به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
تعداد نظرات: ۷ نظر

استن: یک هفته سخت را پشت سر گذاشتیم

استن: یک هفته سخت را پشت سر گذاشتیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ باید بیشتر از لحاظ روحی روانی روی تیم کار می‌کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، ایلی استن در نشست خبری قبل از بازی با سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران، گفت: فردا بازی بسیار سختی در پیش داریم و هر دو تیم نیاز به کسب امتیاز دارند. سپیدرود بسیار منسجم‌تر از قبل بازی می‌کند. بعد از بازی مقابل نفت آبادان یک هفته بسیار فشرده در تمرینات داشتیم و کار را با قدرت پیش بردیم. باید بیشتر از لحاظ روحی روانی روی تیم کار می‌کردیم.

وی افزود: هفته قبل نمایش بسیار خوبی مقابل نفت آبادان داشتیم و با وجود شایستگی در این بازی دو امتیاز‌ از دست دادیم. تیم ما استحقاق پیروزی در این بازی را داشت. نمی‌خواهم دوباره در مورد داوری آن بازی صحبت کنم و فقط باید به بازیکنان تیم‌مان بابت بازی بسیار خوبی که ارائه کردند تبریک بگویم. در این بازی فرزاد جعفری را به دلیل اخراج در مسابقه با نفت‌ و سینا مریدی را به دلیل 4 اخطاره شدن در اختیار نداریم.امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم 3 امتیاز بازی فردا را کسب کنیم. خوشبختانه به غیر از این دو بازیکن مصدوم دیگری نداریم. ایوب والی و میثم دورقی به تیم اضافه شدند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

استن در ادامه خاطرنشان کرد: زمانیکه ما تیم را در اختیار گرفتیم تعداد مصدومان‌مان بالا بود. باید با سایر بازیکنان و داشته‌هایمان شرایط را پیش می‌بردیم. تغییر استراتژی یک تیم خیلی ساده نیست.‌ یک ماه و نیم زمان زیادی برای انجام تغییرات در خط دفاع و خط هافبک نیست. باید نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. با توجه به ایمان و یقینی که به تیم‌مان داریم می‌خواهیم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی فولاد در مورد رویارویی با سپیدرود رشت، اظهار داشت: فردا بازی سختی خواهیم داشت. بازی سپیدرود مقابل تراکتورسازی و سپید رود را دیدیم و آنها در حال پیشرفت هستند. از سوی دیگر آنها به خاطر مصادف شدن این بازی با تولد علی کریمی انگیزه بیشتری دارند. به کریمی بابت این موضوع تبریک می‌گویم. قطعا بازیکنان سپیدرود می‌خواهند به سرمربی خود کادو بدهند اما من خواهش می‌کنم این کار را به هفته بعد موکول کنند چرا که ما قصد داریم سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم.

وی در پایان گفت: همچنین برای تیم محبوب پرسپولیس در بازی فردا آرزوی موفقیت می‌کنم چراکه قهرمانی این تیم برای فوتبال ایران پیامدهای مثبتی در بر خواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
2
به امید برد فولاد . چرا بازی رو امروز نذاشتن؟
یوسف فولادنفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
1
2
اقای استان پرسپولیس به ما ربطی لطفا به فولاد تمرکز کن که چندهفته رنگ پیروزی ندیده
مسعودنژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
3
من قبلا گفتم و دوباره تکرار می کنم
مشکل فولاد روحی و روانی است. فولاد شخصیت تیمی رو از دست داده سپاهان هم یکی دوفصل اینطور شد و سه چهار سرمربی عوض کرد و نتیجه نگرفت.
باید تیم با کمک تماشاگران اعتماد به نفس پیدا کنه
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
3
0
فولادخوزستان با این سرمربی بجایی نمیرسه-این مربی بدرد سرمربی گری نمیخوره (نفر اول بودن یک تیم). عوضش کنید تا تیم سقوط نکرده.
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
با نظرتون موافقم استان مربی تمرین دهنده خوبیه ولی برای تیمی که بخواد سهمیه آسیایی بگیره باید سرمربی بزرگی بیاریم.. البته اینم اضافه کنم که ایلی استان از نظر فنی خیلی خیلی بهتر از پورموسوی بیسواده
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
2
بازیکن خارجی تراکتورسازی بین دونیمه تعویض شد امروز هت تریک کرد.
فولاد بازیکن به اسم خارجی اورده در اندازه لیگ خوزستان هم نیستن. اگر فوتبالمون قانونمند بود کسانی که این خارجیهای فولاد رو ازنظر فنی تایید کردن و به فولاد اوردن باید مادام العمر از ورود به ورزشگاه محروم بشن وپولهای بیت المال از حلقومشون بیرون کشیده بشه.
Sadegh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
2
فولاد فقط ازلحاظ روحی کم اورده... هیچ ربطی به مربی نداره الان مورینیو هم نمیتونه کاری کنه... بااین مربی میشه حتی قهرمان شد. فولاد فقط کافیه حمایت بشه بدون شعار.. استن میتونه تیم رو امسال به کسب سهمیه امیدوارکنه فقط کافیه نیم فصل چهار پنج تا بازیکن بزرگ به تیم اضافه بشه دوتا مهماجم مثل استنلی واستوکس. یه دروازبان مثله حسینی. یه دفاع.مثله طیبی. یه هافبک مثل بختیار‌. بااین تقویت میتونه سهمیه بگیره وسال بعد باتغییرات بیشتر قهرمان بشه. به امید روزای خوب برای فولادخوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها