به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 17
کد خبر: ۲۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

عکس/بازگشت اعتماد به اردوی مسجدسلیمان

عکس/بازگشت اعتماد به اردوی مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- تیم نفت مسجدسلیمان در 2 بازی اخیرش به اندازه 10 بازی ابتدایی لیگ امتیاز گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان در روزی که زیر بارش باران عطش زیادی برای کسب پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان داشت، به تساوی یک – یک رضایت داد تا هر دوتیم خوزستانی با یک امتیاز از میدان خارج شوند.

گرچه این تساوی باعث جدا شدن نفتی‌های مسجدسلیمان از انتهای جدول نشد، اما روند حرکتی شاگردان مرزبان در 2 بازی اخیر باعث بازگشت اعتماد به نفس به اردوی نفت مسجدسلیمان شده و به همین دلیل بود که هواداران این تیم بعد از سوت پایان بازی دیروز به تشویق بازیکنان تیم‌شان پرداختند.

نفت مسجدسلیمان که در 10 بازی ابتدایی لیگ هجدهم فقط 4 امتیاز گرفته بود، از 2 مسابقه اخیرش هم 4 امتیاز کسب کرد تا با توجه به نزدیک بودن امتیازات در نیمه پایین جدول به ادامه مسیر طولانی لیگ امیدوار شود.

زردپوشان نفت مسجدسلیمان روز گذشته همچنین برای اولین بار بود که پس از دریافت گل اول از تیم حریف موفق به جبران آن شده و با امتیاز از میدان خارج می‌شدند. نفتی‌ها پیش از این در 6 مسابقه گل اول را از حریف دریافت کرده و در هر 6 بازی شکست خورده بودند.

کسب 4 امتیاز از 2 مسابقه، به ثمر رساندن 2 گل در یک بازی که برابر استقلال خوزستان اتفاق افتاد، در کنار کسب امتیاز در مسابقه‌ای که گل اول وارد دروازه نفت مسجدسلیمان شده بود، نکات مثبت و امیدوار کننده تیم علیرضا مرزبان در دو هفته اخیر بوده تا اعتماد به‌نفس از دست رفته به اردوی زردپوشان بازگردد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان در هفته‌های انتهایی نیم‌فصل اول بازی‌های حساسی برابر تیم‌های سپیدرود، پیکان  و ذوب‌آهن اصفهان خواهند داشت و در صورت کسب امتیازات لازم می‌توانند قبل از پایان نیم‌فصل اول از منطقه سقوط جدول لیگ خارج شوند.

عکس/بازگشت اعتماد به اردوی مسجدسلیمان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
1
لطفا اصلاح کنید بازیهای نفت سپیدرود پیکان وذوب آهن خواهد بود،،،، فولاد با هرتیم بازی کرد هفته بعد بانفت روبرو میشود،،،، مثل نفت آبادان که هفته بعد باهمبازیهای اس خوزستان است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها