید و ببینید کشورهای دیگر برای چه فوتبال و شهرشان پیشرفت میکند؟ برای اینکه از شهر و تیم شهرشون همه حمایت میکنند، در برابر هر تیمی،هر شهر یک یا دو تیم دارد در آن کشورها، و همه ی آن شهر برای یکی از این دو تیم میمیرند و زنده میشوند، من باغملکی را چه به تیم تهرانی ,,؟ وقتی تیم شهرم مسجدسلیمان، آبادان یا اهواز رقیب این تیمها هستند، و امسال باید خیلی هوای فوتبال استانمون را داشته باشیم چون وضعیت خیلی خطری است، و استقلال و نفت مسجد حتی نفت آبادان احساس خطر میکنند،، پس لطفا ب جای قرمز آبیهایی ک به جز خوزستان هیچ شهر لیگ برتری تعصبشان را نمیگیرد،، بیایید از خودمان ک نیمی از لیگ برتر را تشکیل داده ایم حمایت کنیم،، امیدوارم،ک خودمانی باشیم، نه برای غریبه های تهرانی،، ک اگر بازیکنان آنها مارا در خیابان هم ببینند، جواب سلاممان را هم نمیدهند،، پس بیاییم حمایت کنیم از بازیکن و نام شهر و استانی ک چسبیده به نام تیم این بازیکن همشهری هم نژاد و هم زبان و هم جوش خودمان است،، تهرانی ها و پایتخت نشینان را فراموش کنیم،، هر شهر برای یکی ،ما برای چهار تیممان در لیگ برتر جان و با تمام وجود سنگ تمام میگذاریم،، امیدوارم ک دیگر تکرار نشود و حداقل کمتر شود.
مدیر لطفا خواهشا بالا غیرتا بچاپ حتما و اینکه میخام این متن را با اجازه شما به مدت یک هفته هر روز برای تمامی پست ها و اخبارتان کامنت بگذارم ،، ممنون میشم،، یا حق
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
1
الان میفهمم کارگرای گروه ملی از دست یه مشت بی لیاقت چه زجری میکشن
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
1
0
اس خوزستان نباخت بازی رو ب اس تهران بازی رو ب گروسیان باخت
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
1
حسین جان حرف دل ما رو زدی ایشالا هیچ وقت تکرار نشه البته ابتدا باید با مدیریت خوب و بابرنامه‌ریزی مدون تیمداری صورت بگیره که تیمهامون بعد از ی سال درخشش مثل قهرمانی فولاد یا استقلال خوزستان به فراموشی سپرده نشن و به مشکل برنخورن تا هوادار هم دلخوش به هواداری و شرح وظایف و تعصب خودش باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
1
کاملا با بهنام موافقم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها