به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

توضیح رئیس کمیته انضباطی درباره غایبین تیم کارون

توضیح رئیس کمیته انضباطی درباره غایبین تیم کارون

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلف تعدادی از بازیکنان تیم کارون خرمشهر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه کارون اروند خرمشهر در نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخواست کرده است تا به تخلف تعدادی از بازیکنان این تیم که بدون اجازه‌ی باشگاه در تمرینات و مسابقات اخیر این تیم شرکت نکرده‌اند رسیدگی شود.

اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی در رابطه با این موضوع به سایت رسمی فدراسیون فوتبال توضیح داد: «گاهی باشگاه‌ها غیبت بازیکنان و عدم شرکت آنان در برنامه‌های تیمی را به کمیته انضباطی منعکس می‌کنند که این موضوع وجاهت قانونی ندارد.»

وی ادامه داد: «اگر بازیکنی ترک تمرین یا مسابقه کرده است دو راه برای باشگاه وجود دارد. اول اینکه ضوابط انضباطی داخلی خود را اعمال کرده و به نحو مقتضی بازیکن متخلف را مطابق متن و مفاد قرارداد تنبیه کند. راه دوم این است که اگر از این ترک تمرین و فسخ قرارداد یا جدایی غیر قانونی، متحمل خسارت شده است، وفق مقررات می‌تواند در کمیته وضعیت بازیکنان علیه بازیکن مذکور اقدام قانونی نماید.»

حسن‌زاده افزود: «لذا در پاسخ مقامات باشگاه کارون خرمشهر باید بگویم که کمیته انضباطی صلاحیت رسیدگی به موضوع بازیکنان قهر کرده آن باشگاه را ندارد.»

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم کارون خرمشهر با پیروزی مقابل نود ارومیه 13 امتیازی شده و در رده نهم جدول لیگ یک قرار گرفته است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها