به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

مرزبان: هدف بزرگ تیم نفت ماندن در لیگ برتر است

مرزبان: هدف بزرگ تیم نفت ماندن در لیگ برتر است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در شرایطی به گل رسیدیم که بازی متعادل بود. بعد از گل فشار تیم حریف بیشتر شد و می‌توانستند به گل هم برسند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علیرضا مرزبان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر سپیدرود رشت در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: این دو تیم تاکنون نتایج خوبی نگرفته بودند. بازی‌های قبلی سپدرود را دیده بودیم و بازی با کیفیتی را برگزار کرده بودند. انتظار داشتیم که امروز هم هر دو تیم خوب بازی کنند. برنامه داشتیم که روی ضدحملات به گل برسیم و منتشر حملات خطرناک حریف هم بودیم.

وی ادامه داد: در شرایطی به گل رسیدیم که بازی متعادل بود. بعد از گل فشار تیم حریف بیشتر شد و می‌توانستند به گل هم برسند. به کادر فنی سپیدرود تبریک می‌گویم که با شهامت فوتبال بازی می‌کند و تنها در ضربات آخر کمی مشکل داشتند. این شرایط نشان می‌دهد که علی کریمی کار خودش را بلد است و این مربی جوان باید بداند دستاوردی که برای این تیم دارد دستاورد بزرگی است. خیلی خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. راه دشواری برای ماندن در لیگ برتر داریم. ما و سپیدرود بازیکنان خوبی داریم و می‌توانیم خیلی بهتر باشیم. امیدوارم در زمستان تیم من و علی کریمی تقویت شود چون هواداران ما لیاقت بهترین‌ها را دارند.

وی ادامه داد: ما بعد از گل سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. از ابتدا می دانستیم که باید ایستگاه به ایستگاه پیش برویم. هفته‌ها است که تیم ما در پایین جدول است و بازیکنان تحت فشار روانی بودند، اما این 3 امتیاز به ما کمک می‌کند. ما خودمان را برای بقا در لیگ برتر اماده‌کرده‌ایم و اگر آخر فصل چهاردهم هم شویم به خودمان افتخار می‌کنیم. ما باید در جدول چهاردهم شویم. باید واقع‌بین باشیم و هدف بزرگ ما این است که در لیگ بمانیم و به مردم مسجدسلیمان هدیه بدهیم.

مرزبان خاطرنشان کرد: شریفات دیر به ما اضافه شد و کم کم به وی بازی می دهیم. میداوودی مصدوم است و خودش دوست ندارد زیاد بازی کند و ما او را برای گام بعدی زندگی خودش که مربیگری است آماده می‌کنیم کار کند. اول فصل فکری در این تیم بود و چند بازیکن آورد و سپس عبدالله چند بازیکن آورد و سپس من آمدم و برای بازیکنان سخت است که با این تفکرات کار کنند.
تغییرات زیادی در تیم داشتیم، اما از روزی که آمدم تلاش کردم بهترین شرایط را رقم بزنم. من انتظار داشتم حداقل از 4 هفته پیش نتایج خوب خود را شروع کنیم، اما خوشحالم که در چند بازی اخیر توانستیم 7 امتیاز بگیریم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها