به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

استن: فرصت‌های زیادی داشتیم اما استفاده نکردیم

استن: فرصت‌های زیادی داشتیم اما استفاده نکردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فرصت‌های بی‌شماری خلق کردیم، اما گل نزدیم و وقتی گل نزنید، نمی‌توانید پیروز شوید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، ایلی استن پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل سپیدرود رشت گفت: خیلی سخت است که پس از این بازی، آن را تجزیه و تحلیل کنیم. تلاش کردیم به بازی برگردیم اما متأسفانه گل نزدیم و گل خوردیم. پس از اینکه 10 نفره شدیم، تلاش کردیم نتیجه را برگردانیم. فرصت‌های بی‌شماری خلق کردیم، اما گل نزدیم و وقتی گل نزنید، نمی‌توانید پیروز شوید. در فوتبال اگر ببرید یا ببازید، باید ادامه دهید. ما تجزیه می‌کنیم که چه اتفاقی افتاد و سپس ادامه می‌دهیم.

سرمربی فولاد خوزستان در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت بازیکنان فولاد، «سنگین» بازی می‌کنند، تصریح کرد: نمی‌خواهم صحبتی کنم که به کسی توهین شود، اما هواداران بهترین آنالیزورها هستند. در این بازی شانس‌های زیادی داشتیم و به محوطه جریمه حریف آمدیم، اما گل نزدیم. به نظر من 45 دقیقه اول به واسطه بازی، شانس‌های بی‌شماری داشتیم، نه به صورت شانسی.

استان با اشاره به موقعیت‌های کم‌تعداد سپیدرود گفت: حریف دو توپ بلند ارسال کرد که نزدیک آن نبودیم و یکی از آنها گل شد. نیمه دوم با وجود اینکه از حریف عقب بودیم و با 10 بازیکن بازی می‌کردیم، سخت بود با رقیب رویارویی کنیم. با وجود 10 نفره بودن تلاش کردیم با هم پاسکاری کنیم و به محوطه جریمه سپیدرود رسیدیم، اما در ضربات نهایی، دقت کافی را نداشتیم.

وی درخصوص اینکه چرا از صابر حردانی در این بازی استفاده نکرد، خاطرنشان کرد: او از لحاظ فیزیکی آمادگی کامل برای رسیدن به 18 نفر را ندارد. من خیلی به صابر علاقه دارم و تلاش کردیم برای او فرصت ایجاد کنیم، اما اکنون آمادگی بازی کردن را ندارد و تازه از بند مصدومیت رها شده است.

سرمربی فولاد با اشاره به دیدار هفته گذشته این تیم اظهار داشت: در بازی هفته گذشته با وجود 10 نفره بودن، موقعیت‌های خوبی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. در این بازی سینا مریدی و فرزاد جعفری را به دلیل محرومیت نداشتیم. اینکه برای هر مسابقه در ترکیب تغییر ایجاد کنید، در ارتباط کاری مشکل ایجاد می‌شود. همیشه گفتم مشکل ما یک‌سوم حریف است. کارهای تهاجمی را زیاد انجام دادیم و مشکل ما تمام کننده و استفاده از این موقعیت‌هاست.

استان در این باره که به نظر می‌رسد بازیکنان فولاد تمایلی به بازی برای این تیم ندارند، تصریح کرد: چنین چیزی را باور ندارم و به بازیکنانم اعتقاد دارم. ما سه بازی تا نیم‌فصل داریم و پس از آن، دو ماه استراحت داریم. مدیریت هوشمند باشگاه از این فرصت به خوبی استفاده کرده و تصمیمات خوبی بگیرد. شما دیدید چند بار وارد محوطه جریمه سپیدرود شدیم، اما استفاده از موقعیت‌های گلزنی به کیفیت بازیکن برمی‌گردد. همیشه با بازیکنان به صورت فردی یا گروهی  کار می‌کنیم. باز کردن تیمی که بخواهد دفاعی بازی کند و تنها به توپ‌های بلند روی بیاورد، سخت است. در این مسابقه وقت‌کشی زیادی هم از بازیکنان حریف دیدیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
2
فولاد نیاز به یک مربی با دانش داره وگرنه به مشکل میخورد امیدواریم مسعولین یه فکر اساسی کنند
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
1
1
دیگر بس است.مدیریت همین امروز یا فردا باید مربی جدید بیاورد.صبر کردن تا نیم فصل اشتباه دیگری است.این مربی اگر چیزی بلد بود مثل تقوی در تراکتور یا علی کریمی در سپیدرود نتیجه می گرفت. پس وقت را بیهوده از دست ندهیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
3
خدا لعنت کنه خودت و اون پورموسوی بیسواد که این شکلی تیم بست هرچی بازیکن مازاد ومصدوم بی کیفیت اورده فولاد
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
3
بوی توطئه وخیانت دار ودسته افراد سابق داره نمایان میشه چرا فولاد در این نیم فصل اول چند بازی رو ده نفر میشه چرا بازیکنان فولاد بی تفاوت هستند چرا اینقدر بی مسئولیت بازی میکنن خدا لعنت کنه کسی که داره خیانت میکنه به مردم خوزستان‌ وفولاد وهواداران با غیرت فولاد خدا از کسانی که دارند خیانت میکنند نگذره
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
1
اقا این مربی هیچ اشکالی نداره. مشکل فولاد بازیکنه .چرا باید هنوز نیم فصل نیومده سه تا سرمربی عوض کنیم .تازه من شنیدم با بعضی از مربی ها مذاکره کردند .خوب معلومه بازیکنان تمرکز نخواهند داشت.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
1
خدا وکیلی فولاد خیلی قشنگ بازی کرد
مسعود
|
Germany
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
1
تیم یک هافبک بازی ساز و یک فوروارد تمام کننده کم داره.
بیت سعید رو گذاشتن که کار هر دو رو انجام بده ، طبیعیه که بازدهی اش در گل زنی کم میشه.
این پرییرا هم که دروازه خالی بهش بدی هم گل نمیزنه ، بازنشسته شده دیگه.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
بازهم این آقا رفت رو منبر،،،،مردحسابی زمانی ده نفره شدی که یه گل خورده بودی ویه پنالتی که با خوش شانسی تو گل نشد،،،یعنی قبل از اخراج معادل دو گل نوش جان کردی،،،،آقای استن این سپید رود خارج از خانه فقط یک امتیاز ازماشین سازی گرفت ،،،وحالا هم تورا ذبح کرد،،،،راستی باید باچه تیمی بازی کنی که اینهمه نگویی بازی سختی داریم،،،،بله همه بازیها برای تو سختند سخت. میدانی چرا،،،،چون تو سخت ناتوانی سخت،،،،،،،دوسال کنارتیمی،،،، دوسال،،،، گلمحمدی. تقوی. قله نوعی چه مدت،،،،،،آخه پرروبازی هم حدی داره،،،،،، آقای استن سخت ناراحتم که این باخت ناشی از بی لیاقتی تو دیگرتیمهای خوزستانی هم ذبح شدند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
باید هم سرمربی عوض بشه و هم تعداری بازیکن بی کیفیت در نیم فصل از فولاد خط بخورن و بازیکنای با کیفیت جاشون و بگیرن
فولادی
|
Bulgaria
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
من ورزشگاه بودم خدایی فولاد عالی بازی میکنه اما وقتی تمام کننده نداشته باشه و دفاع اخرامون اینقد بی تجربه باشن واقعا مربی چکار میتونه بکنه قشنگ نود دقیقه لب خط به تیم روحیه میداد بااینکه تیم دقیقه ۳۰ اخراجی داد عالی بازی کرد یخورده منطقی برخورد کنید
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
سلام دوستان
اگر کاپلو یا مورینیو هم سرمربی فولاد شود با این بازیکنان ضعیف و درجه چندم نتیجه نمیگیرد.
فولاد نیمه فصل لیگ باید تغییر و تحول زیادی انجام بدهد شش تا هفت بازیکن نیاز دارد تا از این وضع خارج شود.
هواداران فهیم و فوتبال فهم در اول سال گفتند که یارگیری آقای پورموسوی توجیه فنی ندارد و ایشان با این گونه انتخاب بازیکنان فولاد را به ورطه سقوط میکشاند اما جناب پورموسوی و اقای دکتر شریف در مصاحبه هایشان فرمودند برای قهرمانی آماده هستیم.
مصاحبه اقای پورموسوی با خبرگزاری ایسنا که گفتند اگر مدیریت فولاد سروش رفیعی را برای من جذب کند به سمت قهرمانی میرویم در گوگل دوباره بخوانید.
با نقل و انتقالات غیرفنی و غیراصولی و دادن وعده های بدون منطق وارد لیگ شدند و هرچه هواداران در فضای مجازی گفتند این جذب بازیکنان عاقبت خوبی ندارد هیچکس به حرف دل هواداران توجه نکرد.
امروز هواداران فولاد ماندند و تیم ناقصی که اکثر پستها مشکل دارد واقایانی که چنین بازیکنانی به فولاد آوردند و به فوتبال خوزستان ضربه بزرگی زدند قطعا مسوولیت اشتباهات خود را نمیپذیرند و شاید به ریش ما میخندند.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
متاسفانه فولاد فقط جلوی تیمهای هم استانی شاخ میشه و متعصب بازی می کنه ولی به راحتی مقابل تیم ته جدولی تسلیم میشه !!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها