به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
اظهارنظر عجیب عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان

رحیمی: به بازگشت شش امتیاز خوشبین هستیم!

خوزستان اسپورت- عضو هیأت مدیره استقلال خوزستان، گفت: با توجه به نامه نگاری‌های قبلی و توافقاتی که شده بود به بازگشت 6 امتیاز امیدوار هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمد رحیمی در مورد کسر شش امتیاز از این باشگاه، گفت: ما این خبر را شنیدیم، فکر می‌کنم این تصمیم با توجه به نامه فیفا که تا 26 آبان وقت داده شده بود، ارسال شده است اما ما یک روز قبل توافقات لازم را کردیم و حتی پول هم تهیه شد، به همین خاطر از مدیر برنامه‌های این بازیکن برزیلی خواستیم که به ما در مورد نحوه پرداخت پول درخواست بدهد. من در جریان این موضوع که چرا این اتفاق افتاده نیستم. فکر می‌کنم این کار از سوی سازمان لیگ با توجه به این انجام شده که مهلت ما تا بیست و ششم بوده است.

وی افزود: ما رایزنی‌های لازم را می‌کنیم و به بازگشت این امتیازات خوش‌بین هستیم، ما قبل از سررسید این موعد نامه‌نگاری‌های لازم را کردیم و توافقات انجام شده است.

عضو هیأت مدیره استقلال خوزستان در رابطه با اینکه فضایی به وجود آمده که گفته می‌شود مدیران استقلال خوزستان دوست دارند این تیم سقوط کند و عدم رسیدگی به شکایت برزیلی هم این ذهنیت را تقویت می‌کند، گفت: نباید به این صحبت‌ها توجه کرد، چه کسی دوست دارد تیمش سقوط کند؟ اینها شایعاتی است که وجود دارد، شما ارزش یک باشگاه لیگ برتری را با باشگاه دسته اولی یکی می‌کنید؟متأسفانه مشکلی که دو سه سال قبل با 15-10 هزار دلار حل می‌شد به دلیل سوء مدیریت به مشکلی 190 هزار دلاری تبدیل شد که این برای باشگاهی شهرستانی مثل ما که پول کافی را ندارد، بسیار سخت است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
3
هیات مدیره ای که اینقد اطلاعاتش از قوانین فوتبال پایین باشه معلومه تیمش نتیجه نمیگیره. این اقا باید توجیه بشه فیفا مثل سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال ما نیست که بشه با لابی و رابطه رأیش رو عوض کرد. تازه هیات مدیره استقلال خوزستان که داخل فدراسیون ایران هم عرضه دفاع از حق تیممون رو نداره داورها چندبازی حقمون رو خوردند چه برسد به اینکه داخل فیفا بتونند کاری کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
2
مدیریت شرکت گروه ملی لطفا هیات مدیره بی کفایت ونالایق استقلال خوزستان رو اخراج کنید. کمترین تنبیه برای هیات مدیره اخراج است
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
1
اقایان چرا فقط به فکر تیم فوتبال استقلال خوزستان هستید. بابا کارگران همین گروه ملی هنوز هم مشکل حقوق دارند و شرکت هنوز مشکل مالی شدیدی دارد.به نظرم یا همه مشکلات گروه ملی حل شود یا اینکه کلا هم شرکت وهم باشگاه تعطیل شود تا این کارگران تکلیف خودشان را بدانند.
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
1
با سلام به آقای عبدالله ؛ آفرین بر شما دوست عزیز ؛ واقعا از وضعیت اسفناکی که عده ای سرمایه دار از خدا بی خبر و نا کارآمد برای کارگران کشت و نیشکر هفت تپه و شرکت گروه ملی فولاد و خانواده های آنها بوجود آورده اند دل هر آدم آزاده ای بدرد میاد . درود بر کارگران این دو شرکت که باعث افتخار ملت ایران هستند و صدای حق طلبانه آنها به گوش جهانیان رسید ؛ در دین اسلام آمده حقوق کارگر باید بموقع پرداخت شود حتی قبل از خشک شدن عرقش ؛ و امام حسین (ع) می فرمایند دین نداری حداقل آزاده باش ؛ خدا لعنت کند سرمایه داری را که با پرداخت نکردن حقوق کارگران ؛ تولید ملی را نیز به صفر رسانده و ایران را وابسته به استعمار پیر می کند . به امید آزادی کارگران دربند و اداره کردن این دو شرکت بدست مبارک خود کارگران زحمت کش ؛ ان شاءالله .
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
1
چرا،،،چرا،،،چرا،،، هرگروه مدیریت که سرکار میاد مدیریت قبلی را چپاولگر و دزد نالایق و ... خطاب میکند،،،، ۴۰سال ازبالا تاپایین،،، ازپایین تا بالا این سریال هزار هزار قسمتی ادامه داره،،،، توی همه شبکه ها هم دائم پخش میشه،،، ورزشی،،،اجتماعی،،،بهداشتی،، صنعتی،، بانکی،،، و،،، و،،، توراخدا یه مدیر فقط یکی بگه چرا،،، البته اون یکی باید تو ایران مدیریت کرده باشه،،،، چون ما اصلا اصلا بیرونی ها را کافر میدانیم،،،، شاید سریالهای ما براشون جذاب نباشه،،،،
کعبی
|
United States of America
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
آقای عبدالله حرف و ادعای شما غیر منطقی است کدام پول شرکت گروه ملی برا فوتبال هزینه کرده.؟
اگر مدیران بی لیاقت این شرکت پولی برای فوتبال استقلال خوزستان هزینه کرده بودند که استقلال خوزستان چنین وضعیت اسفباری نداشت . فولاد خوزستان داره پول کارگرانش را هزینه می کند برای فوتبال که فقط ۱۵۰میلیارد فقط صرف بریز و بپاش و ساخت ورزشگاه غیر ضروری فولاد آرنا کرده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها