به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد نظرات: ۲۷ نظر

فولاد 0 – سپیدرود 1؛ باخت خانگی فولاد 10 نفره

فولاد 0 – سپیدرود 1؛ باخت خانگی فولاد 10 نفره

خوزستان اسپورت
هفته دوازدهم لیگ هجدهم – استادیوم غدیر اهواز
شنبه 19 آبان 97 – ساعت 15:30
فولاد خوزستان 0 – سپیدرود رشت 1
گل: حسین ابراهیمی (17)
داور: موعود بنیادی‌فر
کمک داوران: تورج عیوض محمدی و یوسف مغروری
اخراج: میلاد بدرقه (40- فولاد)
اخطار: فرشاد سالاروند، حسن بیت‌سعید (فولاد)
تماشاگر: هزار نفر

فولاد خوزستان: احسان مرادیان، رضا میرزایی، عبدالله کرمی، میلاد بدرقه، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، امید صیدالی (70- هیثم هاشمی‌زاده)، مهرداد هدایتیان (46- ایوب والی)، مهدی زبیدی (75- وینیسیوس سوارز)، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا
سرمربی: ایلی استن

سپیدرود رشت: کوروش ملکی، میلاد قربان‌زاده، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمدرضا مهدوی (71- مهدی محمدیاری)، امین جوادی مقدم، علیرضا عزت کرامت، محمد نزهتی، حسین ابراهیمی (80- امین منوچهری)، مهرداد بایرامی (88- رضا نورمحمدی) و محمد غلامی
سرمربی: علی کریمی

خلاصه بازی
تیم فولاد خوزستان در بازی خانگی برابر سپیدرود رشت با یک گل شکست خورد تا دومین باخت خانگی در این فصل لیگ برتر را متحمل شود.

فولاد خوزستان در غیاب فرزاد جعفری و سینا مریدی که این بازی را به‌خاطر محرومیت از دست دادند، با دو تغییر گام به میدان گذاشت تا در این مسابقه خانگی برابر سپیدرود رشت که برای هر دوتیم حکم بازی بازی شش امتیازی را داشت برای کسب سومین برد فصل تلاش کند.

در ابتدای نیمه اول، بازیکنان فولاد خوزستان با میدانداری و خلق موقعیت‌های گلزنی در پی گشودن دروازه تیم میهمان بودند، اما پس از اینکه چند فرصت گلزنی فولادی‌ها هدر رفت، یاران تیم سپیدرود رشت از اولین موقعیت نهایت استفاده را بردند و حسین ابراهیمی در دقیقه 17 رشتی‌ها را پیش انداخت.

فولادی‌ها در ادامه نیمه نخست چند بار دیگر دروازه سپیدرود را تهدید کردند که در جدی‌ترین صحنه‌ها ابتدا حسن بیت‌سعید در دقیقه 33 کورش ملکی دروازه‌بان سپیدرود را جای گذاشت اما از زاویه بسته توپ را به بیرون زد، در دقیقه 36 لوسیانو پریرا صاحب موقعیت طلایی شد و از فاصله سه قدمی دروازه توپ را به پای کورش ملکی سنگربان حریف زد و در آخرین لحظات این نیمه هم ضربه سر عبدالله کرمی با واکنش خوب دروازه‌بان سپیدرود مهار شد.

یاران سپیدود رشت که از تنها ضربه در چارچوب دروازه فولاد خوزستان به گل رسیده بودند، در دقایق پایانی نیمه اول یک بخت عالی برای زدن گل دوم را پیدا کردند اما محمد غلامی مهاجم باتجربه سپیدرود که با حرکت خود یک ضربه پنالتی برای تیمش گرفته بود در مصاف با احسان مرادیان دروازه‌بان فولاد خوزستان ناکام شد و مرادیان با واکنش دیدنی ضربه پنالتی غلامی را دفع کرد.

در صحنه اعلام پنالتی، موعود بنیادی‌فر داور مسابقه ابتدا به میلاد بدرقه مدافع فولادی‌ها کارت زرد نشان داد، اما هنگامی که با اعتراض بازیکنان و نیمکت نشینان سپیدرود رشت مواجه شد، پس از مشورت با کمک داور رنگ کارت را تغییر داده و میلاد بدرقه مدافع فولاد را با کارت قرمز اخراج کرد تا سرخ‌پوشان فولادی 10 نفره شوند.

در نیمه دوم، فولاد 10 نفره که با یک تعویض به زمین بازگشته بود، برای فرار از شکست خانگی دست به حمله می‌زد و سپیدرود به دنبال آن بود تا از جلو کشیدن خط دفاعی تیم میزبان استفاده کند و در ضدحملات به گل بعدی برسد.

فولادی‌ها در اولین حمله روی دروازه سپیدرود اعتقاد به خطای هند پنالتی مدافع سپیدرود داشتند که داور چنین نظری نداشت. لحظاتی بعد ارسال شیرزادی و ضربه سر حسن بیت‌سعید با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه شمالی‌ها به بیرون رفت و در دقیقه 72 نیز کورش ملکی با جاگیری مناسب مانع از گلزنی فولادی‌ها شد.

لوسیانو پریرا در دقیقه 86 فرصت دیگری را از دست داد و ضربه سر این بازیکن راهی به دروازه حریف پیدا نکرد و در دقیقه 89 محمد نزهتی شانس زدن گل دوم برای سپیدرود را داشت که احسان مرادیان با واکنشی سریع توپ را دفع کرد. آخرین موقعیت گلزنی فولادی‌ها نیز با واکنش کورش ملکی از دست رفت تا فولاد 10 نفره در این بازی خانگی با یک گل مغلوب شود.

سپیدرود رشت با پیروزی در این بازی 9 امتیازی شد و فولاد خوزستان 11 امتیازی باقی ماند.

شرح گل
0-1 (سپیدرود): حسین ابراهیمی از فضای خالی پشت مدافعان میانی فولاد خوزستان به سمت دروازه این تیم حرکت کرد و پس از جا گذاشتن رضا میرزایی با ضربه‌ای زمینی گل پیروزی بخش سپیدرود رشت را به ثمر رساند.

در حاشیه
* تعدادی از هواداران سپیدرود رشت که برای حمایت از تیم‌شان به اهواز سفر کرده بودند، با حضور در استادیوم غدیر به تشویق یاران سپیدرود پرداختند.
* در شرایطی که نام محمدرضا مهدوی هافبک باتجربه سپیدرود رشت از سوی سازمان لیگ در لیست بازیکنان محروم هفته دوازدهم اعلام شده بود، این بازیکن مجوز بازی را از سازمان لیگ دریافت کرد و اعلام شد که مهدوی مشکلی برای بازی مقابل فولاد ندارد.
* فرزاد جعفری و سینا مریدی بازیکنان محروم فولاد خوزستان در این بازی بودند. ناصر سالاری هم به‌دلیل مصدومیت در لیست هجده نفره فولاد غایب بود.
* حسین ابراهیمی پس از گلزنی برابر تیم سابقش به سوی نیمکت سپیدرود رشت رفت و شادی گل را در کنار نیمکت تیمش جشن گرفت.
* پس از اعلام ضربه پنالتی به سود تیم سپیدرود رشت و نشان دادن کارت زرد به میلاد بدرقه، نیمکت تیم میهمان به رهبری علی کریمی نسبت به رنگ کارت داور اعتراض کردند و موعود بنیادی‌فر هم کارت قرمز را به میلاد بدرقه نشان داد.
* بازیکنان و نیمکت نشینان فولاد خوزستان در ابتدای نیمه دوم معتقد به خطای هند پنالتی مدافع سپیدرود رشت بودند و نسبت به چشم‌پوشی داور از این صحنه اعتراض کردند.
* ابراهیم میرزاپور مربی دروازه‌بانان فولاد خوزستان در دقیقه 67 نسبت به قضاوت داور میدان که با سوت‌های مکرر بازی را سرعت می‌انداخت معترض شد و موعود بنیادی‌فر هم با نظر داور چهارم دستور به اخراج میرزاپور از روی نیمکت داد.
* از سوی بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم غدیر ششصد نفر اعلام شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۷
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
3
بعضی از این بازیکنای فولاد در حد لیگ یک هم نیستن نیمفصل باید ردشون کنن بازیکن خوب بیارن زبیدی، میرزایی، بدرقه، هاشمی، برزیلیهای درپیتی
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
2
به نظر من تیم و باید ببرن سر تمرین آکادمی فولاد.. که پاس دادن سانتر کردن اوت زدن فعلا یاد بگیرن بعدش چند تا از پیشکسوت های خوزستان هم بیارن بهشون غیرت و تعصب و آموزش بدن تا بعدش ببینیم چی میشه ای خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
3
یعنی قرار بود امسال فولاد مدعی قهرمانی باشه الان بایس دعا کنیم تیم سقوط نکنه
خدا لعنت کنه کسایی که با دلالی این تیم افتضاحو بستن اگه اول لیگ یه مربی مث گلمحمدی یا قلعه نویی میومد فولاد بهترین تیمو میبست
مقصر اصلی اقایون هیات مدیره با تمدید قرارداد پورموسوی فولادو بدبخت کردن اینم عواقبش تحویل بگیرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
3
ادم دلش میسوزد امروز هم نیمه اول و نیمه دوم عالی بودیم ولی چرا شیمبا باید چند موقعیت ایده ال را هدر دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
3
اگر یه مربی کار بلد بود بجایی پریرا کند که یک ضربه نتونست تو چارچوب بزنه از کی شمس استفاده میکردید تو 10دقیقه یک گل زد و با دلالی آقایون کنار گذاشته شد
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
2
باخت تو زمین خودمون مایه شرمندگیه اما کلا از وقتی فولاد ده نفره شد بهتر بازی کرد حقش باخت نبود
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
2
این تیم تا ۳ فصل دیگه هم چیزی نمیشه نه دروازبان داریم نه دفاع نه هافبک نه فروارد بغیراز ۳ نفر کل تیم باید عوض بشه در حد محلاتم نیستن مربیم که در حد فوتبال مهدکودک
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
3
چند نفر خیلی مشکوک میزنن مثلا اقای لوسیانو پریرا چطور یهویی اینقد افت کرد چند هفتست از دومتری توپ رو یواش میزنه تو دست دروازبان؟؟؟؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
2
1
این تیم بوی قهرمانی میده ممنون اقای رضایی ایشالله با اومدن مجتبی حسینی به عنوان سرمربی قهرمانی آسیا هم تضمین شدس
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
2
آقای فولاد خودت به درک،،،،بااین باخت قبر تیمهای خوزستانی را برای سقوط کندی،،،، فراموشکاران کند ذهن نه،،،،عزیزان خوش مخ این ۳ امتیاز چه بلایی سرتیمهای خوزستان خواهدآورد،،،، فولاد حداقل ده بازیکن وکادر فنی لایق نیازدارد،،،،، لیاقت مدیریت را عملکرد تیم قیمت گذاری میکند،،،کاش پنالتی وتک به تکهای سپیدرود گل میشدند تا اندکی غیرت درمدیریت فولاد بیدارمیشد،،،، اینقدر منبر نروند ومهملات حواله خودشان نکنند.
داود
|
Netherlands
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
2
1
همه این برنامه ها بخاطر اینه که ویسی رو بیارن فولاد، کسی که حاضر نشد تو برنامه نود، بعد از قهرمانی با استقلال خوزستان یک کلمه بگه من از فولادم، همش گفت من به سپاهان مدیونم، من باید به سپاهان ادای دین کنم، دیدیم که سپاهان چقدر هم تحویلش گرفت، حالا همه این اتفاقات می افته که اون بیاد فولاد، این خط و این نشون، نکته بعد اینکه من همون اول فصل گفتم امثال پریرا تموم شدن، اون موقع که یه ذره به درد بخور بود رفت سپاهان حالا که دیگه تعطیل شده اومده فولاد، این مقایسه کنید با کی روش استانلی، سپاهان بازیکن خرید فولاد هم بازیکن خرید، از هر 10 توپ یکیش رو نمی زنه تو چارچوب، بیت سعید هم که از اون بدتر، بنظر من یه شاخص باید بذارن هر بازیکنی که از فولاد جدا شد و به یکی از تیمای قرمز و آبی و سپاهان رفت هیچ روزی حق نداره از در باشگاه فولاد رد بشه، هر وقت این اتفاق افتاد فولاد درست می شه.
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
اقا داود سلام هیئت مدیره تهرانی فولاد نه ویسی نه حسین فرکی رو نمیذارن سرمربی اینا دنبال اوردن دوستان خودشون هستن یکسری مربی بنجل که لیگ دو هم کسی بهشون تیم نمیده کاندید کردن واسه فولاد
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
2
چهار تیم یکی از دیگری بدتر ...خدایا شکرت.
فولاد هم با این اکادمی و امکانات رو هم خیلی وقته زمین زدن و به این راحتی نمیتونه کمرخم کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
3
مبارک تیم سپید رود باشه این برد دیگه حیفه انتقاد کنید چون این یه تیم مرده هست وهیچ امیدی نیست به این تیم سلام لیگ یک. موسوی شادگان
ی خوزستانی
|
United States of America
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
2
جناب ادمین سال گذشته دلایل افت فوتبال خوشتان گفتم مدیران کار بلد دلسوز در استان نیست هواداران ب مسولین فشار نمیاورن کلا خوزستان ول شده کسی دلش نمی سوزه همه به فکر درامد در اهواز و ایجاد زندگی بهتر در خارج از اهوازن فوتبال هم ول شده بی تفاوتی ببینید بازیکنان هم دارند چرا حسبن کعبی باید ضد خوزستانی باشه وووو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
1
1
والله زوره این تمرین دهنده است بیاد سرمربی بشه با کدوم رزومه ؟؟؟
اقایون هیت مدیره هر چه زودتر تکلیف را روشن کنید یه سرمربی با تجربه و کار بلد که الان تیم ندارند اقای فرکی اقای ویسی اقای مظلومی اقای منصوریان حتی اقای سعداوی والله بهتر نتیجه می گیرند اقایون یادتون باشه تراکتور امستل یه مربی بزرگ اورد ولی نتیجه نگرفت الان دارتد با اقای تقوی بهترین نتیجه را می گیرند اقای ابراهیم زاده سالها با ذوب اهن خوب کار بلاخره قطع الرجال که نیست
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
3
هیئت مدیره بی لیاقت اگر به تیم فولاد تعصب ندارین یک ذره به شرکت فولاد تعصب داشته باشین... هرچه زودتر این بازیکنان بنجل برزیلی قراردادشون فسخ کنین ماکه قراره تو زمین خودمون به سپیدرود ببازیم براچی صدها هزار دلار هزینه میکنین برا این بنجلهای برزیلی... ماکه میبازیم بذارید با جوونهای آکادمی ببازیم حداقل میلیارد میلیارد پول مفت ندین به این بازیکنهای افتضاح که اسمشون گذاشتین خارجی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
1
1
انصافا ما ستاره ها و ستون های فصل قبل که در تیم هایشان خوب کار می کنند رفتند ناصری، عاشوری، عبدالله زاده و رحیم زهیوی بهترین بازیکنان فصل قبل فولاد بودند امسال هم هیچ خبری نیست ولی امروز خیلی خیلی فرصت خراب کردیم
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
1
1
اقای استن به جای اینکه اینقدر توکنفراس مصاحبه میکنی وازپرسپولیس حمایت میکنی به بازیکنات یادبده فوتبال بازی کنند اینا که بدترازدوره پورموسوی شدند
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
3
سلام دوستان
اگر کاپلو یا مورینیو هم سرمربی فولاد شود با این بازیکنان ضعیف و درجه چندم نتیجه نمیگیرد.
فولاد نیمه فصل لیگ باید تغییر و تحول زیادی انجام بدهد شش تا هفت بازیکن نیاز دارد تا از این وضع خارج شود.
هواداران فهیم و فوتبال فهم در اول سال گفتند که یارگیری آقای پورموسوی توجیه فنی ندارد و ایشان با این گونه انتخاب بازیکنان فولاد را به ورطه سقوط میکشاند اما جناب پورموسوی و اقای دکتر شریف در مصاحبه هایشان فرمودند برای قهرمانی آماده هستیم.
مصاحبه اقای پورموسوی با خبرگزاری ایسنا که گفتند اگر مدیریت فولاد سروش رفیعی را برای من جذب کند به سمت قهرمانی میرویم در گوگل دوباره بخوانید.
با نقل و انتقالات غیرفنی و غیراصولی و دادن وعده های بدون منطق وارد لیگ شدند و هرچه هواداران در فضای مجازی گفتند این جذب بازیکنان عاقبت خوبی ندارد هیچکس به حرف دل هواداران توجه نکرد.
امروز هواداران فولاد ماندند و تیم ناقصی که اکثر پستها مشکل دارد واقایانی که چنین بازیکنانی به فولاد آوردند و به فوتبال خوزستان ضربه بزرگی زدند قطعا مسوولیت اشتباهات خود را نمیپذیرند و شاید به ریش ما میخندند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
3
خیانت یا بیخیالی درپاهای بازیکنانی مثل سالاروند بدرقه وشیرزادی و... نمایان ومشهود است. این تیم بازسازی کامل میخواهد.
فولاد شهراهواز
|
Germany
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
4
عرض ادب فراوان خدمت تمامی دلسوزان فولاد؛
در وهله اول که فقط باید اظهار قطع امیدی خودم را به شما برای امسال از فولاد بیان کنم که این تیم امسال باهر مربی که فکرش را بکنید چیزی به نام سهمیه را نخواهد گرفت حتی اگر نیم فصل پوست اندازی کامل و تغییرات اساسی در زمینه فنی و بازیکن انجام دهد چون فاصله باتیمهای صدر بسیار زیادشد و آنها هم در اوج آمادگی هستند.
2 . قبلا در نظراتم گفته بودم که اگر ذره ای عدالت وجود داشته باشد باید 3نفر محاکمه شوند. شریف ،اژدری و پورموسوی بی سواد. جناب رضایی بزرگوار چرا باسکوت خود درقبال عملکرد این 3نفر سکوت مینمایید؟ اینکه 3نفر درطی زمان 3سال یک آکادمی 20ساله را با خاک یکسان کردند آیا فقط برکناری آنها، تنها جریمه عملکرد سیاهشان است؟ چرا در قبال این یارگیری کاملا بودار که هر نادانی میفهمد اینها چگونه بر فولاد تحمیل شدند اطلاع رسانی دقیق و شفاف سازی نمیکنید؟ فولاد از سرخابیهای مافیا و تراکتور و سپاهان چه کم دارد که مدیرانشان درقبال هر نقد هواداران بسیارشفاف و صادقانه اطلاع رسانی میکنند ولی مدیران فولاد از شماگرفته تاماقبل هیچوقت جرات شفاف سازی ندارند و،نداشتند. چرا؟؟ ایا دلالها ناراحت میشوند؟ ایا این 3نفر ناراحت میشوند واعتبارشان درجامعه ازدست میرود؟ یقین داشته باشید اگر باچنین افکاری مدیریت میکنید پس دست شما هم در دستان اژدری و شریف و پورموسوی است.
3. جناب رضایی بزرگوار، فولاد یک تیم نیست . بلکه یک مکتب در خطه جنوب است که ما با قهرمانیهایش تمام دردهایمان رافراموش کردیم! با بازیهای نابش درمقابل تیمهای مافیا و نورچشمی این کشور، مظلومیت خوزستان و جنوب را فریاد میزدیم! فولاد پرچمدار فریاد و مظلومیت خوزستان بود ولی ببینید شما مدیران نابخرد و ترسو به چه روزی و فلاکتی افتاد که پدیده باید 210دقیقه حبس کند و برای تساوی با آن به زمین برویم و در خانه سپیدرود مارا بی آبرو کند و این کار فقط بخاطر خساست و عدم جرات و نامدیریتی شماهاست که فولادی آنچنانی را اینچنین تحویل هواداران میدهید که صدالبته تقصیر شما در وضع اسفناک فولاد امروز ،درصدی حداقلیست ولی آن چیزی که حرص ما هواداران منتقد را درآورد خساست شما برای هزینه برای فولادست. این فولاد اسفناک اگر همین امروز تغییراتی فنی و یارگیری اساسی نشود حتی نیم فصل را هم از دست خواهد داد. پس خواهش میکنیم دست از واژه های دلار و اقتصاد مملکت و... {که گویا برای فقط فولاد تراشیده شدند} برداریدو قبل از نیم فصل گامهای تغییرات اساسی را حداقل در زمینه سرمربی و با جرات اجرا کنید. حداقل داخلی ما فرکی و ویسی میتوانند باشند ولی در زمینه خارجی دستتان بازست و مربیان باسواد و بارزومه بیکار زیاد میباشند که میتوانید سریعا اقدام کنید. این فولاد با این هواداران آگاه و جاه طلب و این مربی متوسط به جایی نخواهد رسید پس لطفا آستین همت و جسارت بالا بزن و سرمربی بزرگی را استخدام کنید. یادتان باشد فردا دیرست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
1
برین بمیرین بی غیرت ها مسولین بی عرضه واقعا خاک بر سرتون
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
بنده هیچکدام از بازی ها را ندیدم نه لیگ و نه بازی تهران . ولی از روی نتایج بازی ها باید گفت پروژه سقوط دو تیم خوزستانی بسرعت در حال اجراست ؛ چه از طریق ناداوری ها و چه از طریق نقاط ضعف بازیکنان ؛ طبق گزارش بازی ؛ وقتیکه پریرا نمی تواند از ۳ قدم گل بزند این دیگر مشگل مربی نیست هر چند که این مربی هم کلاس بالا نیست و با این نتایج احتمالا تا آخر نیم فصل عوض خواهد شد. ضعف های فولاد نتیجه بد بسته شدن در زمان اژدری و موسوی است . امشب شب خوبی بود ولی خوشحالی ما با شکست فولاد و اس خوزستان تلخ شد . امیدوارم روزی بیاد که فساد در فوتبال نباشه و فوتبال از سیاست جدا شود .
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
سه هفته پیش عرض کردم فولاد بطور قطعی بهمراه یک تیم دیگر نفت مسجدسلیمان یا سپید رود به لیگ یک سقوط خواهند کرد.
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
اولا تمام تیمهای خوزستان در فصل نقل و انتقالات در حال تفریح بودن دوما این مربی خارجی فولاد کاملا مشخصه هیچ بلد نیست داره فولاد را نابود میکنه حتی یک لحظه وجود این مربی در باشگاه یعنی سقوط
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
ضمن تشکر از اظهارات بحق فولادشهراهواز... اصل ماجرا همین است...