به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

عکس/غفلت سه دقیقه‌ای و گل تساوی نفتی‌ها

عکس/غفلت سه دقیقه‌ای و گل تساوی نفتی‌ها

خوزستان اسپورت- غفلت سه دقیقه‌ای تیم صنعت نفت آبادان از منطقه سمت راست خط دفاعی‌اش کار دست این تیم داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان در هوای بارانی مسجدسلیمان به تساوی انجامید؛ مسابقه‌ای که آبادانی‌ها در نیمه اول از حریف پیش افتادند، اما تیم میزبان در نیمه دوم موفق به جبران گل خورده شد.

در دقیقه 70 این مسابقه، حسین ساکی مدافع راست صنعت نفت آبادان به‌دلیل متوقف کردن اسماعیل شریفات وینگر نفت مسجدسلیمان از داور مسابقه کارت قرمز گرفت و سبزپوشان آبادانی 10 نفره شدند.

کادر فنی صنعت نفت برای انجام تعویض و پر کردن جای خالی حسین ساکی در سمت راست خط دفاعی این تیم دچار تعلل شد و همین تعلل نفتی‌های آبادان برای شاگردان علیرضا مرزبان کافی بود تا از همان منطقه گل تساوی را پایه‌گذاری کنند و ضربه نهایی را دقیقه 73 توسط عرفان کاظمی درون دروازه تیم میهمان قرار دهند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سرمربی نفت آبادان پس از دریافت گل مساوی بلافاصله کرار جاسم هافبک عراقی‌اش را از بازی خارج کرده و سیدمحمد قریشی مدافع را به بازی فرستاد تا خط دفاعی چهار نفره‌ تیمش را مجدداً شکل دهد و مانع از استفاده مجدد تیم میزبان از فضای خالی سمت راست خط دفاعی نفت آبادان شود.

پائولو سرجیو البته هنگامی که عطش نفت مسجدسلیمان برای رسیدن به گل پیروزی را احساس کرد، در آخرین دقایق بازی فردین عابدینی مدافع راست تیمش را هم وارد میدان کرد تا حداقل با یک امتیاز از میدان خارج شود.

تصویر بالا مربوط به اخراج حسین ساکی در دقیقه 70 و تصویر پایین مربوط به ضربه منجر به گل نفت مسجدسلیمان در دقیقه 73 است.

عکس/غفلت سه دقیقه‌ای و گل تساوی نفتی‌ها

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
1
0
کی باید تغییر سیستم میداد سرجیو حتمآ منتظر بود مدیر عامل بش بگه چی کار کنه تمام بازیا همین بساطه گل میزنیم راحت گل میخوریم
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
1
خطا ساکی اصلا اخراج نداشت سرجیو که اعتراض نمیکنه چراباشگاه اعتراض نمیکنه چرا بیانیه نمیده امسال دقییا داورا ن در نتیجه گیری نفت تاثیر داشتن
شروین یوسفی ازاهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
1
برنامه نود دوشنبه مشخص میکنه
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
1
هواداران نفت توقع دارن باشگاه ی بیانیه محکم
و اعتراض رسمی ب فدراسیون کنه امسال بازی پیکان که ی فاجعه رخ داد کمیته داوران هیچ عذرخواهی نکرد بازی با ذوب آهن دقیقه ۹۰ ی پنالتی مشکوک گرفتن و اشتباهات در بازی سپید رود و پارس جنوبی و الان هم تو این بازی ی اخراج اشتباه کاملا تاًثیر گذار در نتیجه بازی --سپاهان چند تا بیانیه محکم داد دقیقا بازی نساجی و استقلال را بعد از بیانیه با اشتباه داوری برد آقا تو این فوتبال باید داد زد فریاد زد تا نتیجه گرفت آدم با شخصیتی مثل سرجیو بدرد فوتبال ایران نمیخوره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها