به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

باران چشمه: بازیکنان سرباز بخشیده نمی شوند

سردار باران چشمه گفت: محرومیت بازیکنانی که کارت معافیت آنان باطل شده بخشیده نمی شود و آنان حق بازی در لیگ برتر را ندارند.
رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، رأی محرومیت بازیکنان سرباز فوتبال ایران را قطعی اعلام کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایمنا، سردار مهر علی باران چشمه، در خصوص تغییر رأی صادره برای فوتبالیست‌های سرباز مبنی بر عدم اجازه بازی در تیم های لیگ برتری گفت: کمیته تخصصی این پرونده‌ها در نیروهای مسلح این تصمیم را اتخاذ کرد که فوتبالیست‌های سرباز به دلیل تخلفی که صورت داده‌اند، تا پایان سال جاری اجازه حضور در تیم‌های لیگ برتری را نخواهند داشت.

وی با اشاره به بحث جریمه در نظر گرفته شده برای این افراد اظهار داشت: بازی نکردن در تیم‌های لیگ برتری، حضور در نیروهای مسلح به جهت گذراندن دوران خدمت سربازی و بازگرداندن مبلغ دریافتی ابتدای فصل به باشگاه‌های خود سه جریمه در نظر گرفته شده برای این عده است.

وی در ادامه افزود: دو جریمه‌ای که مربوط به حوزه نیروهای مسلح می‌شود به طور قطع اجرایی می‌شود اما بخش مربوط به باشگاه‌ها در حوزه اختیارات ما نیست.

سردار باران چشمه در پاسخ به سؤالی پیرامون تبعیض میان جریمه فوتبالیست‌های متخلف و مردم عادی گفت: کارت این فوتبالیست‌ها جعلی نبوده بلکه مدارک ارائه شده برای دریافت این کارت‌ها جعلی بوده است. در مورد نوع جریمه نیز همواره دادگاه و مسوول قضایی تصمیم گیرنده نهایی هستند و ما با آنچه که در حوزه اختیاراتمان بود این جریمه‌ها را در نظر گرفتیم.

رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادامه ابراز داشت: براساس قانون، بازیکنان سرباز می‌بایست برای گذراندن دوران خدمت سربازی خود در تیم‌های نیروهای مسلح خدمت کنند اما در جلسه کمیته رسیدگی به این تخلفات در نهایت تصمیم بر این شد که فوتبالیست‌های متخلف امسال اجازه بازی در تیم‌های لیگ برتری را نخواهند داشت.

وی در خصوص وضعیت مهرداد پولادی نیز گفت: نمی‌توان گفت پولادی سرباز فراری است بلکه در حقیقت مهرداد پولادی به نظام وظیفه احضار شد اما به جای وی وکیلش به این سازمان مراجعه کرد و قرار بر آن شد که وکیل وی مسایل مطرح شده را پیگیری کند اما دیگر نه وکیل و نه خود پولادی در سازمان نظام وظیفه حضور پیدا کرد و به همین دلیل وضعیت پرونده وی هم اکنون نامشخص است. در همین راستا ما نیز اجازه بازی کردن پولادی در تیم ملی و تیم‌های باشگاهی را نداده و تا زمان روشن شدن وضعیتش این حکم را اجرا خواهیم کرد.

سردار باران چشمه در ادامه افزود: از نظر مقرراتی، پولادی اکنون سرباز محسوب می‌شود و در حال حاضر پرونده وی به صورت بلاتکلیف باقی مانده است.

وی با اشاره به خواست کی‌روش و برخی در فدراسیون فوتبال مبنی بر اجازه حضور پولادی در تیم ملی گفت: آنان به دنبال این خواسته هستند اما ما تنها براساس قانون عمل می‌کنیم. مگر اینکه پولادی به ایران بیاید و وضعیت پرونده‌اش را روشن سازد شاید بتواند اجازه حضور در تیم ملی را کسب کند. وی اکنون سرباز غایب محسوب می‌شود و اگر خود را معرفی کند و سرباز شود اجازه حضور در تیم ملی را خواهد داشت.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
0
1
اين يعني استعداد سوزي و اين بدترين تنبيه ممکن براي بازيکنان است. و بهتر است از گذشت و محبت که جايگاه رفيعي در دين مبين اسلام برخوردار است استفاده شود. زيرا احتمال وجود خطاو اشتباه وجود دارد و بسيار بدبينامه به اين موضوع نگريسته شده است.
مهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
0
1
ای کاش مسئولین به این بازیکنان جوون کمک کنند و اجازه بدند که در لیگ بازی کنند. واقعا حیف است چنین استعدادهایی نابود بشوند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها