به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

سپیدرود 0 – نفت 1؛ فوران نفت جنوب در شمال

سپیدرود 0 – نفت 1؛ فوران نفت جنوب در شمال

خوزستان اسپورت
هفته سیزدهم لیگ هجدهم – استادیوم سردار جنگل رشت
جمعه 2 آذرماه 97 – ساعت: 15
سپیدورد رشت 0 – نفت مسجدسلیمان 1
گل: اکبر آفاقی (33)
داور: شاهو اصلانی
کمک داوران: جواد مداح و ایوب غلام‌زاده
اخطار: میثم تهیدست (سپیدرود) – یوسف وکیا (نفت)
تماشاگر: هشت هزار نفر

سپیدرود رشت: کورش ملکی، میثم تهیدست، میلاد شیخی سلیمانی، امین جوادی مقدم، میلاد قربان‌زاده، علیرضا عزت کرامت، حسین ابراهیمی، محمد نزهتی، مهرداد بایرامی (77- حسین کعبی)، امین منوچهری (46- محمدرضا مهدوی) و محمد غلامی
سرمربی: علی کریمی

نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، یوسف وکیا، موسی کولیبالی، مجتبی بیژن، سیدمحمد حسینی، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (70- اسماعیل شریفات)، حسین دوستدار، اکبر آفاقی (82- عباس عسکری) و پیمان میری (86- میلاد میداودی)
سرمربی: علیرضا مرزبان

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های سپیدود رشت و نفت مسجدسلیمان با پیروزی یک – صفر شاگردان علیرضا مرزبان خاتمه یافت.

بازی در هوای سرد و ابری رشت با حرارت زیادی همراه بود؛ زردپوشان نفت مسجدسلیمان با وجودی که میهمان بودند و تیم سپیدرود از حمایت چند هزار تماشاگر گیلانی بهره می‌برد، بازی را بسیار بهتر از تیم میزبان آغاز کردند و در نیمه اول چندین موقعیت گلزنی را خلق کردند تا سرانجام در دقیقه 33 با شوت ناگهانی اکبر آفاقی دروازه قرمزپوشان رشتی را فرو ریختند و از حریف پیش افتادند.

نفتی‌ها قبل از گل اکبر آفاقی صاحب سه موقعیت مسلم گلزنی شدند که ثمری برای آن‌ها نداشت. پیمان میری در دقیقه 4 موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان سپیدرود را هدر داد و همین بازیکن در دقیقه 25 برای دومین بار با دروازه‌بان حریف تک‌به‌تک شد که این بار توپ را به آرامی از بالای سر کورش ملکی عبور داد اما ضربه کم‌جان وی به خط دروازه نرسید و میثم تهیدست مدافع سپیدورد توپ را دفع کرد. در دقیقه 33 هم حسین دوستدار فرصت گشودن دروازه میزبان را داشت که ضربه وی را کورش ملکی با واکنش مناسب دفع کرد.

اولین موقعیت خطرناک سپیدرود رشت بعد از گل نفت مسجدسلیمان خلق شد و شوت محکم شیخی سلیمانی از پشت محوطه جریمه با واکنش تماشایی حبیب فرعباسی دروازه‌بان جوان نفتی‌ها در دقیقه 38 راهی کرنر شد. در دقایق باقی مانده از نیمه اول هم اتفاق خاصی رخ نداد و نفت مسجدسلیمان با برتری یک گله برابر سپیدورد رشت به رختکن رفت.

در نیمه دوم، تیم سپیدرود رشت با انجام تغییراتی برای جبران گل خورده قدم به میدان گذاشت، اما این تیم نفت مسجدسلیمان بود که صاحب فرصت عالی برای زدن گل دوم شد که ضربه حکیم نصاری از بالای دروازه سپیدرود به بیرون رفت. در دقیقه 56 ضربه محمد غلامی مهاچم سپیدورد به تیر عمودی دروازه نفتی‌ها برخورد کرد و در دقیقه 75 حسین دوستدار یک فرصت عالی را درون محوطه جریمه سپیدرود رشت از دست داد. ضربه سر شیخی سلیمانی در دقیقه 82 هم از بالای دروازه نفت به خارج رفت و در دقیقه 83 عباس عسکری مهاجم تعویضی نفت نتوانست از پاس اسماعیل شریفات استفاده کند و در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان سپدرود یک فرصت طلایی را خراب کرد. لحظاتی بعد هم ضربه آکروباتیک شریفات به شکل خطرناکی از کنار دروازه سپیدورد گذشت.

در دقایق پایانی مسابقه، بازیکنان سپیدرود رشت برای فرار از باخت خانگی دست به بازی تهاجمی زدند و یاران نفت به دفع این حملات می‌پرداختند تا در نهایت این بازی حساس و تماشایی با پیروزی یک – صفر تیم نفت مسجدسلیمان به پایان رسید و این تیم از ته جدول خارج شد.

شرح گل
0-1 (نفت): در پی اشتباه امین منوچهری توپ در پشت محوطه جریمه سپیدرود رشت به اکبر آفاقی بازیکن نفت مسجدسلیمان رسید و آفاقی با یک شوت محکم و تماشایی طاق دروازه قرمزپوشان رشتی را فرو ریخت.

در حاشیه
* تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان با به تن داشتن پیراهن‌های زردرنگ در ورزشگاه سردار جنگل رشت حضور یافتند و به تشویق تیم محبوب‌شان پرداختند.
علی کریمی و کادر فنی سپیدرود به سمت نیمکت نفت مسجدسلیمان رفتند و به کادر فنی و بازیکنان این تیم خوش‌آمد گفتند.
* تعداد 10 عدد دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب هواداران گیلانی در نظر گرفته شد و این اتوبوس‌ها از مسیر میدان انتظام تا ورزشگاه سردار جنگل رشت به هواداران در حال سرویس‌دهی بودند.
* اسکوربرد ورزشگاه در آغاز دیدار دچار مشکل شده و از کار افتاد،  اما بعد از گذشت پنج دقیقه از آغاز مسابقه این مشکل برطرف شد.
* داود رفعتی نماینده فدراسیون فوتبال و مسئول دپارتمان داوری پیش از آغاز مسابقه از سرپرست باشگاه سپیدرود خواست که طبل‌های هواداران سپیدرود جمع‌آوری شود.
* بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان نسبت به تصمیم داور مبنی بر اعلام خطا به سود سپیدرود رشت و نشان دادن کارت زرد به یوسف وکیا معترض شدند.
* کورش ملکی دروازه‌بان سپیدرود رشت در نیمه اول در پی صحنه‌ای درون محوطه جریمه این تیم به سمت موسی کولیبالی مدافع پیش تاخته نفت مسجدسلیمان حمله‌ور شد اما کولیبالی با خویشتن داری از صحنه دور شد تا بازی به حاشیه کشیده نشود.
* ورزشگاه سردار جنگل رشت فاقد اینترنت بود. این در حالی بود که تبلیغات شرکت خدمات ارائه‌دهنده اینترنت در چند نقطه ورزشگاه رخ‌نمایی می‌کرد!
* قفل دروازه سپیدرود پس از 303 دقیقه شکسته شد، کوروش ملکی در سه دیدار مقابل پارس جنوبی جم، ذوب‌آهن و فولاد موفق به کلین شیت شده بود و در دقیقه 33 دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان قفل دروازه‌اش شکسته شد.
* ورود تماشاگران به ورزشگاه سردار جنگل تا پایان نیمه اول ادامه داشت و با سپری شدن دقایق بازی به تعداد تماشاگران نیز اضافه می‌شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
مرسی نفت با غیرت
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
دم بچه های نفتmis گرم
مخصوصا آقای مرزبان
حسن اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
مبارک نفت مسجد سلیمان وبه امید پیروزی تیمهای خوزستانی
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
تبریک به همه مسجدسلیمانی ها حتی اونایی که گول خوردندو هوادار سرخابی های تهران هستند .تیم خوبیه این نفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
مبارک هم استانی های عزیزمون ان شاءالله این بردها تداوم داشته باشه موسوی شادگان
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
ماشالله گویلوم مبارک❤
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
نفت عالی بود روی ضد حملات میتونست گلهای بیشتری بزنه تبریک به تمام خوزستانی ها
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
عالی نبود،ولی بد نبود،روی تاکتیک خاصی گل نزدیم،ولی خوب بازی را نگه داشتیم،بجای میری باید شریفات داخل بود دوسه گل میزد،در ضمن بابا احمدی وسط زمین عالی بود
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
عالی عالی. دمتون گرم گل کاشتین مبارکتون باشه . پولی که میگیرین مثل شیر مادر حلالتون باشه
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
تبریک ب دیار بختیاری خدا قوت
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
قبلا گفته بودم اگر نفت تا نیم فصل ۱۲امتیاز بیاورد فرصت ماندگاریش بسیار بسیار میشود،،،،، انصافا نفت خیلی بهتربود خیلی،،،،، نشان میدهد مرزبان عالی کارکرده،،،، آفرین،،،، فولاد باید دور برگشت ۳امتیاز از سپیدرود رقیب تیمهای خوزستانی بگیرد،،،،، تا التیام آن شکست شود،،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها