به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

تیم 11 نفره اخراجی‌های خوزستان در لیگ هجدهم

یازده بازیکن اخراجی خوزستان در لیگ هجدهم

خوزستان اسپورت- درصد بالایی از بازیکنان اخراجی هجدهمین دوره لیگ برتر متعلق به تیم‌های خوزستانی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تا این هفته از مسابقات لیگ هجدهم 24 بازیکن با کارت قرمز داوران از بازی‌های اخراج شده‌اند. 11 بازیکن اخراجی متعلق به چهار نماینده خوزستان بوده‌اند که 45 درصد از مجموع اخراجی‌های فصل جاری لیگ برتر را شامل می‌شود.

دلایل مختلفی از جمله انجام خطاهای فنی و اعتراض به داوران گرفته، تا دریافت کارت قرمز قبل از ورود به زمین بازی، باعث تشکیل ترکیب تیمی 11 نفره از بازیکنان اخراجی برای چهار تیم خوزستانی بوده است.

سینا مریدی، فرزاد جعفری، وینیسیوس سوارز، میلاد بدرقه (فولاد خوزستان)، وحید نامداری، احمد آل‌نعمه، وحید حمدی‌نژاد (استقلال خوزستان)، سیروان قربانی، حسین بغلانی، حسین ساکی (صنعت نفت آبادان) و موسی کولیبالی (نفت مسجدسلیمان) 11 بازیکن عضو تیم‌های خوزستانی که در فصل جاری لیگ با کارت‌های قرمز جریمه شده‌اند.

اکثر این کارت قرمزها از سوی داوران به درستی اعمال شده، اما برخی از آن‌ها نیز بنا به اعلام کارشناسان داوری و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، با اشتباهات داوران همراه بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، اسامی بازیکنان اخراجی لیگ هجدهم نشان می‌دهد که چهار تیم صدرنشین لیگ رویهم رفته فقط یک بازیکن اخراجی (محمد قنبری از پدیده) داشته‌اند و شاید بتوان گفت که نتایج ضعیف چهار تیم خوزستانی و شرایط روانی حاکم بر این تیم‌ها از جمله دلایل تأثیرگذار در بالا رفتن میزان خشونت فنی و رفتاری آن‌ها و ثبت اسامی 11 بازیکن اخراجی برای تیم‌های خوزستانی بوده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها