به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

مرزبان: نفت و سپیدرود کاملا تحت فشار هستند

مرزبان: نفت و سپیدرود کاملا تحت فشار هستند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: رفتار من و علی کریمی فردا کاملا حرفه‌ای خواهد بود چرا که ما دو مربی در دو تیم مختلف هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علیرضا مرزبان درخصوص دیدار فردای تیم نفت مسجدسلیمان مقابل سپیدرود رشت، گفت: این بازی برای هر دو تیم بسیار حساس و حائز اهمیت است چرا که هم نفت مسجدسلیمان و هم سپیدرود کاملا تحت فشار هستند و تا اینجا نتوانسته‌ایم خوب امتیاز بگیریم. به همین دلیل فردا انتظار یک بازی خوب از هر دو تیم را داریم و امیدوارم که ما بتوانیم در پایان این بازی نتیجه لازم را بگیریم. ما تا اینجا بازی‌های با کیفیتی انجام دادیم اما محکوم به گرفتن امتیاز هستیم بخصوص در این سه بازی باقی مانده که برای ما بسیار حیاتی و مهم هستند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره اینکه باید در رشت در زمین چمن مصنوعی بازی کنند و این موضوع شاید به ضرر این تیم شود، خاطرنشان کرد: به هر حال اینها فاکتورهایی است که وجود دارد اما تیم ما در روزهای اخیر روی چمن مصنوعی هم تمرین کرد، فردا بازی درگیرانه‌ای از هر دو تیم شاهد خواهیم بود و ما تا اینجا شرایط خوبی داشتیم فقط نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم.

مرزبان درباره تقابلش با علی کریمی سرمربی تیم سپیدرود که زمانی در تیم استیل‌آذین بازیکن او بود و با یکدیگر دچار مشکلاتی شدند، گفت: مطمئنا رفتار هر دو نفر ما فردا حرفه‌ای خواهد بود و قطعا همینطور هم هست؛ چرا که ما مربی دو تیم هستیم و در تیم‌های مختلف کار می‌کنیم.

وی درباره اینکه هم او و هم علی کریمی سال‌ها در فوتبال آلمان حضور داشتند و این موضوع باعث می‌شود که فردا با تفکراتی آلمانی در زمین شاهد باشیم،‌ اظهار داشت: وقتی شما در فوتبال آلمان کار می‌کنید چیزهای زیادی نظیر نظم تیمی، دیسیپلین در همه امور و ارتباط خوب با بازیکنان داخل زمین را یاد می‌گیرید. در فوتبال آلمان یاد می‌گیرید که باید هماهنگ باشید چرا که فوتبال آلمان یک فوتبال منظم است که در سطح اول دنیا قرار دارد. وقتی ما از تفکر آلمانی حرف می‌زنیم برای اجرای آن در زمین نیاز به بازیکنان آلمانی هم داریم اما این مسائل برای رسانه‌ها جذاب است و آنها به این موارد علاقمند هستند ولی ما باید با همین داشته‌ها و موجودی خودمان بازی کنیم. ما فردا باید دیسیپلین بالا و انگیزه زیاد داشته باشیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
به امید برد تیم نفت
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
زنده باد نفت مسجدسلیمان. تیم فوتبال قشنگی بازی می کنه امیدوارم این بازی زیبا با نتیجه خوب کامل بشه. نقل وانتقالات چند بازیکن اضافه شوند نفت بهتر میشه
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
تو رو خدا علیرضاخان بازی رو ببرید،استقلال خوزستان با کسر شش امتیاز احتمال زیاد سقوط می کنه لااقل نفت بمونه.
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
فولاد خوزستان بیش از هر تیم دیگری در حال افتادن به لیگ یک است
رسول شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
بازیکنان نفت باید جنگنده و قلدر و باهوش بازی کنند و با ذهن پیروزی به میدان برن
قابل توجه سرمربی ترس بلای جان تیم هستش
به امید موفقیت 4نماینده خوزستان بزرگ
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها