به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

بازی تیم خوزستانی در 130 کیلومتری محل درگیری

بازی تیم خوزستانی در 130 کیلومتری محل درگیری

خوزستان اسپورت- دیدار تیم‌های پرسپولیس گناوه و استقلال رامشیر در شهرستان بوشهر انجام می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سازمان لیگ، کمیته مسابقات اعلام کرد: دیدار هفته نهم مسابقات لیگ دسته دوم بین تیم‌های پرسپولیس گناوه و استقلال رامشیر ساعت 14:15 روز سه‌شنبه 22 آبان در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که در فروردین ماه 97 کاروان تیم استقلال رامشیر برای انجام بازی مقابل پرسپولیس گناوه وارد ورزشگاه این شهرستان شد و هواداران پرسپولیس گناوه که از قبل در کمین اتوبوس تیم میهمان بودند، به سمت کاروان استقلالی‌ها حمله کرده و اکثر بازیکنان این تیم را با ضربات چاقو و قمه زخمی و روانه بیمارستان کردند. آن بازی لغو و نتیجه آن 3 بر صفر به‌سود استقلال رامشیر اعلام شد و محرومیت‌هایی هم برای تیم گناوه‌ای در نظر گرفته شد.

استقلال رامشیر در پایان فصل با کسب عنوان قهرمانی لیگ 3 به لیگ دسته دوم صعود کرد و پرسپولیس گناوه هم که با قرار گرفتن در رده آخر جدول باید به دسته پایین‌تر سقوط می‌کرد، با خریداری امتیاز تیم نفت نوین آبادان، همراه با استقلال رامشیر به لیگ 2 صعود کرد!

به گزارش خوزستان اسپورت، این موضوع باعث شده تا باز هم این دوتیم روبروی هم قرار بگیرند و کمیته مسابقات سازمان لیگ برای جلوگیری از تکرار اتفاقات فروردین‌ماه تصمیم گرفت که بازی پرسپولیس گناوه و استقلال رامشیر را در ورزشگاه شهید بهشتی شهرستان بوشهر و در فاصله‌ای حدود 130 کیلومتر دورتر از ورزشگاه گناوه برگزار نماید.

تصاویر این خبر مربوط به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه گناوه قبل از بازی لغو شده‌ی فروردین ماه امسال بین استقلال رامشیر و پرسپولیس گناوه است.

بازی تیم خوزستانی در 130 کیلومتری محل درگیری


بازی تیم خوزستانی در 130 کیلومتری محل درگیری


بازی تیم خوزستانی در 130 کیلومتری محل چاقوکشی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
وحشیا
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
با سلام
تاسف برای مسوولین پالایشگاه آبادان ک امتیاز تیم پخش پالایش رو واگذار کردن ب گناوه
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
0
هیچ فرقی نداره بوشهروگناوه ونمیتوان ب این موردتنبیه گفت. چون مدیرعامل تیم خدری ست ونماینده ی آن شهر درمجلس است ونگذاشت بازی از استان خارج بشه.. اما آنهایی ک بی نماینده اندچ کنن؟ وکی ازحقشون دفاع میکنه؟ دقیقا ازشرایط فعلی تمام شهرهای استان خبر دارم وب جرات میتونم بگم ب جز سه شهرستان، ضعیف ترین نمایندگان تاریخ خوزستان، نمایندگان فعلی هستند...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها