به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

محمدی: فدراسیون ترجیح داد تیم ملی به اهواز نیاید

محمدی: فدراسیون ترجیح داد تیم ملی به اهواز نیاید

خوزستان اسپورت- رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: بنا بود افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان با برگزاری یکی از دیدارهای تدارکاتی تیم ملی همراه شود اما فدراسیون فوتبال ترجیح داد که بازی‌های تیم ملی در تهران برگزار شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی محمدی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ورزشگاه فولاد خوزستان یکی از مجهزترین و مدرن ترین ورزشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و ساخت آن برگرفته از ورزشگاه‌های پیشرفته جهان است لذا پیش بینی می‌کردیم که یکی از بازی های تدارکاتی تیم ملی در این مکان برگزار شود.

رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که ورزشگاه جدید فولاد برای برگزاری بازی های این تیم آماده است گفت: با تلاش های شبانه روزی مسئولان و پرسنل شرکت فولاد خوزستان، تمام بازی های تیم فولاد در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه جدید فولاد برگزار می‌شود.

وی در خصوص فاصله نزدیک تماشاگران با زمین بازی و تدابیر امنیتی لازم برای بازی های لیگ برتر گفت: ورزشگاه فولاد خوزستان فرصتی را ایجاد می‌کند که علاقه مندان به فوتبال از فاصله نزدیک و به نحوی بهتر بازی ها را تماشا کنند، در هر صورت شورای تامین استان یک سری وظایف دارد و قطعا با کنترل لازم ورزشگاه، بازی ها به بهترین شکل برگزار می‌شود.

محمدی عنوان کرد: فولاد خوزستان یکی از باشگاه های معتبر و با دانش روز کشور بوده که دارای ساختار و آکادمی خوبی است و علاوه بر تیم بزرگسالان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید فعالیت می‌کند. در سال های اخیر تلاش کردیم با استفاده از پیشکسوتان فوتبال خوزستان استعدادهای ناب استان در رده های پایه را جذب کنیم و از این طریق آینده درخشانی برای فوتبال استان رقم بزنیم.

شایان ذکر است که عملیات اجرائی ورزشگاه فولاد خوزستان از سال 1387 در زمینی به مساحت 22 هکتار آغاز شد که بعد از 10 سال به بهره برداری رسید. همچنین برای اجرای این طرح ورزشی عظیم که مجهز به تکنولوژی های روز دنیا است بالغ بر 150 میلیارد تومان هزینه شده است.

محمدی: فدراسیون ترجیح داد تیم ملی به اهواز نیاید

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
3
اگر اشتباه نکنم سپاهان و فولاد پرافتخارترین تیم های شهرستانی هستند به نظرم فولاد باید از سپاهان الگو برداری کند سپاهان چند سال با مربیان خارجی مثل استیماچ و کرانچار و مربیان با سواد داخلی مثل ویسی، ابراهیم زاده نتیجه نگرفت امسال یک مربی بزرگ و کاربلد مثل قلعه نویی آوردند و این هم نتیجه یک انتخاب درست است به نظرم مربی صاحب نام به بازیکنان انگیزه و اعتماد به نفس می دهد
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
1
بحث آمدن یا نیامدن تیم ملی یا به قول دیگر، تیم ملی پایتخت نشینان، به اهواز وانجام یک بازی تدارکاتی به عنوان افتتاحیه ورزشگاه جدیدالتاسیس دراین مقطع آشفته گونه کنونی تیم فولاد، مهم نیست. اما آنقدر به این مطلب واقف هستم که این فولاد فعلی به هیج وجه من الوجوه مستحق داشتن چنین ورزشگاهی نیست. زیرا وجود این ورزشگاه فی نفسه، ایجاد حس غرور وشعف برای هواداران ومردم این خطه به همراه نخواهد داشت. شعف واحساس غرور زمانی حاصل می شود که درکنار این ورزشگاه مدرن، تیمی روانه بازیها شود که ازحیث فنی ووجه هدایت آن، مایه افتخار ومباهات به مانند سنوات نه چندان دور، برای هواداران آن باشد. برای بنده، خبر افتتاح این ورزشگاه و با تامل در وضعیت نگران کننده کلیت تیم وآینده آن، اساسا خوشحال کننده نبوده ونخواهد بود.
والله خیرالمستعان...
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
1
سلام .سپاهان اگر پول را از این تیم بگیری نابود میشود سپاهان از زمان نویدکیا دیگر هیچ مقامی بدست نیاورد حتی تا آستانه سقوط هم رفت تیم باید کمی هم متکی به شهرش هم باشد .قعه نوعی تیم خوب می بندد تشکیل شده از بازیکن میلیاردی مثل دایی و تارتار و گل محمدی باجوانان کار نمی کند .
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
1
0
کسی هست بگه چه تکنولوژی روز دنیا درش بکار رفته؟این فقط مثل تختی اهوازه که یه سقف داره.نکنه اون رمپای بلا استفاده معلولین جز تکنولوژی روز حساب میشه؟
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
1
کلا تیم ملی فقط واس پایتخت نشینن بقیه هم بوقن
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
1
0
سلام .در لیگ نتیجه گرا باید مثل قلعه نوعی دنبال پیروزی باشی سپاهان و تراکتور پارسال هر دو در آستانه سقوط رفتند اما تزریق پول آنان را نجارت داد مهم نیست بازیکنان آنان بومی باشد تراکتور تبریزی ندارد و سپاهان اصفهانی .
اما گل محمدی و دایی و تارتار با جوانان و بازیکنان نه چنان اسمی نتیجه میگیرند.و به فوتبال خدمت میکنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
1
دوست عزیز در فوتبال ایران در فدراسیون باید قدرت داشته باشی تنها مربی نیست تمام بازیهای سپاهان تا الان نگاه کن تمام داورها با تجربه بودند مثل تیمهای خوزستانی نبود که نه پنالتی میگیرند وتا دل بخواه کارت زرد وقرمز میدند و مهمتر دنبال سقوط تیمهای خوزستانی هستند
Radin
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
1
اقای بیژن من کارشناس ارشد عمران هستم و مطمئنم شما فقط انتقاد رو یاد گرفتی.این ورزشگاه از هیچ جنبه ای با هیچکدام ازورزشگاه های ایران قابل قیاس نیست.
Mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
1
این ورزشگاه و بخاطر منافع شخصی خودشون افتتاح کردن این سیاست از یه جای دیگه ریشه گرفته فولاد دیگه درست بشو نیست که نیست تو لیگ میمونه ولی نه سهمیه ونه مفامی میزارن کسب بکنه
Mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
1
در جواب به کاربر ودوست محترم وارجمند Radin باید گفت که کاملا با نظر شما موافقم فولاد آره نا بینظیر وفوق العاده ست ولی چه سود که فولاد از چوب تو خالی هم ضعیفتر شـــده وفقط خــدا میدونه که چه سیاست شومی در سر مدیران این باشگاه هست بنده بعید میدونم که دیگه شاهد نتایج خوب فولاد باشیم چونکه همه ی عوامل دارن سیاست اژدری رو دنبال میکنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها