به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

یزدی: از کسر شدن شش امتیاز در شوک هستم

یزدی: از کسر شدن شش امتیاز در شوک هستم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با ابراز تأسف از کسر شش امتیاز از این تیم گفت که آبی‌پوشان برای بقا در لیگ برتر کار دشواری خواهند داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، داریوش یزدی درباره کسر شش امتیاز از تیم فوتبال استقلال خوزستان از سوی فیفا به دلیل پرداخت نشدن مطالبات فرانک ساکونی گفت: در این باره هیچ نظری ندارم و هیئت مدیره باشگاه باید پاسخگوی بروز این اتفاق باشد. من نمی‌توانم هیچ نظری در این باره داشته باشم. پرونده این بازیکن مربوط به سال‌های گذشته بوده است و همان آقایانی که سال‌های قبل در باشگاه بوده‌اند باید پاسخگو باشند. الان هم باید اعضای هیئت مدیره پاسخ بدهند که چرا نتوانسته‌اند جلوی رخ دادن این اتفاق را بگیرند.

وی ادامه داد: با کسر شش امتیاز، ما چهار امتیازی شدیم و به انتهای جدول رفتیم. این واقعاً جای تاسف و نگرانی دارد. رخ دادن این اتفاق خیلی بد است، چون باشگاه برای پرداخت مطالبات این بازیکن فرصت داشته است. با اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه افراد توانمندی هستند، ولی شش امتیاز از تیم کسر شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به تبعات بد کسر شش امتیاز در روحیه بازیکنان تیمش عنوان کرد: اگر یادتان باشد این اتفاق فصل پیش برای پدیده رخ داد و در حالی که این تیم خیلی خوب نتیجه گرفته بود، اما در ادامه دچار چالش شد و حتی تا مرز سقوط نیز پیش رفت. کار ما در لیگ سخت بود، سخت‌تر هم شد و باید ببینیم با این وضعیت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. من که هنوز در شوک کسر این شش امتیاز هستم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
5
اقا داریوش دلسرد نشید تلاش خودتون رو بکنید البته میدونم کار خیلی خیلی سختیه ولی بهرحال باید جنگید . کاش اقای پورموسوی میومد خسارت باشگاهو میداد واقعا این چه بازیکنی بود که آوردش استقلال بخدا بازیکنای جوون خوزستانی بهتر از امثال دیوید ساکونی هستن
محمد
|
Saudi Arabia
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
2
1
اقاي مسعود جوري داري ميگي به يزدي تلاش كنيد انگار كه براي قهرماني يا سهميه اسيا مي جنگه ههههه
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
4
سلام اقا محمد با این وضعی که استقلال خوزستان داره حفظ تیم تو لیگ برتر به اندازه قهرمانی و گرفتن سهمیه اسیایی ارزش داره اگر تیم سقوط بکنه با این وضع مالی محاله دوباره بیاد بالا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
1
مدیریت یا مربی ممکنه برای یک تیم تصمیمی بگیره که آثار مخربش، یا آثار مثبتش سال ها بعد نمایان بشه مخرب مثل همین تصمیم و اثر مثبت مثل اقدامات دهکردی برای باشگاه فولاد( ورزشگاه فولاد آره نا)
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
1
اقای محمد دهکردی مرد بزرگی بوده و هست ولی بدون استراتژی
باشگاه فولاد توسط هیت مدیره باشگاه فولاد تدوین نمیشه بستگی به سیاست شرکت فولاد و انفعاعی که از راه اندازی یه پروژه می بردند به اندازه سه برابر ارزش ورزشگاه شرکت فولاد امتیاز گرفت از دولت و استان حالا که دیگه شرکت نمی تونه امتیاز بگیره بودجه باشگاه را سال به سال کمتر می کنه خیالت راحت اگر دهکردی بزرگ هم بود خسته میشد و می رفت