به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

افاضلی: برای صعود هیچ قولی به باشگاه ندادم

افاضلی: برای صعود هیچ قولی به باشگاه ندادم

خوزستان اسپورت- سرمربی جدید تیم فوتبال کارون اروند خرمشهربا بیان این که تیم پتانسیل دارد و جای آن، این جای جدول نیست، گفت: فکر می‌کنم برای نیم فصل دوم تیم متفاوتی را خواهیم دید.

به گزارش خوزستان اسپورت، هومن افاضلی در گفت و گو با ایسنا درخصوص پذیرش هدایت تیم کارون اروند خرمشهر در لیگ یک فوتبال کشور، اظهار کرد: پس از مذاکراتی که با مسوولان باشگاه داشتیم، توافق حاصل شد و من روز گذشته نیز در محل تمرین تیم حاضر شدم. بازی این تیم برابر نود ارومیه را هم از نزدیک دیدم و به نظرم تیم پتانسل دارد و جای این تیم این جای جدول نیست. ان شاءالله تلاش می‌کنیم تا کم‌کم کارون اروند به آن چه شایسته آن است، برسد البته به زمان نیاز داریم و باید کار کنیم و فکر می‌کنم برای نیم فصل دوم تیم متفاوتی را خواهیم دید.

وی بیان کرد: باید شناخت بهتری از تیم پیدا کنیم و کاستی ها را ببینیم و پس از آن می‌توانیم قضاوت کنیم که آیا این تیم به بازیکن و کادر جدید نیاز دارد یا خیر. کارون اروند اولین حضور خود در لیگ یک را تجربه می‌کند و توقع بسیاری است که چنین تیمی در سال اول بتواند به لیگ برتر صعود کند و منطق و قاعده فوتبال هم این است، البته این موضوع همیشه صددرصدی نیست و برخی مواقع ممکن است که تیم‌ها در اولین حضور خود به لیگ برتر صعود کنند. به هر حا این یک روال نیست؛ دلیل هم این است که وقتی تیمی به سطح بالاتر می‌رود نیاز دارد که شناخت بهتری نسبت به آن سطح پیدا کند که برخی تیم در این مسیر موفق می‌شوند و برخی خیر.

سرمربی جدید تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت: برای صعود تنها بازیکن کافی نیست و شاید بازیکن خوب در تیمی باشد ولی باتوجه به مسایلی که در کنار تیم می‌گذرد، آن بازیکنان نتوانند کیفیت خود را نشان دهند. به هر حال باید کم کم شرایط را درست کنیم.

وی با بیان این که امسال در لیگ یک، پنج شش تیم برای صعود و مابقی برای عدم سقوط تلاش می‌کنند، افزود: اگرچه امسال تنها یک تیم سقوط می‌کند ولی تیم‌های بسیاری کاندیدای سقوط هستند. باید با صبر و فراهم کردن شرایط ببینیم که ما هم می‌توانیم جزو آن پنج شش تیم که برای صعود تلاش می‌کنند، قرار بگیریم یا نه.

افاضلی عنوان کرد: من برای صعود هیچ قولی به باشگاه کارون اروند ندادم ولی دوست دارم در هر جایی که کار می‌کنم، تیمم هم فوتبال خوبی را بازی کند و هم این که جزو تیم‌هایی باشد که در لیگ روی آن حساب می کنند. باتوجه به این که زمان و امتیازات زیادی را از دست داده ایم و همچنین پیش از آغاز لیگ با تیم نبودم و تیم را هم خودم نبستم، هیچ قولی ندادم و تنها قول من این بود که تلاش می‌کنم که کیفیت بازی تیم متفاوت شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
3
مربی نیستی داداش خدا به خیر کنه منتقد کی روش هستی ولی همون بازی که کی روش انجام می دهد پیاده می کنی دفاع اتوبوسی
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
3
يكي پيدا نميشه به اين مديران خيلي بالياقت كارون بگه كه اين قراره چه گلي به سرتون بزنه؟ خسته شديم به خدا، فوگور پشت سر فوگور هي داره مثل بارون رو سر فوتبال خوزستان مي‌باره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
3
چقدر ازش گرفتید بش تیم دادید. این همه مربی باکارنامه... این همه مربی بومی ...
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
3
قول صعود ندادی ؟ دقیقا اومدی چکار کنی؟ فقط کیسه رو پر از پول کنی و تشریف ببری تهران؟
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
2
با احترام باید عرض کنم افاضلی اصلا مربی نیست ،در خوشبینانه ترین حالت به عنوان وقت پرکن برنامه های فوتبالی آبکی تلویزیون کاربرد دارد. هدف تیمهای با امکانات در لیگ یک صعود به لیگ برتر است هیچ تیمی برای تفریح در مسابقات شرکت نمی کند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها