به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرجیو: در مسابقات لیگ بازی آسانی نداریم

سرجیو: در مسابقات لیگ بازی آسانی نداریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: در بازی‌های لیگ بازی آسانی نداریم و همه مسابقات برای ما مهم و حساس هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از بای تیمش با نساجی مازندران اظهار داشت: در بازی‌های لیگ بازی آسانی نداریم و همه مسابقات برای ما مهم و حساس هستند.

وی افزود: به مانند بازی‌های قبل به حریف خود احترام می‌گذاریم. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند و بعد از اینکه آنها را آنالیز کردیم متوجه شدیم تیمی سازمان یافته هستند. به این خاطر برای کسب 3 امتیاز باید نهایت آمادگی را داشته باشیم.

سرمربی نفت آبادان درخصوص غایبین تیم در این مسابقه یادآور شد: حسین ساکی و بغلانی را در این بازی در اختیار نداریم. من برای داوران احترام زیادی قائلم اما داور در بازی قبل به اشتباه به ساکی کارت قرمز نشان داد و او را از بازی فردا محروم کرد. او خطایی مرتکب نشده بود و داور با اخراج او کار را برای ما سخت و از 3 امتیار محروم‌مان کرد. داور حتی چند خطای مسلم را روی کرار نگرفت و فکر کنم داوران پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند.

سرجیو در مورد اینکه گفته می شود دستیار او کناره‌گیری کرده است، عنوان کرد: آقای پرکاس دستیار من نبود بلکه به عنوان مترجم کارش را در اینجا شروع کرد. ابتدای کار که آمدم ایران قرار شد یک دستیار ایرانی به کادرم اضافه شود و پرکاس به عنوان مترجم در کنار من مشغول به کار شد. در ابتدای اردوی بروجرد من به مدیریت باشگاه گفتم پرکاس مترجم است و من به یک دستیار ایرانی احتیاج دارم اما گفت که پرکاس به عنوان دستیار هم می‌تواند به شما کمک کند اما بعد مدتی متوجه شدم که نه او نمی‌تواند در این زمینه به من کمکی کند.

وی در ادامه درخصوص برنامه‌های تیمش برای نیم فصل و اینکه آیا بازیکن جدیدی به خدمت خواهند گرفت یا نه؟ گفت: همه مربیان، حتی آنهایی که تیم‌شان در صدر جدول است به دنبال تقویت تیم‌شان هستند. هر تیمی نقاط ضعف دارد و سوال این است که ما می‌توانیم نقاط ضعف‌مان را برطرف سازیم یا نه؟ هر هفته روی این نقاط کار می ‌کنیم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم. همه می دانید ما با چه مشکلاتی فصل را شروع کردیم و قیمت دلار باعث شد نتوانیم بازیکن خارجی با کیفیت‌تری جذب کنیم. خیلی سخت و شب و روز کار کردیم تا تیمی بهتر داشته باشم. بین بازیکنان حس رقابت ایجاد کردیم تا همه حتی جوان‌ها برای بازی کردن تلاش کنند. مطمئنا استفاده از بازیکنان جوان باعث می‌شود شما متضرر شوید اما خیلی خوشحالم از اینکه بازیکنان جوان ما الان شرایط خیلی خوبی نسبت به قبل دارند و حتی ما نفرات خیلی جوانی داریم که با تیم تمرین می کنند و قرار است در نیم فصل با باشگاه قرارداد بسته و چند سالی در خدمت باشگاه باشند.

سرجیو تصریح کرد: در کنار این جوانان توجه‌ای هم به بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ داریم تا در صورت نیاز آنها را در اختیار بگیریم. بازیکنانی که در تیم خودشان به هر دلیل بازی نمی‌کنند و ناراضی هستند. ما در نقل و انتقالات حواسمان به این بازیکنان هم هست. در واقع سخت خواهد بود که شما بازیکنانی را جذب کنید که در تیم خودشان ثابت بازی می‌کنند و قیمت‌شان بالا است.

سرمربی نفت آبادان در واکنش به این سوال که تیمش تا چه زمانی قرار است روی نوار ناکامی گام بردارد، خاطرنشان کرد: خودم هم اعتقاد دارم که تساوی‌های‌مان زیاد شده است اما چیزی از تیم‌های بالای جدول کم نداریم. مسائل خیلی جزیی باعث عدم نتیجه‌گیری ما شده است و بسیار خوشبین هستم که در آینده تیم خیلی بهتری خواهیم شد و نتایجی بهتر از تساوی می‌گیریم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنی از تیمش در نیم فصل جدا خواهد شد یا نه؟ گفت: در این مورد من در مورد بازیکنی خاصی صحبت نمی‌کنم و خیلی کلی جواب می‌دهم. در آینده اگر بازیکنی قرار باشد از تیم جدا شود خود من به شما اطلاع خواهم داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
نساجی تیم دونده وسخت کوشیه اصلا نباید دست کم بگیریم باید با حوصله بازی کنیم و منتظر اشتباه آنها باشیم چون آنها کم تجربه هستن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها