به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس/برد 3 گله تیم فولاد خوزستان بعد از 706 روز

عکس/پیروزی 3 گله فولاد خوزستان بعد از 704 روز

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از 2 سال موفق به زدن 3 گل در یک بازی لیگ برتر شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، آن تعداد از هواداران فولاد خوزستان که صدها کیلومتر طی کرده بودند تا تیم‌شان را در بازی مقابل پیکان تشویق کنند، بعد از 2 سال شاهد پیروزی 3 گله تیم محبوب‌شان در لیگ برتر شدند. فولاد که با رهبری عزیز فریسات مقابل پیکان به میدان رفته بود، در دقایق پایانی نتیجه را تغییر داده و با سه امتیاز به خانه برگشت.

 آخرین بار که تیم فولاد خوزستان در یک مسابقه لیگ برتر فوتبال ایران موفق به زدن 3 گل شده بود به تاریخ 26 آذرماه 95 برمی‌گشت؛ به روزی که فولادی‌ها با رهبری نعیم سعداوی برابر نفت آبادان 3 بر صفر به پیروزی رسیدند.

تیم سرخ‌پوش جنوبی دارنده‌ی 2 عنوان قهرمانی لیگ، پس از 706 روز موفق به ثبت یک پیروزی 3 گله در لیگ برتر فوتبال ایران شد و پیکان را در ورزشگاه شهداء شهرقدس شکست داد.

فولادی‌ها با این برد روحیه بخش به استقبال بازی روز چهارشنبه برابر ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز می‌روند و در صورت پیروزی می‌توانند به نیمه بالای جدول لیگ صعود کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
1
دوستان گل های این بازی در سایت تماشا گذاشته شده .چیزی که مشخصه دفاع فولاد خیلی راحت اجازه سرزنی به حریف میده .باید تا قبل از بازی بعدی این مشکل برطرف بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
1
پیکان دوسه سال رفت وبرگشت فولادو برد خوب حالشونو گرفتیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها