به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹

خداحافظی رؤسای شش هیات ورزشی خوزستان

خداحافظی رؤسای شش هیات ورزشی خوزستان

خوزستان اسپورت- معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که هر جا دست به تغییر زده‌ایم در آن رشته‌ها با رشد مواجه بوده‌ایم، گفت: با توجه به قانون عدم به کارگیری افراد بازنشسته، امسال از خدمت چهار رییس هیات خوزستان مرخص می‌شویم و همچنین در راس دو هیات پر مدال نیز تغییر خواهیم داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، ابراهیم نصیری در نشست خبری که در آخرین روز از اردوی تیم‌ملی ورزش سه‌‌گانه با حضور اعضای کادر فنی تیم‌ملی و مسوولان خوزستانی در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برای ورزش خوزستان از سال گذشته دو راهبرد را تقریبا در 21 رشته تعریف کردیم؛ یکی اخذ و برگزاری اردوهای تیم‌ملی و دعوت از فدراسیون‌ها در قالب اردوی تیم‌ملی است که این کار را به چندین دلیل عقلی، فنی و ورزشی انجام دادیم که آثار خوبی روی رشته‌های مورد نظر داشت و منجر به کشف استعدادها و تربیت مهارت فنی ورزشکاران، داوران و مربیان آن هیات‌ها شد.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های صنعتی، جغرافیایی و توانمندی‌هایی که در خوزستان وجود دارد، می‌طلبد از این ظرفیت‌ها استفاده شود و این مهم به ورزش خوزستان کمک می‌کند. همچنین میزبانی مسابقات کشوری، منطقه‌ای، باشگاهی، لیگی، بین‌المللی و جهانی هم دیگر موردی است که به رشد رشته در استان کمک می‌کند.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: سال گذشته 71 میزبانی کشوری را داشتیم که البته هفت مورد بین‌المللی بود و نسبت به سال 95 که 29 میزبانی کشوری را داشتیم با رشد قابل قبولی مواجه بودیم که دستاوردهای خوبی را به همراه داشت. همچنین عضویت ورزشکاران خوزستانی در تیم‌های ملی مختلف و دعوت‌شدگان به تیم‌های ملی بعد از این میزبانی‌ها و 22 اردوی تیم‌ملی که سال گذشته در خوزستان داشتیم، آثار خود را نشان داد. در این راستا هیات‌ها، داوران و مربیان ما تجارب خوبی را کسب کردند. سال گذشته توانستیم ظرفیت ورزش خوزستان را در حوزه فنی و ورزشی نیز ارتقا ببخشیم. ما برای هیات‌های‌مان برای سال جاری هم 10 درصد رشد را نسبت به سال 96 پیش‌بینی کردیم.

وی با بیان این‌که هر جا دست به تغییر زده‌ایم در آن رشته با رشد مواجه بوده‌ایم، ادامه داد: با توجه به قانون عدم به کارگیری افراد بازنشسته، امسال از خدمت چهار رییس هیات خوزستان مرخص می‌شویم که البته این افراد متخصص، باتجربه و آبرومند هستند و اکنون مهم جایگزینی آنها است. همچنین علاوه بر این چهار رییس هیات، در راس دو هیات پرمدال نیز تغییر خواهیم داشت که در این دو هیات، به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت سنتی و ایستا شاهد رشد نیستیم و در ارزیابی عملکرد سال 96، زیر چهار درصد رشد داشتند.

نصیری خاطرنشان‌کرد: امیدوارم تا پایان سال 97 شاهد برنامه‌های خوبی باشیم. همچنین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر را در خوزستان میزبان هستیم و قرار است هفتاد تیم از خوزستان در قالب 28 تیم بانوان و 42 تیم آقایان که همگی آماده هستند در مسابقات کشوری المپیاد ورزشی استعدادهای برتر شرکت کنند که 26 آبان‌ماه نیز مراسم بدرقه از آن‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: خوزستان در 21 رشته در لیگ‌های کشوری حضور دارد که 87 درصد آن‌ها آقایان و 13 درصد بانوان هستند. تمام تلاش ما از سال گذشته این است که در پایان سال 97 این عدد 13 را بتوانیم با یک شیب ملایم و یک رشد منطقی بیشتر کنیم. همچنین جا دارد از زحمات خانم افشین، مسوول امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین حمایت آقای حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی کنم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها