به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

استقلال خوزستان تاوان افتضاح داوری را داد

استقلال خوزستان تاوان افتضاح داوری را داد

خوزستان اسپورت- در پی افتضاح داوری بازی استقلال خوزستان و پارس جنوبی، اعضای تیم  استقلال خوزستان محروم و جریمه شده، اما حسن اکرمی داور آن مسابقه در لیست داوران بازی‌های هفته دوازدهم قرار گرفته است!

به گزارش خوزستان اسپورت، در جریان بازی هفته نهم بین تیم‌های استقلال خوزستان و پارس جنوبی، حسن اکرمی داور پراشتباه آن مسابقه در پی برخوردی که اواخر نیمه اول در میانه زمین انجام شد، به‌جای نشان دادن کارت قرمز به حسین پورامینی بازیکن خطاکار پارس جنوبی، اقدام به اخراج وحید حمدی‌نژاد و احمد آل‌نعمه 2 بازیکن استقلال خوزستان کرد و تیم 11 نفره میهمان برابر تیم 9 نفره میزبان به پیروزی 2 بر صفر رسید.

داور رفعتی، رئیس دپارتمان داری فدراسیون فوتبال، پس از بررسی فیلم آن مسابقه در مصاحبه به رسانه‌ها گفت که تصمیم داور مبنی بر اخراج بازیکنان استقلال خوزستان اشتباه بوده است. کارشناسان داوری برنامه‌های تلویزیونی هم جملگی نسبت به اشتباه بودن تصمیمات داور اتفاق نظر داشتند.

امروز اما در رأی صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که روی خروجی سایت این فدراسیون قرار گرفت، تنبیهات و جرایم ناشی از اشتباهات داور آن مسابقه، گریبانگیر تیم استقلال خوزستان شد.

براساس رأی کمیته انضباطی، وحید حمدی‌نژاد بازیکن تیم استقلال خوزستان که در بازی مذکور کارت قرمز گرفت، از حضور در 3 بازی رسمی محروم و 20 میلیون ریال جریمه شد. همچنین باشگاه استقلال خوزستان به‌دلیل اعتراض هوادارانش به قضاوت ضعیف حسن اکرمی مبلغ 100 میلیون ریال و به‌دلیل اعتراض بازیکنانش به قضاوت این داور مبلغ 50 میلیون ریال جریمه شد.

محرومیت 3 جلسه‌ای مدافع استقلال خوزستان و جرایم نقدی این باشگاه بی‌پول خوزستانی با مجموع 170 میلیون ریال در شرایطی است که کمیته داوران در اقدامی عجیب همان داور جنجال‌ساز را به‌عنوان داور چهارم بازی حساس روز جمعه تیم استقلال خوزستان برابر نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر انتخاب کرده است!

به گزارش خوزستان اسپورت، صرف نظر از این موضوع که چرا حسن اکرمی به‌دلیل اشتباهات فاحش و تأثیرگذار در بازی استقلال خوزستان و پارس جنوبی با محرومیت چند هفته‌ای روبرو نشده است، قرار دادن نام این داور جنجال‌ساز در لیست تیم داوری بازی حساس نساجی و استقلال خوزستان این شائبه را تقویت می‌کند که قضاوت‌های داوران لیگ برتری و اشتباهات سریالی این داوران علیه تیم‌های خوزستانی نمی‌تواند چندان سهوی باشد.

استقلال خوزستان تاوان افتضاح داوری را داد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
1
لعنت بر فوتبال ایران لعنت بر کمیته داوران لعنت به این فوتبال بی قانون لعنت بر مسولین بی مسولیت استان . بهترین تصمیم واسه مدیر عامل چهار باشگاه و مدیران و مسولین خوزستان به طرفداری از تیم مظلوم خوزستان از لیگ برتر انصراف بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
1
چرا به فیفا شکایت نمیکنید. هیات فوتبال خوزستان چکار میکنه. استان ما که استاندار نداره حداقل نماینده ای کسی بیاد یه خورده جلوی این کارها رو بگیره. همه دست به دست هم دادن امسال دو تیم از خوزستان رو بکوبن. دیوار کوتاهتر از استقلال خوزستان پیدا نکردن
ی خوزستانی
|
Netherlands
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
0
1
شما ک قراره محروم بشید حداقل ی نفر بعنوان لیدر میومد داور میزد تا درس بزرگی وسه داوران بشه بفهمند خوزستان یعنی گرفتن حق وعین اسلام هست هر که زدت بزنش یعنی قصاص
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها