به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

امامی‌فر: لیاقت سپیدرود بیش از این حرف‌هاست

امامی‌فر: لیاقت سپیدرود بیش از این حرف‌هاست

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد لیاقت بازیکنان این تیم بیش از این حرف‌هاست و اینکه از انتهای جدول جدا خواهند شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علیرضا امامی‌فر پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال سپیدرود رشت در خانه فولاد خوزستان اظهار داشت: اولین نکته این است که بازی سختی را بردیم. بازی‌های قبلی فولاد را که آنالیز می‌کردیم، می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم که این اتفاق امروز رقم خورد. مهمترین مسئله این بود که توانستیم نتیجه یک بر صفر را حفظ و سه امتیاز را کسب کنیم.

وی ادامه داد: تیمی که تفاضل گل منفی 14 دارد، باید تلاش کند امتیاز بگیرد تا از انتهای جدول جدا شود. این برد با تلاش فراوان بازیکنان به دست آمد که قابل تقدیر بود. خوشحالم شخصیت سپیدرود دارد شکل می‌گیرد و مطمئنم لیاقت این تیم با این بازیکنان، بیش از این حرف‌هاست.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه فولاد حریف سرسختی بود، تصریح کرد: حریف پرس فوق‌العاده‌ای داشت. تیمی که در خانه خودش 10 نفره می‌شود، بازیکنانش چند برابر تلاش می‌کنند. ما هم هر چه سعی کردیم نبض بازی را در اختیار بگیریم، نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

«بچه‌های تیم دفاع کردن را یاد گرفته‌اند که این خیلی مهم است.»، امامی‌فر با بیان این جمله خاطرنشان کرد:  امیدوارم این اتفاق در آینده هم رخ دهد، بتوانیم گل بزنیم و شرایط تیم را روز به روز بهتر کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
1
1
انصافا لیاقت سپیدرود خیلی بیشترازفولاده،،،،،آقای استن لطفا یه منبر دیگه برو،،،،،
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
وقتی تیم های خوزستانی اینطور ضعیف می شن، معلومه قورباغه ابو عطا می خونه!!!
داریوش از آبادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
0
واقعا" گل گفتی محمد جان البته تا یادم نرفته بگم روبروی هم حسابی شاخ میشن و یکی باید بهشون بگو همه شما تیمهای خوزستانی هستید و شاخ شدن را توی خارج از استان پیاده کنید نه بین خودتان .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها